datar napisał(a):
Ok,zrobie ten pomiar jeszcze raz jak dorwe VAG, na zimnym i na cieplym.
Doczytalem sobie o co chodzi z tym wtryskiwaczem wzorcowym i mam kilka pytan:
1.Czy to jest taki sam wtryskiwacz jak pozostale 3 czy jakis inny specjalny, bo nie mam mozliwosci podmiany i bede musial go kupic?
2.Czy jesli wymienie caly wtryskiwacz(wzorcowy) na 4 cylindrze i wszystko zacznie pracowac normalnie, to wymieniac reszte wtryskiwaczy, czy moze same koncowki wtryskow czy nic nie ruszac,bo domyslam sie, ze jesli po wymianie wzrocowego dalej bedzie tak samo, to wtedy wszystkie sa pewnie do wymiany.
3.Jesli wtrysk wzorcowy jest taki sam jak pozostale 3, to moze od razu kupic 4 wtryski jednakowe i je zmienic?
4.Czy to mozliwe przy takim uszkodzeniu, ze na zimnym silniku szarpie, a na cieplym chodzi super,moze sie odwieszac ten wtrysk czy co?
dzieki za pomoc
1. Wtryskiwacz sterujący jest inny od pozostałych trzech. Nie kupuj, tylko podmień - nie jest powiedziane że on na 100% jest winny - musimy drogą eliminacji szukać uszkodzeń, nie chcę abyś pakował się od razu w koszty.
2. Wtryski powinno się wymieniać kompletem, z tego co mi wiadomo istnieją reperaturki do wtrysków 2 -sprężynowych i sa firmy które je regenerują, ale z racji dostępności nowych oraz ich dość atrakcyjnej ceny - sugeruję zakup nowych (cena 1000-1400 PLN).
3. Napisałem juz wczesniej ze wtrysk sterujacy jest inny od pozostałych trzech.
4. Tego dowiemy się po logach.
Generalnie wykonaj następujące logi:
Na gorącym silniku (po 10 km jazdy , zatrzymujesz się i logujesz):
Grupy:
000 basic settings
004 basic settings
007
013
Za zimnym silniku przed uruchomieniem silnika (tylko stacyjka):
007
Na zimnym silniku (zaraz po uruchomieniu silnika:
013