Witam serdecznie,
prawdopodobnie (mam nadzieję) stanę się niedługo posiadaczem pierwszego auta - filozofia albo Audi albo Ikarus zaczyna mnie troszkę przytłaczać

.
Główny warunek to Avant - na pewno będzie mi potrzebne auto z bagażnikiem.
Wybór padł na B4 lub C4. W zasadzie dotychczas myślałem tylko o dieslu. Niestety szczególnie w przypadku C4 diesle są często drogie lub zaniedbane (lub drogie i zaniedbane). Zacząłem więc myśleć o LPG, denerwuje mnie w tym rozwiązaniu zmniejszenie użyteczności bagażnika.
Z tego co czytałem, C4 ma podwójną podłogę w bagażniku - czy w tej przestrzeni można zmieścić koło zapasowe tak żeby nie zawadzało w bagażniku (przy zbiorniku LPG w miejscu koła zapasowego)? Nie widziałem nigdy bagażnika w C4 na żywo i nie wiem za bardzo jak to jest rozwiązane. A może sama "dojazdówka" by się tam zmieściła?
Pomysł z LPG ma jeszcze jeden plus - bywają wersje quattro

Niestety nawet ceny 100 C4 są chwilowo dla mnie trochę "kosmiczne" więc AEL Quattro tym bardziej odpada
Będę bardzo wdzięczny za wyjaśnienie kwestii bagażnika przy LPG, może ktoś chciałby podzielić się zdjęciem jak to wygląda u Niego

i jak to w praktyce wygląda z tą podwójną podłogą.
bardzo dziękuję i pozdrawiam
p.s. czy w razie czego przy quattro można jeździć na "dojazdówce"?