.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 12:51:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 21:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
za uszczelki pod kolektor ssacy placilem 3 zlote sztuka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 22:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
kkarol napisał(a):
za uszczelki pod kolektor ssacy placilem 3 zlote sztuka :D

Pewnie było to dawno temu
teraz te mniejsze koszt. ok 10zł ta większa ok 70zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2008 23:05:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
kkarol napisał(a):
za uszczelki pod kolektor ssacy placilem 3 zlote sztuka :D


zalezy jakiej firmy :D

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 08:35:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
kkarol napisał(a):
za uszczelki pod kolektor ssacy placilem 3 zlote sztuka :D

Pewnie było to dawno temu
teraz te mniejsze koszt. ok 10zł ta większa ok 70zł


miesiac temu

a ta wieksza kosztuje 30zl i jest do aah a nie do abc :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 20:32:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
A więc tak dostałem uszczelki do kolektora (ta duża nie pasowała) odkręciłem kolektor od silnika rozebrałem i co zobaczyłem. połamany plastik który przetarł dolny kolektor i zrobił w nim 2 nieduże dziurki wywaliłem to ustrojstwo zakleiłem ubytki uszczelniłem kolektor. Poskładałem odpaliłem i wszystko git . Ale nurtuje mnie teraz inna rzecz tzn. do 2 tyś obr silnik jakby przerywał. Czyżby ten plastikowy element kolektora był aż tak istotny i brak jego powodował takie zachowanie silnika? Oczywiście z góry dzięuje za podpowiedzi Pozro!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 21:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
kkarol napisał(a):
no wychodzi na to ze jestem bo lacze sie z abc pod windowsem ;)

Jaką wersją waga łączyłeś się spod Windowsa?

Mnie udało się połączyć z pod Windowsa, ale na wyższych obrotach transmisja się jakby zawieszała i powracała przy wolnych obrotach.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 22:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
po wywaleniu tego plastiku tez mam wrazenie ze jest minimalnie slabszy na niskich obrotach ale napewno nie ma zadnego przerywania - sprawdz uklad WN (swiece przewody cewki).

co do vag coma laczylem sie wersja 3.03 jesli dobrze pamietam i ta wyzsza tez oraz vw-toolem, czasami zrywa komunikacje na wysokich obrotach czasami nie , nie wiem od czego to zalezy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 17:28:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
Już jest OK ! Sebco jak spisuje Ci się reduktor OMVL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 21:58:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Już jest OK ! Sebco jak spisuje Ci się reduktor OMVL

Cóż. Po regeneracji parownika, regeneracji wtrysków, naprawie sterownika (przelutoanie), jest prawie OK.
Tzn samochód mi się przełącza na PB przy 3,5-4tys na pełnym gazie co jest za nisko. Stało mi się to po wymianie zestawu naprawczego do reduktora i "ala" naprawie Map sensora. Więc nie jestem pewien czy źle coś złożyłem z reduktorem choć raczej nie czy też uszkodzony MAP SENSOR - i tu bym się skłaniał, ale na laptopie ciśnienie dość szybko schodzi i się przełącza co by wskazywało na złe ustawienia w programie lub nie tak coś z parownikiem.
Lecz ogólnie po tych wszystkich moich naprawach jest OK i jestem zadowolony
A jeszcze jedno: nie ma serwisów ktrzy by to zakładali i serwisowali, co dzwoniłem to "nie da rady" lub serwisanci okazywali się głąbami nie mieli zielonego pojecia dlaczego strzela w kolektor, śmierdzi gazem, nierówno pracuje. Samemu się dochodziło. Dystrybutorzy się wycofali z rynku PL. Instalka nie popularna w Polsce
Jak ktoś miałby problem z OMVL to może pomogę bo w miarę dobrze opanowałem instalkę - co skutkuje bdb spalaniem na poziomie 12-13l w mieszanym cyklu w mojej V6

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 23:20:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
sebco napisał(a):
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Już jest OK ! Sebco jak spisuje Ci się reduktor OMVL

