Peszko napisał(a):
ale ten rozrząd jest przestawiony?
Trudno Cię zrozumieć ... . Ile razy powinniśmy Ci jeszcze potwierdzić, że Twoim silnikiem dotąd zajmował się jakiś "kowal" (z całym szacunkiem dla tej zanikającej profesji) ???
Peszko napisał(a):
w której grupie można to zobaczyć ze rozrzad jest przestawiony,
Ostatnia kolumna 004. W prawidłowo ustawionym silniku powinno być 0,0 . U Ciebie jest od 4,5 do 5,0 na biegu jałowym, a pod obciążeniem ta korelacja rozjeżdża się o dodatkowe 1,5* ... .
Generalnie jest tak, że
gdyby rorząd zrobiono na ori częściach z ASO, to różnica pomiędzy paramatremami statycznymi i dynamicznymi nie przekraczałaby więcej niż 0,5*. U Ciebie widać, że napinacz dobrze spełnia swoje zadanie (dlatego nie ma kolizji tłoków z zaworami) ale tak szczerze mówiąc i po dłuższym, powtórnym namyśle - ja bym wymienił ten rozrząd "w całości" jeszcze raz.
Nie wierzę, że zrobiono go na oryginałach ... .
Naturalnie napęd rozrządu pozbawiony jest jakiegokolwiek
napięcia, mówimy tylko i wyłącznie o prawidłowym
naciągu paska zębatego.
I tak jesteś w dobrej sytuacji, ponieważ w Twoim silniku nie występuje już (pewność = 99%) kosztowny napinacz hydrauliczny, który zastąpiono "samonapinającą się" rolką (tak jest odczuwalnie taniej, o kilka stówek) .