1. Statyczny kat wtrysku do delikatnej korekty w dół (000 BS , musi byc 51 jednostek)
2. Delikatne problemy z dynamicznym katem wtrysku, na razie nie martwiłbym się tym, ale poddawaj regularnie kontroli 004 BS.
3. Termostat do wymiany (chyba, że testowaliście auto na postoju). Niemniej zloguj jeszcze 007, w czasie jazdy po przejechanych dynamicznie ok 10 km. Będzie wiadomo na 100% czy to termostat. Wymiana tylko na oryginalny BTT z ASO.
4. Przepływomierz ok.
5. W czasie pomiarów 011 dyn, obsunął ci się pantofelek, i dopiero przy 2436 rpm poszedł do końca w podłogę, niemniej pomiar wykazał niesprawność albo układu podciśnieniowego, zapieczone kierownice spalin lub uszkodzenie N75.
Najpierw skontroluj stan wężyków podciśnieniowych, później tak jak sugeruje meszrum użyj siły i WD-40 i spożytkuj ją na rozruszanie sztangi turbinki (ma działać tak płynnie jak na moim filmie) - następnie krótkie przepałowanko w trasie. Ponownie test 011 dyn i jeśli to nie pomoże - wyciągaj turbo i czyść kierownice spalin.
6. Układ wtryskowy w stanie zadowalającym.
7. Odgłos syku powietrza nie zawsze oznacza nieszczelność, zauważyłem to u siebie (kieruję te słowa do Carla). Wszystko zależy od pogody i gęstości powietrza. Są dni kiedy w ogóle nie słyszę szumu powietrza w dolotach a innym razem syk słychać głośno.
Niemniej - jesli pod którąkolwiek opaską pojawią się ślady oleju - usterka jest na tacy.