.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 08:46:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 1.9 AWX] Prośba o sprawdzenie logów
PostNapisane: 14.gru.2007 16:27:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Witam, w końcu udało mi sie zrobić logi mojego autka, mam nadzieje że dobrze. Wobec tego prosze specjalistów o komentarz jak to wygląda.

Już poprawione

http://www.techrem.prv.pl/

Pozdrawiam

[/url]

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Ostatnio edytowano 14.gru.2007 17:00:57 przez Peszko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 16:42:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zaden z linkow nie dziala poprawnie , przekierowuje na strone http://www.prv.pl/h/i/spacer.gif

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 16:43:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Link już działa

http://www.techrem.prv.pl/

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:07:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
jezeli ktos robil rozrzad to zrobil to zle !! , rozrzad rozjechany o 6 stopni , zdecydowanie do poprawki , niedogrzany masz silniczek , temperatura cieczy chlodzącej 81 stopni to troche za malo , poprawcie mnie jezeli sie myle :) i masz nie dzialajace linki z probamy dynamicznymi , zrób wkońcu porządek z tymi linkami !

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Ostatnio edytowano 14.gru.2007 17:15:40 przez Gustav, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:11:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
linki juz działąją poprawnie - poprawiłem, rozrząd był robiony w maju tego roku

A czy w dynamicznych temp. jest ok? bo możliwe ze jak robiłem statyczne za mało go rozgrzałem

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Ostatnio edytowano 14.gru.2007 17:16:30 przez Peszko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:13:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
gustav200 napisał(a):
jezeli ktos robil rozrzad to zrobil to zle !! , rozrzad rozjechany o 6 stopni , zdecydowanie do poprawki



jezeli masz taka mozliwosc to zglos reklamacje na ta usluge .... rozrzad jest zle ustawiony

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:21:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Skoro za pierwszym razem źle ustawił to pojade gdzie indziej to ustawić. Czy do regulacji trzeba rozbierać przód? Jakie może mieć konsekwencje to przesunięcie o 6 stopni?

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
należy sprawdzić napięcie rozrządu, a jeżeli okaże się ono OK, to ustawić synchronizację.

termostat do wymiany [chyba, że nie nagrzałeś auta].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 17:41:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
u mnie rozrzad byl przestawiony o 2,2 stopnia a czasem o 2,8 , odrazu to zglosilem i wykonali korekte na glowicy , sa to bardzo minimalne regulacje na glowicy , podejrzewam ze nie bedzie trzeba rozbierac przodu , a jak teraz autko jezdzi ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 18:02:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
meszrum, jeśli w dynamicznych temp jest ok to znaczy ze nie nagrzałem bo jak robiłem statyczne to nie jeżdziłem zbyt długo, wiec skoro mimo w dynamicznych zaniska to termostat.
rozumiem że chodzi o napięcie paska?

gustav200 generalnie wydaje mi sie że wszystko jest w porzadku, nie mam jakichś zastrzeżeń, poza jednym czasem jade np 3 lub 4 bieg i leciutko trzymam pedał gazu i nagle tak jakby wogóle nie dawał gazu jest to może 1s jakby dziura, ale może to moje złudzenie bo to nie jest jakies systematyczne.
a ile ci spala twój tzn pokazuje komputer średnio? bo masz ten sam model...

Mógłby mi ktoś doradzić dobrego mechanika do regulacji tego rozrzadu oraz ewentualnie wymiany termostatu z Bielska Białej lub okolic Katowic Będzina?, Bo jestem raz tu raz tam

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 18:08:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Peszko ;) . Masz dużo szczęścia w nieszczęściu - naprawdę :-) .
Gdyby nie to, że napinacz paska zębatego trzyma twarde parametry (czytaj - napinacz jest jak nowy), to zagrożenie kolizji tłoków z zaworami byłoby już całkiem możliwe ... .

Moim zdaniem - rozrząd jest przestawiony o pełny ząbek i tutaj tkwi cały problem.
Pół dnia czasu i odpowiednie śruby do ustawienia pasa przedniego w położeniu serwisowym wystarczą, żeby autko odżyło ;) /naturalnie wymiana termostatu powinna się odbyć przy tej samej okazji/ .

Jak widać w logach - samochód jeździ teraz bardzo ospale. No chyba, że logowałeś na 4-tym biegu - wtedy szacuneczek dla dynamiki pomimo rozjechanego rozrządu :P ... .

Reasumując: masz rację, że zlecisz naprawę komuś innemu. Strata finansowa (za usługę) psychicznie trochę boli, jednak ewentualne ryzyko, że spierniczą jeszcze bardziej - należy omijać szerokim łukiem.

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 18:13:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Piotruś napisał(a):
Peszko ;) . Masz dużo szczęścia w nieszczęściu - naprawdę :-) .
Gdyby nie to, że napinacz paska zębatego trzyma twarde parametry (czytaj - napinacz jest jak nowy), to zagrożenie kolizji tłoków z zaworami byłoby już całkiem możliwe ... .

Moim zdaniem - rozrząd jest przestawiony o pełny ząbek i tutaj tkwi cały problem.
Pół dnia czasu i odpowiednie śruby do ustawienia pasa przedniego w położeniu serwisowym wystarczą, żeby autko odżyło ;) /naturalnie wymiana termostatu powinna się odbyć przy tej samej okazji/ .

