datar napisał(a):
Spoko,skorzystałem z opcji szukaj,czytałem od rana wszystkie posty które znalazłem,ale w żadnym nie było tej nierównej pracy silnika,tylko kupa dymu i ciezkie odpalanie, stad zdecydowalem się napisac.
10 przykazan sciagnalem sobie juz kiedys w domu,wlasnie z ciekawosci zeby wiedziec jak to jest z tymi dieselami:)
Czyli musze zaczac od wymiany swiec i filtra,zobaczyc co bedzie po wymianie,jesli nie, to sprawdzic ten kat wtrysku,-ok,rozumiem. Przy okazji co oznacza ten text w nawiasie,domyslam sie ze ta pozycja musi tak byc po zVAGowaniu auta?
Jeszcze jedno wazne pytanie,czy mam się martwić, że to cos z pompa,bo wiem ze to nie jest najtansza rzecz do roboty w dieselu, czy mogę być o to spokojny, bo od dwoch dni mam takiego stresa, ze nie wiem jak sie nazywam ,a nie chcialbym zalowac ze kupilem audi, tym bardziej ze w poprzednim przez 2,5 roku nie mialem zadnego problemu i zaczynam zalowac ze je sprzedalem,zamiast sie cieszyc z nowego?
Czy jesli podlacze teraz pod VAG,to wywali mi przyczyne bledu jesli np,beda to swiece zarowe,no bo zapchanego filtra to wiadomo ze nie pokaze?
Sorry za nielad w pisaniu,ale mam cholernego stracha,to moj pierwszy diesel.
Nie bez powodu podałem kolejność sprawdzania/wyszukiwania przyczyn.
Zachowując podaną kolejność sprawdzaj po kolei to co Ci zasugerowałem, ja osobiście obstawiam spaprany kąt i upalone świece.
W skrajnych przypadkach możiwe jest uszkodzeni eklina na małym kole na wale korbowym - wszystko zalezy od tego czy przy wymianie rozrządu mechanik miał tą wiedzę i załozył nowe koło + śrubę, czy olał sprawę...