1. Darmowy katalog VAG jest tu:
http://vagcat.com Zarejestruj się, znajdź numer części (szukaj czegoś w rodzaju 'knock sensor')
2. Powinien być tylko jeden, wkręcony w blok w pobliżu czujników ciśnienia oleju. Taki sześciokątny trzpień, wychodzi z niego okrągły przewód koncentryczny.
3. Wcale nie musi być uszkodzony - czy masz pewność, że spalanie stukowe nie występuje? Lejesz Pb98, dolot jest szczelny, skład mieszanki OK, śruba WG nie kręcona, doładowanie w normie?
4. Duże znaczenie ma moment dokręcenia tego czujnika, jeśli jest dokręcony za słabo/za mocno, może dawać błędny sygnał.
5. Oprócz ASO będzie trudno go dostać... Znając numer popytaj ludzi, którzy się reklamują na tym forum w 'Ogłoszeniach'. Cena nowego powinna ostudzić chęć kupna (stawiam na jakieś 300-400 pln - ale to tylko domysły).