Witam wszystkich, dla przypomnienia mojej historii z AFB link:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=
Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli dzięki W
AM KOLEDZY SZANOWNI URATOWAŁEM SWOJE AUTO OD KATASTROFY !!!
. Z godnie z zaleceniami przeprogramowałem ECU- Tutaj Pan Gołąbek to szczyt profesjonalizmu w traktowaniu Klienta i wykonaniu usług. EGR został wyczyszczony , IMM wymieniony. Co do termostatu to postanowiłem poczekać do wymiany rozrządu. Zima sprzyja... W ostatnim czasie pojawił sie biały dym, śmierdzący olej. Odkręciłem korek sssssyyyy a więc odma. Ale odma była wymieniana 40.000 przejechane i znowy? Cóż jak że nie miałem pewność do mechaniora. Na szczęście znalazłem
SUPER SZPECA OD silników VAG w Stalowej Woli diagnoza to odma. Na zadany temat, że była pół roku temu wymieniana pytanie o olej . CASTROL 10W40. Mechanik to pasjonat AUDI więc mnie zjebał na czym swiat stoi. Potwierdzam Panowie nie do uwierzenia jak mi pokazał odme po demontażu. Czarny syf i zatkana na MAXA!!! Jak tłumaczył to nie rzecz w tym, że CASTROL jest złym olejem ale do AFB tylko pełny syntetyk ze specyfikacją 505.01. Podłączył autko do VASA - mało który z pseudo mechaników wie co to wogóle jest a to podstawa do takich motorków-i cóż turbo ma pojebane ciśnienia auto nie ma pełnej mocy. I tutaj wracam do ECU. Meszrum wyczaił, że auto miało druciarski tuning i Piotruś ostrzegł wię ECU przeprogramowałem.
ALE TUTAJ KARDYNALNY BłAD ku przestrodze wszystkich !!!
W PRZYPADKU PODEJRZENIA MODYFIKACJI W SILNIKU ROBIONYCH PRZEZ DEBILI NALEżY WSZYSTKO PRZEPATRZEć I POSPRAWDZAć !!!. Okazało się, że auto ma żle podłączone przewody EGR,N75 i przewody do turbiny kompletny burdel !!!. tURBINA Oczywiście turbina kompletnie rozjebana nie nadawała się do regeneracji. Po wymianie na nową - regenerowaną auto nie do poznania. Szkoda pisać. Mechanik powiedział ten silnik musi mieć najwyższy poziom serwisu wszelkie oszczędności kończą się tak samo!!! Moje szczęście polegało na tym że jest Forum AKP i, że znalazłem szpecjalistę od AUDI.