Marcin - kąt wtrysku, coprawda na granicy - ale mieści się w dopuszczalnych granicach.
Widać, że są kłopoty ze sterowaniem turbo i EGRa i moim zdaniem od tego powinieneś zacząć. Miejmy nadzieję, że ten topik naprowadzi Cię we właściwym kierunku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ia#1152441
(sam też skorzystaj z archiwum - istnieje multum materiału na ten temat - szczególnie autorstwa Carlnovy).
Myślę, że prawdopodobnie nie obejdzie się bez czyszczenia zaworu EGR ale najpierw instalacja podciśnienia do weryfikacji/czyszczenia/naprawy - razem z N18 i N75.
Po odpowiednio przeprowadzonym zabiegu - nie poznasz samochodu, odzyskujac połowę mocy ... .
Nad dopieszczeniem szczegółów będziemy się zastanawiać w następnej kolejności - kiedy turbo i EGR odzyskają sprawność. Bez tego - wszystkie inne parametry nie są wiarygodne.