.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 09:00:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDi AFN ] proszę o ocenę logów
PostNapisane: 24.gru.2007 20:01:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Witam , na początku chciałem zlozyć zyczenia : WEsolyc Swiat Bozego Narodzenia , spedzonych w rodzinnym cieplym gronie :) , przeanalizujcie logi mojego brata (posiada Seata Ibize AFN tdi ) :
BS 000 :
Obrazek

BS 003 :
Obrazek

BS 004 :
Obrazek

BS 011:
Obrazek


grupy normalnie

000 :
Obrazek

001:
Obrazek

003:
Obrazek

004:
Obrazek

007:
Obrazek

013:
Obrazek

018:
Obrazek

GRupy dynamicznie : 000,001,003,004,008,010,011

dyn 000:
Obrazek


dyn 001:
Obrazek

dyn 003:
Obrazek

dyn 004:
Obrazek

dyn 008:
wrzuce pozniej bo cos nie poszlo tak jak trzeba :)

dyn 010 :
Obrazek

dyn 011 :
Obrazek

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2007 00:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
WD40 [bądź podobny penetrator] w dloń i staramy się rozruszać sztangę.
jak to zrobić przeczytasz w niedawnych postach seniora Basketa.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2007 00:15:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
a przy okazji dodam ze turbosprezarka wydaje za mocny odglos przy przyspieszaniu ....

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 00:48:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Sprawdź dokładnie wszystkie gumowe połączenia dolotu - mi osobiście wygląda to na nieszczelność w dolocie (stąd odgłos)
Częsta przypadłość AFN-ów

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 08:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Statyczny kat wtrysku do delikatnej korekty w dół (000 BS , musi byc 51 jednostek)
2. Delikatne problemy z dynamicznym katem wtrysku, na razie nie martwiłbym się tym, ale poddawaj regularnie kontroli 004 BS.
3. Termostat do wymiany (chyba, że testowaliście auto na postoju). Niemniej zloguj jeszcze 007, w czasie jazdy po przejechanych dynamicznie ok 10 km. Będzie wiadomo na 100% czy to termostat. Wymiana tylko na oryginalny BTT z ASO.
4. Przepływomierz ok.
5. W czasie pomiarów 011 dyn, obsunął ci się pantofelek, i dopiero przy 2436 rpm poszedł do końca w podłogę, niemniej pomiar wykazał niesprawność albo układu podciśnieniowego, zapieczone kierownice spalin lub uszkodzenie N75.
Najpierw skontroluj stan wężyków podciśnieniowych, później tak jak sugeruje meszrum użyj siły i WD-40 i spożytkuj ją na rozruszanie sztangi turbinki (ma działać tak płynnie jak na moim filmie) - następnie krótkie przepałowanko w trasie. Ponownie test 011 dyn i jeśli to nie pomoże - wyciągaj turbo i czyść kierownice spalin.
6. Układ wtryskowy w stanie zadowalającym.
7. Odgłos syku powietrza nie zawsze oznacza nieszczelność, zauważyłem to u siebie (kieruję te słowa do Carla). Wszystko zależy od pogody i gęstości powietrza. Są dni kiedy w ogóle nie słyszę szumu powietrza w dolotach a innym razem syk słychać głośno.
Niemniej - jesli pod którąkolwiek opaską pojawią się ślady oleju - usterka jest na tacy.
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 10:39:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Baskecior napisał(a):
7. Odgłos syku powietrza nie zawsze oznacza nieszczelność, zauważyłem to u siebie (kieruję te słowa do Carla). Wszystko zależy od pogody i gęstości powietrza. Są dni kiedy w ogóle nie słyszę szumu powietrza w dolotach a innym razem syk słychać głośno.
Niemniej - jesli pod którąkolwiek opaską pojawią się ślady oleju - usterka jest na tacy.
;)


Basket, przyjacielu... :)
Nie sugerowałem się odgłosem, a ciśnieniami w 011 dyn.
Przycinka kierownic VTG byłaby widoczna w logu 011BS - jest czyściutko według mnie - nie ma żadnych oznak, że się przycinają...
Natomiast jak najbardziej może to być uszkodzenie samego N75

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2007 12:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czekamy zatem na wyjaśnienie. Kolega dostał tyle wytycznych , że chyba sobie poradzi :)
Carl: po krótkim zastanowieniu skłaniam się ku twojej teorii :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: