Jeśli jesteś lakiernikiem (albo masz ludzi), to czemu nie każesz im sprawdzić co się dzieje??
Nie można tego zrobić dywagując, bez zaglądania pod auto...
Co do opon...
Jakim cudem założyłeś laczek 275 na 8" felgę?? 245 wygląda idiotycznie a co dopiero 275??
Spodziewałem się, że masz jakieś 11" felgę, a tu tylko 8"
To jest zdecydowanie za szeroka opona i koszmarnie wygląda... (nie widziałem u Ciebie, ale mogę sobie wyobrazić).
Załóż opony 225/40/18 i nie będzie problemu z torsenem. Cięcie gumy jest sprawą czysto mechaniczną. Podnieś auto na podnośniku u wulkanizatora i pokręć kołami, a dowiesz się co jest grane (nie rób tego na lewarku, bo jak zakręcisz kołem, to auto spadnie Ci z lewarka!!!)...
Spalanie - komputer jest nie obiektywny, bo na pewno nie kasujesz go po każdej jeździe i przez to masz spalanie 18L nawet jak spaliłeś na trasie np.15L...
Skrzynia od S2 nie podpasuje (choćby ze względu na przłożenia - S2 to turbo). Jak chcesz manuala, to dawcą może być S4/C4 lub S6 4.2 V8. Ale potrzebujesz komplet napędu, bo wał jest wterdy inny, a także tylny most, nie mówiąc już o wewnętrznych zmianach (jak chocby inna podłoga w okolicy lewej nogi kierowcy)...
Życzę Ci wytrwałości w odnawianiu, ale wątpię, że to się uda... Auto wydaje się proste, bo stare, ale takie nie jest. Ma mnóstwo elektorniki, komputerów itp, a schematów nie ma prawie w ogóle do tego. Jednak mam nadzieję, że zreanimujesz ten egzemplarz i na drogach pojawi się "rodzynkowe" V8