.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 14:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2,5 TDi awaryjny??
PostNapisane: 30.sty.2008 23:02:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2007 00:27:29
Posty: 107
Lokalizacja: mysłowice
wiele sie tu naczytałem o awaryjności 2,5 tdi.i jakie 1,9 są świetne..
Czy to nie przesada??Dla mnie i kilku znajomych jest super.Zero problemów. A jeżdzimy miesięcznie 4- 5 tyś( praca w Wiedniu)
A może wiekszość ma 1,9 bo tańsze i dlatego tak chwalicie??
W końcu różnica ceny zakupu jest znaczna .Myśle , że narzekający kupili auta zajeżdzone i teraz marudzą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 00:32:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Czy awaryjny kolego zobacz ile jest postów dotyczących 2.5TDI
Ojciec ma A6 2.5TDI fajne autko gdyby się tak często nie pierniczyło a najgorsze to to że psują się pierdoły jak nie wyciek oleju to zapchana odma,przepływomierz, tryb awaryjny silnika bo przytarł się jakaiś przewód masowy, to termostat itd itp. Ale są usterki jak np : zapchana odma, które mozna nazwać błędem seryjnym. Ale tak pozatym smiga się fajnie.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 10:26:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 14:31:33
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów/Wrocław
Z ta awaryjnoscia jest roznie. Ja mam Audi od roku i było wszystko cacy az tu nagle pompa siadła:/ ale nie ma co sie dziwic (chociaz naprawa troche kieszen pociagła) bo polskie paliwa sa do d...py. Sposobem aby uchronic sie od takiej awarii jest tankowanie na BP i Shellu ale tez nie zawsze. Po prostu zalezy na jakie autko sie trafi, jak je ktos wczesniej eksploatował i o nie dbał. Wiekszosc 2.5TDI z ktorymi sa jakies problemy to autka o przebiegach ponad 200tys. km. Wiec nie ma co sie dziwic bo po takich przebiegach maja prawo siadac rozne rzeczy(takie prawo natury). Taki juz urok aut w ktorych napchane jest duzo elektroniki.Najgorsze jest to ze w Niemczech takie autka jezdziły by wiele km bezawaryjnie a tylko poczuja Polske(drogi i paliwo) i zaraz cos sie pieprzy :/ A zeby sie nie psuło trzeba kupic nowe z salonu :): (tylko szkoda ze takie drogie) pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 10:32:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jesli wykladnikiem bedzie ilosc tematow dotyczacych problemow z silnikiem to 2,5 tdi V6 jest niekwestionowanym liderem.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 10:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
V6 nie są awaryjne.baa to najlepsze silniki jakie grupa VW kiedykolwiek wypuściła :D

Wpisujemy miasta ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2008 10:56:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ADAM 12 napisał(a):
Wpisujemy miasta ??

wrocław/kalisz

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: