lukas4891 napisał(a):
bylo juz troche o tym na forum,najlepiej spradzic to przy pomocy komputera poniewaz olej w skrzyni musi miec temp. pomiedzy 35-40 stopni ,jezeli nie masz to musisz to sprawdzic za pomoca reki (musisz ja dac na miske olejowa skrzyni i musi miec temp. ludzkiiego ciala ) jezeli taka masz to na misce masz dwie sruby,jadna metalowa do spuszczania a druga jest we wglebieniu na duzy imbus i wlasnie ona sluzy do sprawdzania jak i napelniania oleju, wiec jezeli olej bedzie mial wlasciwa temperature to przy odpalonym silniku w pozycji P odkrecasz ta srube,powinien lekkim ciurkiem leciec z niej olej ,jezeli nie leci to dolej,i wazne jest aby temp. byla wlasciwa !!! bo przy 37 ` nie bedzie lecial a przy 45` bedzie sie wylewal........i czasem nie pomyl srub ,jest ona na samym spodzie miski (ta od strony tylu auta,
Sprawdziłem vagiem samemu (więc nie wiem czy dobrze, ale chyba dobrze) i wyszło mi że temperatura jest 45stopni. Czyli za mało oleju.
W jaki sposób dolać aleju skoro jeżeli jest za wysoka temperatura będzi sie przelewał???