Jak widać w logach - samochód jeździ teraz bardzo ospale. No chyba, że logowałeś na 4-tym biegu - wtedy szacuneczek dla dynamiki pomimo rozjechanego rozrządu :P ... .

Reasumując: masz rację, że zlecisz naprawę komuś innemu. Strata finansowa (za usługę) psychicznie trochę boli, jednak ewentualne ryzyko, że spierniczą jeszcze bardziej - należy omijać szerokim łukiem.

:peace:


Piotruś mnie wyprzedził :) ,a co do spalania to jeszcze nie sprawdzalem (sposobem pod korek i 100km przejechac i pozniej dolac tyle ile spalilo i wychodzi realne spalanie ) a na komputerze pokazuje mi 6,3/100 km 40% trasy i 59 % jazda na miescie i 1% ochładzanie dmuchawki do bezpiecznej temperatury :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 19:04:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Piotruś napisał(a):
Peszko ;) . Masz dużo szczęścia w nieszczęściu - naprawdę :-) .
Gdyby nie to, że napinacz paska zębatego trzyma twarde parametry (czytaj - napinacz jest jak nowy), to zagrożenie kolizji tłoków z zaworami byłoby już całkiem możliwe ... .

Moim zdaniem - rozrząd jest przestawiony o pełny ząbek i tutaj tkwi cały problem.
Pół dnia czasu i odpowiednie śruby do ustawienia pasa przedniego w położeniu serwisowym wystarczą, żeby autko odżyło ;) /naturalnie wymiana termostatu powinna się odbyć przy tej samej okazji/ .

Jak widać w logach - samochód jeździ teraz bardzo ospale. No chyba, że logowałeś na 4-tym biegu - wtedy szacuneczek dla dynamiki pomimo rozjechanego rozrządu :P ... .

Reasumując: masz rację, że zlecisz naprawę komuś innemu. Strata finansowa (za usługę) psychicznie trochę boli, jednak ewentualne ryzyko, że spierniczą jeszcze bardziej - należy omijać szerokim łukiem.

:peace:


Piotruś, logowałem na 3 biegu, przebieg 171tyś, wiem że to koszt no ale co zrobic. Chciałbym to jak najszybciej wyprostować, tylko nie wiem gdzie to zrobić by znowu ktos czegoś nie spaprał. W bielsku jest np. Compsport robią tuning ale myśle ze takie coś to chyba tez robią, w wątkach o tuningu ich niektórzy chwalą. Więc poczekam jeszcze troche może ktoś poleci kogoś kto sie z tym szybko uwinie.....

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 19:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
A jeszcze jedno pytanie, czy skoro rozrząd jest rozjechany o te 6 stopni to moze być tak ze auto normalnie pali? nie ma problemów z zapalaniem.

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2007 20:03:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Wtryskiwacze masz zdrowe, kompresja jest równomierna i raczej na pewno OK, ECU naciąga parametry jak tylko się da ... . Skutek - silnik "gada" dobrze ;) .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 10:51:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Piotruś napisał(a):
Wtryskiwacze masz zdrowe, kompresja jest równomierna i raczej na pewno OK, ECU naciąga parametry jak tylko się da ... . Skutek - silnik "gada" dobrze ;) .
:peace:


Gada dobrze to sie ciesze :D ale ten rozrząd jest przestawiony? w której grupie można to zobaczyć ze rozrzad jest przestawiony, bo chciałbym to pokazac mechanikowi który to robił a ja jestem laikiem w tej dziedzinie i nie wiem gdzie patrzeć

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 11:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A nie lataja CI wolne obroty ? Pytam bo w gropie 001 troche Ci dawka skacze u mnie objawialo sie to delikatnym falowaniem obrotow na jalowym.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 11:50:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Peszko napisał(a):
ale ten rozrząd jest przestawiony?


Trudno Cię zrozumieć ... . Ile razy powinniśmy Ci jeszcze potwierdzić, że Twoim silnikiem dotąd zajmował się jakiś "kowal" (z całym szacunkiem dla tej zanikającej profesji) ???

Peszko napisał(a):
w której grupie można to zobaczyć ze rozrzad jest przestawiony,


Ostatnia kolumna 004. W prawidłowo ustawionym silniku powinno być 0,0 . U Ciebie jest od 4,5 do 5,0 na biegu jałowym, a pod obciążeniem ta korelacja rozjeżdża się o dodatkowe 1,5* ... .
Generalnie jest tak, że gdyby rorząd zrobiono na ori częściach z ASO, to różnica pomiędzy paramatremami statycznymi i dynamicznymi nie przekraczałaby więcej niż 0,5*. U Ciebie widać, że napinacz dobrze spełnia swoje zadanie (dlatego nie ma kolizji tłoków z zaworami) ale tak szczerze mówiąc i po dłuższym, powtórnym namyśle - ja bym wymienił ten rozrząd "w całości" jeszcze raz. Nie wierzę, że zrobiono go na oryginałach ... .

Naturalnie napęd rozrządu pozbawiony jest jakiegokolwiek napięcia, mówimy tylko i wyłącznie o prawidłowym naciągu paska zębatego.

I tak jesteś w dobrej sytuacji, ponieważ w Twoim silniku nie występuje już (pewność = 99%) kosztowny napinacz hydrauliczny, który zastąpiono "samonapinającą się" rolką (tak jest odczuwalnie taniej, o kilka stówek) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: