marek.s napisał(a):
Wcześniej jeżdziłem na gazie na tym jakieś 3 miesiące, wybuchł kolektor i stąd te wszystkie naprawy.Najprawdopodobniej wybuch spowodowany był tym że żona za szybko przełączyła na gaz a silnik nie zdążył się rozgrzać, drugim powodem mogły być też przewody wys. napięcia które wczesniej wymienił mechanik na jakieś wadliwe firmy JANMOR!Z dotychczasowych podpowiedzi wynika że nie ma na to żadnej reguły tzn, gdybym jeżdził na gazie teraz to może kolektor wybuchnąć dzisiaj albo za rok?Czy dobrze myślę?Dziękuję za zainteresowanie.
1. Zmień mechanika - JANMORY do śmietnika
2. Wywal gaz - ten silnik go nie lubi. Zyskasz sporo na osiągach a cenowo nie będzie aż tak tragicznie. W sekwencję też Ci nie radzę się ładować... Miałem i I i IV generację LPG w 2.8 - generalnie i tak jeździłem na PB bo mnie szlag trafiał... Ostatecznie można zmienić na diesla...