AndrzejF napisał(a):
Jakieś pomysły?
Tak. Jeżeli "to coś" o czym mówisz jest na pewno przedmuchem powietrza, to diagnostyka laptopikowa nic Ci nie pomoże. Z prawej (strona pasażera) strony silnika prawdopodobna nieszczelność może występować na łączeniu rury od filtra powietrza do turbo, lub "bezpośrednio poniżej" - dokładnie w tym miejscu, o którym wspominał Kolega Lotus. Niby wszystko "na wierzchu" ale dostęp trochę trudny. Sprawdzisz "tak samo" jak sprawdzałeś odcinek z lewej strony.
Teoretycznie może to być jeszcze nieszczelność na łączeniach odcinka gumowego pomiędzy silnikiem a chłodnicą coolera, ale to byłoby raczej bardziej słyszalne "od przodu" niż z boku.
Dobrą wskazówką jest porada Baskeciora (obecność śladów oleju w miejscu przedmuchu), jednak w V6 "to wszystko" jest mocno "upakowane" i dużo trudniejsze w zlokalizowaniu niż w jednostkach R4.
Zaopatrzony w latarkę lub inne źródło światła poświeć sobie w dolne partie komory silnikowej (z obu stron). Dłuższa eksploatacja nwet z lekko rozszczelnionym dolotem powoduje "rozlanie się" oleju na znacznych powierzchniach silnika.
Bardzo pomocne byłoby skorzystanie z kanału/podnośnika i demontaż dolnej "plastikowej" osłony.
Z przedstawionych logów nic nie wynika, 011 są prawie idealne, 003 są wzorcowe.
Szczerze mówiąc - albo nieszczelność jest minimalna, albo rozmawiamy o jakimkolwiek innym problemie (bądź braku problemu
).