.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:28:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,5TDI] wskaźnik paliwa nie dochodzi do końca
PostNapisane: 18.sty.2008 18:41:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
Witam
Jak w temacie - zatankowałem swoje autko pod korek wskaźnik wyskoczył w prawo ale....
....nie do końca - brakuje mu jakieś 2mm jest pomiędzy 3/4 a 4/4 - drażni mnie tylko.
Pytanie zanim rozkopię licznik. Czy po rozmontowaniu licznika mogę ręcznie przekrzywić wskazówkę czy może jest jakaś inna metoda ustawienia wskażniki.
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 13:46:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2006 17:41:39
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecinek
Mam to samo w moim ale za licznik się nie zabierałem tylko zmieniłem czujnik poziomu paliwa i pomogło.

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 14:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
no ja czujnik niedawno wyciągałem - brudne ścieżki przetarłem bo podazywał jak mu się chciało. Ale nawet wcześniej jak załapał to też nie dochodził do końca.
Póki co szkoda mi kasy na czujnik - mam inne rzeczy jeszcze do zrobienia.
Ale dzięki za odp., a może ktoś inny jednak jakoś to naprawiał???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 20:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Też tak mam u siebie,po zalaniu po korek wskazówka nie wchodzi do końca.
Gdzie ten czujnik poziomu paliwa jest??Jak sie do niego zabrać?
Co prawda nie przeszkadza mi to ale można wprowadzić zmiany.

A czy macie tak ze po zalaniu do pełna i ujechaniu około 200km (trasa 160km/h) wskazówka spada wam do połowy na zegarze?
A potem przez 400km stoi prawie w miejscu?
Pierwszy raz jak go zalałem i ujechałem ponad 100km to szukałem dziury w baku,przewodach itd ,ale zalałem go specialnie przy 200km i wlazło tylko 13L :D okazało sie ze ten wskaznik zle pokazuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 20:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Dżizes Krajst jaja sobie robicie z poważnego forum. Było kilkadziesiąt arzy o tym. A szukaj jest na CZERWONO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Otwierasz bagażnik
wywalasz wykładzine na stopniu
odkrecasz plywak
brudzisz siebie i bagażnik ropą
wyjmujesz całość
nie czyścisz ścieżek bo niby z czego jak w zbiorniku jest tylko paliwo
podginasz te blaszki na amorkach tak aby lepiej dociskały do ścieżek na pływaku i będzie ok przez następne 5 lat.
skladasz i jeździsz

Można też na łączeniu pływaka założyć cieniutką podkladke bo czasmi luz jest na tyle duży że ścieżi sie nie spotkają.

UWAGA ZEBY NIE ZAŁOŻYĆ ZBYT GRUBEJ PODKŁADKI BO PŁYWAK NIE OPADNIE.

Przeważnie wystarczy jedynie podgiąć te odstające ścieżki.

http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php?mode=results


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 20:53:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
No i po co tak krzyczysz??
Wiem od czego jest szukajka.
Dzięki za info,może to cos pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 20:58:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
*Robi* napisał(a):
No i po co tak krzyczysz??
Wiem od czego jest szukajka.
Dzięki za info,może to cos pomoże :)

Podobno lepiej dociera jak sie krzyczy. Mój wykładowca tak mówił :laola:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2008 21:33:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
flavios
proszę przeczytaj uważnie moje pytanie zanim zaczniesz krzyczeć na wszystkich dookoła.
Nie napisałem, że nie działa mi wskaźnik, a twoja instukcja, którą czytałem - ZNALAZŁEM - dotyczy - bynajmniej tak zrozumiałem - niedziałającego wskaźnika ze wzg. na brak styczności blaszek ze ścieżkami.
Otóż napisałem, że wskaźnik działa ale nie dochodzi do końca skali i tu jest problem czy wyginać czujnik (ale jak na chybił trafił), czy w liczniku jest jakiś potencjometr etc.?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 10:49:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
jackoo9 a może on nie styka do końca na tych blaszkach i dlatego nie dochodzi wskażnik?
Może warto jest jednak wyciągnąć pływak.Postaram sie znaleśc czas i go wybebeszyć ale kiedy zaleje go po korek to nie wiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
wydaje mi się na chłopski rozum (ale oczywiście mogę się mylić), że jeśli nie stykałby na blaszkach to nie pokazywałby wogóle i wskaźnik opadałby do zera (tak mialem wcześniej zanim wyczyściłem ścieżki i podgiąłem blaszki).
Pytanie czy może sam czujnik (czyt. pływak - ramie) nie wygięło się i teraz zaniża?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:21:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
jezeli masz wykalibrowany wskaznik wlasciwie czyli zakres pracy obejmuje skrejne pozycje z ktorych jedbna lezy na max a druga na min to faktycznie pozostaje szukac problemu w elektronice albo po stronie zlego kontaktu w zegarach albo przy samym czujniku. niemiej jednak zaczalbym od sprawdzenia wykalibrowania wskaznika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:24:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
Hans właśnie o to mi chodzi - jak wykalibrować (ładne słowo :) wskaźnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
ok znalazłem (imbusik etc.)
bedem siem bawil (mam nadzieję że w c4 A6 jest tak samo jak w B4 80)
dzieki wszyskim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
jackoo9 napisał(a):
ok znalazłem (imbusik etc.)
bedem siem bawil (mam nadzieję że w c4 A6 jest tak samo jak w B4 80)
dzieki wszyskim

Imbusik od tyłu zegarów?/
A co z tym spadaniem szybko wskazówki po przejechaniu ponad 100km,tez tak macie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 13:49:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 00:12:01
Posty: 72
Lokalizacja: Opole
imbusik - patrz:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... librowanie

ale jeśli chodzi o twój przypadek to....
niestety ja nie bardzo wiem o co chodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2008 16:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Ja mialem tak. Zalałem do pełna to pokazał pełny po 100km pokazywał już tylko pół a póżniej to już tylko mniej przeważnie rezerwe.
I naprawiłem w ten sposób jak napisałem.
Zrobiłem tek jeszcze dwa pływaki i też przeszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2008 15:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Pójde w twoje ślady :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: