miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Już jest OK ! Sebco jak spisuje Ci się reduktor OMVL
Cóż. Po regeneracji parownika, regeneracji wtrysków, naprawie sterownika (przelutoanie), jest prawie OK.
Tzn samochód mi się przełącza na PB przy 3,5-4tys na pełnym gazie co jest za nisko. Stało mi się to po wymianie zestawu naprawczego do reduktora i "ala" naprawie Map sensora. Więc nie jestem pewien czy źle coś złożyłem z reduktorem choć raczej nie czy też uszkodzony MAP SENSOR - i tu bym się skłaniał, ale na laptopie ciśnienie dość szybko schodzi i się przełącza co by wskazywało na złe ustawienia w programie lub nie tak coś z parownikiem.
Lecz ogólnie po tych wszystkich moich naprawach jest OK i jestem zadowolony
A jeszcze jedno: nie ma serwisów ktrzy by to zakładali i serwisowali, co dzwoniłem to "nie da rady" lub serwisanci okazywali się głąbami nie mieli zielonego pojecia dlaczego strzela w kolektor, śmierdzi gazem, nierówno pracuje. Samemu się dochodziło. Dystrybutorzy się wycofali z rynku PL. Instalka nie popularna w Polsce
Jak ktoś miałby problem z OMVL to może pomogę bo w miarę dobrze opanowałem instalkę - co skutkuje bdb spalaniem na poziomie 12-13l w mieszanym cyklu w mojej V6