Dziś oblookałem to na zywo i wydaje mi się że podejdą bo listwa wtryskowa w wolnossącym 1.8 20 V jest identyczna jak w turbo , więc góra wtryskiwacza będzie pasować, jednak nie wiem co z dołem wtryskiwacza, który siedzi w gnieździe kolektora. Ja to oglądałem w A4 i tak jakoś tak głeboko wchodziły te wtryski w kolektor. Jednak myśle że nie było by problemu. Jeżeli te z AGU są dłuższe, a to jedynie nie dokręcisz listwy, bo uchwyty listwy będą za bardfzo oddalone od mocowań na kolektorze, ale tu można jakies podkładki podłożyć i nie powinno byc problemu.
Listwa jest przykręcona na dwie śrubki,to możesz sobie to na biegu sprawdzić i będziesz miał 100% pewności. Przepraszam za zamęt jaki wprowadziłem.
Ja u siebie podobnie kombinowałem, ale na przykładzie b4 i silnika 2.0 16V. Podłączyłem do niego DIGI II i włożyłem wtryski od VW 1.8 G60, wchodzą też wtryski od 2.0 115KM ABK, podobnie jak i od 1.8 T AEB. Różnica między nimi jest taka że te wtryski od G60 są troche dłuższe niż z ABK i 1.8T AEB, ale wszystko pasuje. Jedynie listwa troche będzie odstawać lub może wtryskiwacz głebiej w kolektor wchodzić. W sobote będe to spradzał.
Podobnie może być w przypadku wolnossącego 1.8 20 V i AGU, tylko nie jestem pewien średnicy gniazda w kolektorze w wolnossącym.