.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.sty.2025 23:50:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: electricchargers-czy ktos słyszał
PostNapisane: 25.sty.2008 06:33:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
czy ktos słyszał o takim wynalazku ??

bardzoprosze o poważne przyjzenie sie tematowi, a nie komentarze to gówno i juz, bez przemyslenia tematu

czy moze to działać jak soft turbo?? i czy pojda na tym seryjne sterowniki, wtryski itd(czy maja taki zapas przy obciążeniu) jestem laikiem w temacie turbo ale moze ktos spojrzy na to powaznie
http://www.electricchargers.com/

Pozdrawiam

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: electricchargers-czy ktos słyszał
PostNapisane: 25.sty.2008 07:28:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Cytat z forum SR napisał(a):
temat jak wrzód na dupie wraca na kazdy topik kazego forum motoryzacyjnego na swiecie. wszędzie wzbudza salwy smiechu.

te elektryczne wiatraczki dzielą się na 2 grupy: takie w których główny elemet (wiatraczek) pochodzi z udządzeń wentylacyjnych stosowanyc w łodziach i jachtach, cena kilka dolarów, sprzedawane po 100-200 $$$ jako supercharger e-turbo supa-dupa-fly.
druga grupa to wynalazki pożytecznych idiotów którzy przyspali sobie fizykę w 7 klasie podstawówki gdy pani akurat mówiła o gościu zwanym Ohmem.

Pod ww linkiem znajduje się niestety to totalne gówno z wentylatora wentylacji o mocy 700-800 watów kosztujące w homedepot kilka-nascie dolców, jak znajde linka to wam go tu zamieszce aby pokazać że beszczelność ludzi w naciąganiu innych nie zna granic.

Aby był jakikolwiek efekt oprócz wzrostu masy, wentylatorek powinien być napędzany czymś silnym, i tu kłania się Pan Ohm. Widziałem próby doładowania gdzie napęd wentylatorka stanowiły 3 potężne startery do silnika połączone w jeden zespół. Ciągneło to prąd z całej armii akumulatorów umieszczonych w bagażniku za pomocą przewodów grubości kciuka.
Efekt był gówniany a obciążenie auta ogromne. Być może gdy auta przejdą powszechnie na zasilanie 48 volt wówczas będzie to bardziej możliwe i Pan Ohm będzie nieco bardziej łaskawy...


Tbarth napisał(a):
to gówno i juz

masz racje,taka prawda :peace:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 08:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
kto pyta nie błądzi, a poza tym ja myslemem o tym ze oczywiście nie bedzie to doładowanie z prawdziwego zdarzenia tylko cos w rodzaju soft turbo, no ale jezeli nic to nie zmienia to jest to odpowiedz

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:09:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
co rozumiesz pod pojęciem soft turbo ?

Uwierz - jedynym efektem takiego ustrojstwa będzie zwiększenie oporów przepływu w dolocie. Osobiście przerabiałem elektryczne turbo - za pionierskich czasów.... i mi wstyd. Efekt ? Pourywane śmigiełka wentylatorka i wessane do silnika.... Na szczęście nie wyrządziły szkód...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:12:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
wierze, absolutnie, po to pytam, soft turbo z mojej wierdzy to tak naprawde kompresja wspomagajaca dolot do 0.4-0.5 bara, jezeli sie myle to prosze o skorygowanie

pozdr

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no widzisz, 0.5 bara to naprawdę już dużo. Wydatek powietrzny bardzo łatwo policzyć dla silnika, policz sobie ile by musiało to śmigiełko przetłoczyć powietrza, żeby uzyskać takie sprężanie...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 09:56:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2007 18:48:54
Posty: 201
Lokalizacja: Wawa
Auto: A6 C5 1.8T
zrozumialem


dzieki

_________________
Audi=mc2

Jest A6 C5 1.8T
Był Forester S-turbo
Była Vectra 2.2 DTi
Był Saab 9000 Aero 256 PS i 454NM
było B2 coupe 80 rok
było CQ 2.0 20v B3 89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: