Ha! Dzisiejszy dzień spędziłem na szukaniu samochodu, w większości sugerując się waszymi radami.
Audi A5:
Miałem jazdę próbną. Niestety - jechałem 3 litrowym diesel'em, który jednak nie pokazuje jak sprawuje się wersja, na którą "powinienem się napalić". Co nie zmienia faktu, że:
- Ślicznie wyrywa z miejsca.
- Prowadzi się jak każdy samochód ze stajni VW. Spodziewałem się czegoś bardziej... niesamowitego?
- Diesel brzmi całkiem nieźle, jednak i tak wolę zwykłego benzyniaka

.
Co do azjatów: Subaru Impreza (~150k i mniej więcej porównywalny do S3, po niezłym doposażeniu). Mitsu (nie ma, nie widziałem, nie wiem

), Honda S2000 (tu już jest malutkie, drogie i w ogóle be

).
@Dred
Co do skrzyni - tak słyszałem. Ponieważ TT ma silnik za przednią osią, konstruktorzy robili wszystko aby samochód był dobrze wyważony (np. w Porsche już takich problemów nie ma

) . Na pewno do tego zalicza się aluminiowy przód i (chyba) skrzynia.
@Przemysław
Masz rację - jestem wstanie zaufać używanym samochodom sprzedawanym w salonie. Jednak możesz mówić co chcesz - nigdy nie zaufam wszelkim wynalazkom typu OtoMoto, Allegro itp.
Powiem tylko, że nie ma szans się w żaden sposób targować w normalnych salonach Audi. Za cholerę nie dostaniesz żadnego upustu, czy rabatu. Już prędzej (dziwne!) w BMW (sprawdzałem - 13% za 200k BMW 520i [stojące tuż obok w salonie z mnimalnym przebiegiem])