.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:44:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (2,5 TDI V6 AFB)moje pierwsze logi proszę o ocene
PostNapisane: 12.mar.2008 17:39:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
(2,5 TDI V6 AFB 98)moje pierwsze logi proszę o ocene. Na razie zrobiłem tylko statyczne i gdzieś mi zgineły 007 jak zrobię to dorzuce.Nie wiem też gdzie sie ramki podziały no ale wszystkiego trzeba się nauczyć. Już widziałem ,że pocz. kąt wtrysku do ustawienia w związku z tym mam pytanie , czy do ustawienia zgodnie z instrukcją na forum da rade zdjąć obudowe zozrządu bez demontarzu przodu czy to to samo co z rozrządem. No i oczywiście jak przestawiać w prawo czy lewo.
oto me dziewicze logi:
bs.000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f42 ... 14326.html
bs.003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f0 ... 8d46c.html
bs.004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91a ... 780a9.html
bs.011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f6 ... a8f3d.html
norm.000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1b ... 41ca6.html
norm.001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06d ... fbe8c.html
norm.003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/991 ... c3f3f.html
norm.004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/617 ... a6462.html
norm.013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d ... 2775d.html
norm.014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e58 ... 3b4c1.html
norm.018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/175 ... d7087.html

Mam jeszcze pytanie czym skutkuje takie wysterowanie pompy jak u mnie czy eksploatacja stwarza jakieś zagrorzenie dla niej i silnika .
Z góry dziękuje za ocene i odpowiedzi na pytania.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2008 19:35:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Marcin - kąt wtrysku, coprawda na granicy - ale mieści się w dopuszczalnych granicach.

Widać, że są kłopoty ze sterowaniem turbo i EGRa i moim zdaniem od tego powinieneś zacząć. Miejmy nadzieję, że ten topik naprowadzi Cię we właściwym kierunku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ia#1152441
(sam też skorzystaj z archiwum - istnieje multum materiału na ten temat - szczególnie autorstwa Carlnovy).

Myślę, że prawdopodobnie nie obejdzie się bez czyszczenia zaworu EGR ale najpierw instalacja podciśnienia do weryfikacji/czyszczenia/naprawy - razem z N18 i N75.

Po odpowiednio przeprowadzonym zabiegu - nie poznasz samochodu, odzyskujac połowę mocy ... .

Nad dopieszczeniem szczegółów będziemy się zastanawiać w następnej kolejności - kiedy turbo i EGR odzyskają sprawność. Bez tego - wszystkie inne parametry nie są wiarygodne.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2008 19:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt ustawisz bez demontażu przodu [jedynie górna osłona rozrządu musi być zdemontowana]. skorzystaj z instrukcji dostępnej w topiku o diagnostyce: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf - kąt powinieneś opóźnić kręcąc w stronę A.

postaraj się ustawić tak, by w 004 poz. 2 i 3 były ze sobą zbieżne, a poz. 4 mniejsza niż 100%.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 19:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Dziękuje bardzo. W sobote zabieram się za robote.
Bardzo ciekawi mnie stwierdzenie , że "odzyska połowe mocy" , już teraz wydawałomi się , że zapina jak trza to co sie bedzie działo po usunięciu niedomagań? Strach pomyślec , żona zabroni mi do niuńki wsiadać i wojna gotowa heh :592:

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 19:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Zapomniałym jeszcze o jednym czy adptujac dawkę biegu jałowego zwiekszac wartość (czyt.zmniejszac dawkę paliwa) do uzyskania w log.norm.001.3 wartości ok.5,4-5,6.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 19:51:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
marcinnadolny napisał(a):
Zapomniałym jeszcze o jednym czy adptujac dawkę biegu jałowego zwiekszac wartość (czyt.zmniejszac dawkę paliwa) do uzyskania w log.norm.001.3 wartości ok.5,4-5,6.


zostaw tak, jak jest.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 14:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Jako że dziś miałem troszkę czasu postanowiłem zabrac się do roboty. Na pierwszy ogień poszedł kąt wtrysku teraz po ustawieniu wygląda to tak w norm.004.2 2,4ATDC a 004.3 wacha się od 2,2 do 2,6ATDC wysterowanie ok 49% . Sprawdziłem też wężyki od pociśnienia ale nic nea znalazłem , chyba teraz w wolnej chwili wypruje i wyczyszcze EGR. Zmieniło sie też norm.001.2 teraz jest 6,6 do 6,9.
Ponadto zalałem świeżutkie oleum motul x-cess 5w-40 jakby sie szkrab wyciszył, albo to moja wyobraźnia zaczeła działać że mi tak dobrze idzie.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2008 22:47:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Ja po wlaniu tego oleju też mam takie wrażenie :peace:
Zrób tego egr'a i log BS 004 i wrzuć na forum
Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: