Cytuj:
Jeżeli więc wykluczymy problem sterowania (N75/N18), jeżeli założymy calkowitą szczelność dolotu (nawoływałem o sprawdzenie ), jeżeli nie opakowałeś filtra powietrza workiem foliowym i nie wpadła do jego obudowy np. szmata (a to czasem się zdarza ...), to można już powoli przyjąć hipotezę, iż:
Hmmm Caly uklad dolotowy był czyszczony podczas wymiany odmy wedlug tutejszego opisu wraz z egr wszedzie nowe uszczelki wiec to chyba nie to.
Cytuj:
- niedomaga turbo (mówic szczerze - nie bardzo chce mi się w to wierzyć)
Pierwszy raz jak podjechalem do Rogala cos z tym turbo bylo nie tak nie ciaglo w calym zakresie obrotow ale Jak to Rogal pogrzebal i juz bylo OK
Cytuj:
- coś zatyka układ wydechowy, np. katalizator, ew. awaria tłumika (ale w to również nie chce mi się wierzyć ponieważ jak rozumiem - autko śmiga na długich trasach i układ wydechowy powinien być wypalony do "żywej blachy")
No tutaj masz chyba racje, przyznam sie ze na trasie niezbyt oszczedzam samochod caly czas z dani lece nik kolom 230km/h oczywiscie nie trzymam caly czas nogi w podlodze co parenascie kilometrow na luz zwolnienie do 140 z i zas swoje 230 ale mysle ze nie ma to tutaj wiele wspolnego pisze bo wydaje mi sie ze uklad wydechowy bedzie OK
Cytuj:
- czy masz jakieś starsze logi ?
Piotruś nawet nie wiesz jak zawsze mazyłem zeby napisac ze na gorze jest duzy czerwony przycisk
SZUKAJ a tak na powaznie z lipca ostatnie mam nadzieje ze ci pomoga dodam ze od tamtej pory z braku czasu nie bylo nic robione oprucz odmy oleje plyne czyszczenie wlasnie dolotu.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63394&highlight=Cytuj:
- czy ktokolwiek próbował regulować sztangę przy turbo (wydłużając ją) ?
jesli kto kolwiek to robil to byl nia Rogaloti lub poprzedni wlasciciel lecz mysle ze to tez mozna wykluczyc poniewaz autko w seri mialo 149,1 KM wiec chyba bylow seri