.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 16:14:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3 NG] Odcięcie paliwa
PostNapisane: 01.kwi.2008 11:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
Witam
Mój problem polega na tym że po przełączeniu z benzyny na gaz nie odłącza mi do końca benzyny
auto na jałowych chce zgasnąć powyżej 3000 nie ciągnie - ogólna kaszana
czy wie ktoś jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa - jak jest wysterowany( prądem - napięciem) i jak sprawdzić układ do odcinania paliwa ( co podaje do regulatora ciśnienia )
na benzynie wszystko OK
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 11:55:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Wstaw dodatkowy przekaźnik do odcinania zasilania pompki paliwa.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 12:15:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Dokładnie wstaw przekaźnik, będzie dużo zdrowiej dla pompki i odetnie ci paliwo.

A swoją droga może ci wtryski nie trzymają ciśnienia tylko leją?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 23:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
odcięcie pompy wstawię na pewno
właśnie zastanawiam się jak i chyba wyjmę bezpiecznik pompy włożę przerobiony bezpiecznik jako wtyczkę i podłącze przekaźnik + bezpiecznik
będzie można w każdej chwili odłączyć bez cięcia kabli
chyba mam skopany układ odcinający wtrysk który jest podłączany do regulatora ciśnienia i nie wiem czy samo wyłączanie pompy pomoże
nie wiem jak go sprawdzić co on wysyła do regulatora
jak odłączam wytyczę od regulatora nie widzę żadnej zmiany - nie wiem czy tak powinno być
a czy wtryskiwacze nie leją nie wiem bo nie sprawdzałem
odłączałem tylko zasilanie od rozruchowego i on nie leje
gdybym wiedział co ma dostać regulator by odciąć paliwo pewnie byłbym w domu
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 09:38:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie kombinuj z regulatorem... Przekaźnik do odcięcia zasilania pompy paliwa = nie ma ciśnienia w układzie = nie ma paliwa na wtryskach = nie pali jednocześnie benzyny i gazu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 11:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
nie mam zamiaru kombinować z regulatorem
do regulatora podpięty jest układ który miał odcinać paliwo po przełączeniu na gaz a nie odcina do końca
to ten układ jest skopany
nie wiem jak to będzie jeśli będę odcinał paliwo wyłączając tylko pompę (przez jakiś czas - do rozprężenia układu będzie szła benzyna i gaz - ciekawe jak długo)
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 12:32:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
maxkonin napisał(a):
nie mam zamiaru kombinować z regulatorem
do regulatora podpięty jest układ który miał odcinać paliwo po przełączeniu na gaz a nie odcina do końca
to ten układ jest skopany
nie wiem jak to będzie jeśli będę odcinał paliwo wyłączając tylko pompę (przez jakiś czas - do rozprężenia układu będzie szła benzyna i gaz - ciekawe jak długo)
pozdrawiam


Max 2 sek :)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 12:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
2 sekundy to chyba da się wytrzymać i motorek nie powinien zgasnąć
jeśli tak będzie to układzik odcinający do kosza:d
jak podłączę i przetestuję dam znać

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 07:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
podłączyłem odcięcie pompy paliwa pod zawór przed parownikiem i coś spaliłem bo gaz przestał działać
przestały świecić się diody na przełączniku od gazu
jest tam gdzieś bezpiecznik?

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 13:11:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Tak, jest tam bezpiecznik - przeważnie 7,5A. Szukaj w okolicach stacyjki, akumulatora... trudno powiedzieć. Najlepiej idź po wiązce od centralki: czerwony przewód. Powodzenia

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2008 17:38:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
to był bezpiecznik
w styki cewki bezpiecznika podłączona jest dioda i przy złym podłączeniu biegunów mamy zwarcie
odcięcie działa choć jest duuużo wolniejsze niż orginalny układ (przez ok 10 sek nie można dopuścić do niskich lub jałowych obrotów)
najlepsze wyjście dla tego typu silników będzie odcięcie paliwa przez układ działający na regulator ciśnienia paliwa plus odcięcie pompy paliwowej
pozdrawiam wszystkich

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: