W zasadzie to pytanie do Hansa, ale może ktoś inny coś dopowie
Wydaje mi się, że pada łożysko w rolce od napinacza paska wielorowkowego. Hałasuje ono w różnych okolicznościach. W
tym wątku Hans pisze co nieco na ten temat, ale chciałbym dopytać:
- jaka jest długość paska w tych "nowszych" AAH z klimą
- co to za "pierwsze lata produkcji"
- i o jaką "plastikową osłonę silnika" chodzi? Czy o tą, która osłania silnik również od góry?
Czy łożysko występuje oddzielnie, czy jest na stałe wkomponowane w napinacz?
Inna sprawa dotycząca tego napinacza - czy to normalne, że aby go naciągnąć, trzeba dziesięciu chłopa??
No, może nie dziesięciu, ale dwóch musi być, bo jeden z całej siły napiera na napinacz z użyciem popychacza własnej konstrukcji (drewnianej swoją drogą), a drugi w tym czasie próbuje zakładać pasek i nie dać sobie uciąć palców... Mam C4 rocznik 1991 (modelowy 1992) i długość paska, jaką zakładam to 2263 czy coś koło tego... Choć zaraz po zakupie założony był dłuższy pasek i niestety spotkał się sam ze sobą zaraz za napinaczem, co zaowocowało przymusowym postojem i poszukiwaniem dobrego paska w niewielkiej miejscowości w sobotnie popołudnie
Byłbym bardzo wdzięczny, jakby komuś obcykanemu chciało się to wszystko poczytać i cokolwiek naświetlić (liczę na Ciebie Hans
).
P.S.
U jednego z kolegów jest tak:
A u mnie tak: