program jest gotowcem. nie był pisany pod Twój samochód.
generalnie, w chwili OB masz dosyć wysokie przeładowanie, skutkiem czego jest mniejsza moc pomiędzy 2500 - 3500 rpm, co wynika z ostrej korekcji ciśnienia przez N75, co z kolei wydłuża okres bezwładności T. efektem tego jest niska kultura pracy.
program jest napisany tak, że moc oparta jest w 100% na pomiarze masy powietrza przez lmm. rozwiązanie nieco prymitywne - w normalnych programach Nm nie jest sztywny i to on ogranicza moc/Nm.
uważam, że masz 3 wyjścia:
1. wrócić do serii [zdecydowanie najzdrowsze dla silnika, lecz samochód będzie wyraźnie słabszy];
2. poprosić Rogala o jego autorskie
wygięcie map [samochód będzie jeździć szybciej, bezpieczniej aniżeli teraz];
3. zostać przy tym, co jest obecnie w ECU [rozwiązanie stanowczo najgorsze ze względu na sztywny moment, co nie jest dobre dla skrzyni i tym samym opracie osiągów o pomiar masy powietrza, a także ze względu na silne i dosyć długie przeładowanie turbiny].
poza tym: silnik zdrowy, za wyjątkiem zbyt mało mierzącego lmm.
co prawda, mierzy on powyżej 750 mg/R, lecz z uwagi na większe ciśnienie doładowania masa również powinna być również większa [progowa wartość to mn. w. 840-850 mg/R].
Kod:
termostat:
078 121 113 F [regulator układu chłodzenia]
N 901 368 02 [oring do termostatu]