1. Producenci podają żywotność palników na ok. 3000 godzin - to jest 180 tys km przejechanych z włączonymi światłami ze średnią prędkością 60km/h.
2. Rozpoznajesz po tym, jak zmienia się barwa. Na początku żarówka świeci bardzo biało (efekt nieporządany przez wielu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
). Potem nabiera niebieskiego odcienia i tak pozostaje przez większość swojego "żarówkowego życia". U schyłku z niebieskiej zaczyna przechodzić w różową i gaśnie
3. Wymienia się same żarówki. Mocowane są zazwyczaj podobnie jak zwykłe żarówki, więc należy wyjąć takową i sprawdzić jaki to model. Do wyboru masz:
- D1S - żarówka zintegrowana z zapłonnikiem (taką kwadratową puszkąna końcu)
- D2S - Najpopularniejsza i zakończona okrągłym gniazdem
- D4S - najnowsza żarówka (bezrtęciowa). Wygląda tak samo, ale po podłączeniu do standardowej przetwornicy gaśnie po 10 sek...
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
Do nich są specjalne przetwornice (warto na to zwrócić uwagę kupując żarówki np. na giełdzie - jak nie jest opisana, to nie brać)
I to by było na tyle
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)