.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:52:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3NG] Filtr oleju "buczy" (naprawione)
PostNapisane: 12.mar.2008 16:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Dziś wlazłem pod autko bo nie miałem co robić. Dobrze bo sie okazało że jest dziurawy przewód paliwowy (juz wiem gdzie to moje 14l na 100km :): ).
Zaniepokoiła mnie jedna rzecz - odpalone auto, 900 RPM, i słysze buczenie z filtra oleju. Przyłozyłem ucho (oparzyłem sie :(: ) i wyraznie takie buczenie jak z zatartego np łozyska w alternatorze. Jak ręką dotkłem to wyraznie czuć wibracje jakby cos latało we filtrze. Co to moze byc? Olej w normie, cisnienie oleju w normie (wg zegarów), filtr + olej 10 kkm mają. Jutro zmienie filter i ciekawe czy problem ustąpi. Tylko od czego to moze byc takie wibracje i buczenie w nim?


Ostatnio edytowano 13.mar.2008 16:02:24 przez LykaN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2008 18:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W filtrze powinieneś mieć taki zaworek ciśnieniowy, który mógł się rozlecieć urwać, zatkać, wymień filtr i zobacz co się będzie działo.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 16:03:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Zmieniłem filtr. Zero buczenia, zero wibracji. Pierwszy raz mam kontakt z takim czyms. W starym filtrze niczego sie niedopatrzyłem. Narazie leży, jak przyjdzie chwila wolna to go rozetnę i sie dowiem co tak goniło w nim.

//EDIT

Ciekawa rzecz...od tego czasu czyli od wymiany filtra wskazówka na zegarze BAR w koncu doszła do konca na ciepłym silniku (ok 40km jazdy). Tak to była przed albo w połowie nawet... hm...wada fabryczna pierwszego filtra? NA zimnym zawsze biło full bar'ów a teraz na ciepłym bije full albo prawie full. Zgłupłem :D


Ostatnio edytowano 13.mar.2008 19:29:53 przez LykaN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2008 16:13:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
raczej ten zaworek własnie. Czasem są dwa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: