To woła o pomstę do nieba!!!
Absolutnie nie wolno montować różnych rozmiarów opon, bo zniszczysz auto (aż dziw, że nie trzeszczą napędy) chyba, że posiłkujesz się kalkulatorem, albo prostym rozumowaniem...
Jeśli lecisz o 20 na szerokości do góry to schodzisz o 5 na profliu (wtedy wszystko jest w granicach tolerancji). Czyli jak masz opony z przodu 225/40 to tył powinien być (skoro ma być szeroki) 285/25 lub 265/30) a nie wydziwy...
Pomijam fakt, że auto stoi w klin na takim setupie i wygląda idiotycznie (chyba, że masz 11" z tyłu), pali koszmarnie dużo bo opory są z kosmosu, prowadzi się fatalnie i targa w koleinach (wiem, bo motam z felgami co drugi tydzień i niejedno już miałem na Vce założone)...
I to, że opona ma profil 25 to wcale nie oznacza, że jest niższa niż 35, bo profil to stosunek szerokości do wysokości...
Założę się, że przy et43 tnie ci McPherson opony, a do tego masz przykręcone felgi do Ufoli - na nich się opiera felga, zamiast tak jak powinna na kołnierzu piasty...
Ja mam ET35 przy 8", a także et 48 przy 9" i ET47 przy 9,5" i jeszcze inne, ale bez dystansu nie da się tego porządnie założyć na przód (tył jest kosmicznie pojemy, więc to pomijam)...
Jakie masz szerokie felgi, że założyłeś z tyłu 275 laczek??
Najlepiej daj fotkę swojej V8ki i opisz szerokość i ET felg które masz (dokładnie tyłu i przodu, bo mogą się różnić!!!)...