Cóż. Po regeneracji parownika, regeneracji wtrysków, naprawie sterownika (przelutoanie), jest prawie OK.
Tzn samochód mi się przełącza na PB przy 3,5-4tys na pełnym gazie co jest za nisko. Stało mi się to po wymianie zestawu naprawczego do reduktora i "ala" naprawie Map sensora. Więc nie jestem pewien czy źle coś złożyłem z reduktorem choć raczej nie czy też uszkodzony MAP SENSOR - i tu bym się skłaniał, ale na laptopie ciśnienie dość szybko schodzi i się przełącza co by wskazywało na złe ustawienia w programie lub nie tak coś z parownikiem.
Lecz ogólnie po tych wszystkich moich naprawach jest OK i jestem zadowolony
A jeszcze jedno: nie ma serwisów ktrzy by to zakładali i serwisowali, co dzwoniłem to "nie da rady" lub serwisanci okazywali się głąbami nie mieli zielonego pojecia dlaczego strzela w kolektor, śmierdzi gazem, nierówno pracuje. Samemu się dochodziło. Dystrybutorzy się wycofali z rynku PL. Instalka nie popularna w Polsce
Jak ktoś miałby problem z OMVL to może pomogę bo w miarę dobrze opanowałem instalkę - co skutkuje bdb spalaniem na poziomie 12-13l w mieszanym cyklu w mojej V6


jakie wartosci w recznej korekcji dawkowania gazu? :)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 08:06:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Góral napisał(a):
sebco napisał(a):
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Już jest OK ! Sebco jak spisuje Ci się reduktor OMVL

Cóż. Po regeneracji parownika, regeneracji wtrysków, naprawie sterownika (przelutoanie), jest prawie OK.
Tzn samochód mi się przełącza na PB przy 3,5-4tys na pełnym gazie co jest za nisko. Stało mi się to po wymianie zestawu naprawczego do reduktora i "ala" naprawie Map sensora. Więc nie jestem pewien czy źle coś złożyłem z reduktorem choć raczej nie czy też uszkodzony MAP SENSOR - i tu bym się skłaniał, ale na laptopie ciśnienie dość szybko schodzi i się przełącza co by wskazywało na złe ustawienia w programie lub nie tak coś z parownikiem.
Lecz ogólnie po tych wszystkich moich naprawach jest OK i jestem zadowolony
A jeszcze jedno: nie ma serwisów ktrzy by to zakładali i serwisowali, co dzwoniłem to "nie da rady" lub serwisanci okazywali się głąbami nie mieli zielonego pojecia dlaczego strzela w kolektor, śmierdzi gazem, nierówno pracuje. Samemu się dochodziło. Dystrybutorzy się wycofali z rynku PL. Instalka nie popularna w Polsce
Jak ktoś miałby problem z OMVL to może pomogę bo w miarę dobrze opanowałem instalkę - co skutkuje bdb spalaniem na poziomie 12-13l w mieszanym cyklu w mojej V6


jakie wartosci w recznej korekcji dawkowania gazu? :)

mówimy o mapie czy o wzbogaceniu lub zubożeniu ręcznym mieszanki
jeżeli o mapie to musiałbym zrobić skreen. A w tym drugim wszedzie 0 gdyż na razie testuje spalanie przyspieszenie i równą pracę w całym zakresie obrotów

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 09:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
Ja w swojej secie nie mam gazu . Pytam o ten reduktor bo znam OMVL ale zwykły parownik. Do dużych pojemności , spisuje się super. Wczoraj pytałem o gaz i reduktor OMVL do sekwencji- gość powiedział że ten reduktor nie trzyma parametrów i niepoleca go ponieważ firma która sprowadza te parowniki sama je składa ze zwyłych reduktorów OMVL przerabia je na wtrysk. Ja chciałem założyć zwykły gaz ale powiedział że woli mi założyć tani wtrysk niż zwykłą instalkę ja się upieram przy zwykłym ponieważ nie ma tam tyle elektroniki jest możliwośc zainstalowania zwyłego pokrętła do dawki gazu i niema żadnych emulatorów do sondy itp. co przy odłączeniu akumulatora nie daje żadnych nieporządanych efektów. Tak ma mój znajomy, on ma 100 2.8 tyle że jest tam metalowy kolektor założyłem mu właśnie ten reduktor z OMVL ale zwykły miał założony taki do 75KM emmegaz. Też zakładał gaz jakiś cymbał. Ja ze swojego doświadczenia wiem że 70% zakładów montujących gaz nie ma pojęcia o zakładaniu. Wymyślają sondy czujniki , a to że silnik pada a to wszystko jest wina nieodpowiednich reduktorów. Właśnie na reduktorach najczęściej obniża się koszty instalacji kupuje się taki za 200 anie za 500 i z reguły to jest przyczyną wadliwego działania instalacji. Gość wczoraj powiedział że narazie najlepszym reduktorem jest reduktor z ELPIGAZU ale nie był to ANA 04 nie mogłem podpatrzeć nazwy bo zbytnio mnie nie dopuszczał do auta. Powiedział też że ten reduktor jako jedyny trzyma parametry w silniku 4.2 v8 i dźwiga to sam. W innych instalacjach są dwa reduktory i to na wtrysk gazu włśnie przy tym silniku.



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znalazłem ten reduktor na stonie Elpigaz Nazywa się VEGA-i
-kosztuje 350 zł cena ze stony shopgaz.pl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 10:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Ja w swojej secie nie mam gazu . Pytam o ten reduktor bo znam OMVL ale zwykły parownik. Do dużych pojemności , spisuje się super. Wczoraj pytałem o gaz i reduktor OMVL do sekwencji- gość powiedział że ten reduktor nie trzyma parametrów i niepoleca go ponieważ firma która sprowadza te parowniki sama je składa ze zwyłych reduktorów OMVL przerabia je na wtrysk. Ja chciałem założyć zwykły gaz ale powiedział że woli mi założyć tani wtrysk niż zwykłą instalkę ja się upieram przy zwykłym ponieważ nie ma tam tyle elektroniki jest możliwośc zainstalowania zwyłego pokrętła do dawki gazu i niema żadnych emulatorów do sondy itp. co przy odłączeniu akumulatora nie daje żadnych nieporządanych efektów. Tak ma mój znajomy, on ma 100 2.8 tyle że jest tam metalowy kolektor założyłem mu właśnie ten reduktor z OMVL ale zwykły miał założony taki do 75KM emmegaz. Też zakładał gaz jakiś cymbał. Ja ze swojego doświadczenia wiem że 70% zakładów montujących gaz nie ma pojęcia o zakładaniu. Wymyślają sondy czujniki , a to że silnik pada a to wszystko jest wina nieodpowiednich reduktorów. Właśnie na reduktorach najczęściej obniża się koszty instalacji kupuje się taki za 200 anie za 500 i z reguły to jest przyczyną wadliwego działania instalacji. Gość wczoraj powiedział że narazie najlepszym reduktorem jest reduktor z ELPIGAZU ale nie był to ANA 04 nie mogłem podpatrzeć nazwy bo zbytnio mnie nie dopuszczał do auta. Powiedział też że ten reduktor jako jedyny trzyma parametry w silniku 4.2 v8 i dźwiga to sam. W innych instalacjach są dwa reduktory i to na wtrysk gazu włśnie przy tym silniku.



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znalazłem ten reduktor na stonie Elpigaz Nazywa się VEGA-i
-kosztuje 350 zł cena ze stony shopgaz.pl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mój niby jest przeznaczony do 250KM tylko należy wybrać ustawienia w programie dotyczace parownika.
Ja mam ten
http://www.omvlgas.pl/pol/dream_reduktor.html
z literką G

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 10:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
Ale w parowniku oprucz elektrozaworu i czujnika temp nic nie ma. Co tam za ustawienia można zmienić! W tym reduktorze nie widzę Sruby regulującej ciśnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 12:30:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Ale w parowniku oprucz elektrozaworu i czujnika temp nic nie ma. Co tam za ustawienia można zmienić! W tym reduktorze nie widzę Sruby regulującej ciśnienie.

jak rozbierałem reduktor to zauwazylem że krucieć od podciśnienia bardziej lub mniej docidks sprężynę. Ale jak kręciłem w niewielkim zakresie i nie widziałem róznicy to nie widziałem wpływu

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 13:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
myślę że u ciebie będzie to wina reduktora. Ten gość co byłem wczoraj u niego widać że jest obcykany w IG nie montuje gazu tylko jednej firmy i jest w temacie co do tego reduktora (OMVL) to on mówił że zakładał parę sztuk ale były wadliwe i montuje ten z ELPIGAZU.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: