1. Producenci podają żywotność palników na ok. 3000 godzin - to jest 180 tys km przejechanych z włączonymi światłami ze średnią prędkością 60km/h.
2. Rozpoznajesz po tym, jak zmienia się barwa. Na początku żarówka świeci bardzo biało (efekt nieporządany przez wielu
). Potem nabiera niebieskiego odcienia i tak pozostaje przez większość swojego "żarówkowego życia". U schyłku z niebieskiej zaczyna przechodzić w różową i gaśnie
3. Wymienia się same żarówki. Mocowane są zazwyczaj podobnie jak zwykłe żarówki, więc należy wyjąć takową i sprawdzić jaki to model. Do wyboru masz:
- D1S - żarówka zintegrowana z zapłonnikiem (taką kwadratową puszkąna końcu)
- D2S - Najpopularniejsza i zakończona okrągłym gniazdem
- D4S - najnowsza żarówka (bezrtęciowa). Wygląda tak samo, ale po podłączeniu do standardowej przetwornicy gaśnie po 10 sek...
Do nich są specjalne przetwornice (warto na to zwrócić uwagę kupując żarówki np. na giełdzie - jak nie jest opisana, to nie brać)
I to by było na tyle