.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 21:42:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:11:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
a nie dało rady otworzyć własnego tematu??
jakoś troszkę się opinie będą mieszały jak będą analizować i moje i twoje logi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:26:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ravros napisał(a):
Prosze o analize pierwszych logów. Umieściłem je już w innym temacie ale w zupełnie innym kontekście. Tak więc prosił bym o ogólną analize. Mam nadzieje, że nie dostane za to ostatniego ostrzeżenia ;) :)

A6 2.5 tdi AKE 220ps mtm 99r
przebieg: 192 tyś.



EGR sie przycina torszke i masz delikatne przeładowanie ... moze n75 swirowac, podmien jak mozesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:29:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
meszrum napisał(a):
Teo,

lmm, w zasadzie, nadaje się do wymiany.
[ma już więcej, jak widzę, niż 3 miesiące]


Meszrumie ... a to nie wina napięcia na przewodach od przepływki ... nie mozliwe zeby tak szybko skonczyl sie lmmm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 15:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
gustav200 napisał(a):
meszrum napisał(a):
Teo,

lmm, w zasadzie, nadaje się do wymiany.
[ma już więcej, jak widzę, niż 3 miesiące]


Meszrumie ... a to nie wina napięcia na przewodach od przepływki ... nie mozliwe zeby tak szybko skonczyl sie lmmm


co proponujesz w takim razie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2008 18:27:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
gustav200 napisał(a):
meszrum napisał(a):
Teo,

lmm, w zasadzie, nadaje się do wymiany.
[ma już więcej, jak widzę, niż 3 miesiące]


Meszrumie ... a to nie wina napięcia na przewodach od przepływki ... nie mozliwe zeby tak szybko skonczyl sie lmmm


możliwe.
lmm Bosch EX żyją najwyżej 2.5 - 3 miesiące.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 11:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2008 16:37:25
Posty: 323
Lokalizacja: Łowicz
GUSTAV a czy przebieg jest prawdziwy?

I czy kąty wtrysków poprawne?

I czy poza tym wszystko ok?

teodor2424 napisał(a):
a nie dało rady otworzyć własnego tematu??
jakoś troszkę się opinie będą mieszały jak będą analizować i moje i twoje logi :)


No w sumie mogłem ale tak ostrożnie podchodze z tworzeniem nowych tematów bo mam już dwa ostrzeżenia :peace:

_________________
a6 c5 2.5TDI V6 AKE 206ps mtm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 11:25:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ravros napisał(a):
GUSTAV a czy przebieg jest prawdziwy?

I czy kąty wtrysków poprawne?

I czy poza tym wszystko ok?



kąt w normie :), jezeli chodzi o log 000 stat , wartosc wymagana dla ake to od 51 do 88


Ostatnio edytowano 09.kwi.2008 11:33:43 przez Gustav, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 11:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Przebieg może być prawdziwy - po korekcjach to widać.
Program masz ładny - kopci ci jak go spałujesz? Mam zamiar zapakować MTM do siebie i pytam o wrażenia.
EGR przycina się - do czyszczenia
Kąt wtrysku do opóźnienia i to dużo - chyba że jest to problem z vagiem i się zapisało BTDC (ale IHMO jest przyspieszony) - sprawdż jeszcze raz czy przy nastawniku na late jest ATDC czy BTDC
Turbo pięknie chodzi w BSach
LMM ładnie

EDIT:
W 000 kąt się sprawdza w 1.9tdi - tutaj mamy 2.5 v6 - kąt obserwuje się w 004 BS

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 18:43:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2008 16:37:25
Posty: 323
Lokalizacja: Łowicz
Stamlej napisał(a):
Przebieg może być prawdziwy - po korekcjach to widać.


No właśnie w serwisie też mi powiedzieli, że przebieg jest prawdziwy ale mój mechanik ostro twierdził że cofany

Stamlej napisał(a):
Program masz ładny - kopci ci jak go spałujesz? Mam zamiar zapakować MTM do siebie i pytam o wrażenia.


Nie zostawiam za sobą czarnej chmury nawet gdy pedał jest wciśnięty na maksa. Napewno wtedy kopci ale w stecznym lusterku i tylnej szybie w sumie to nic nie widze (może dlatego że mam przyciemnione szyby z tyłu ;) )
Wrażenia - kiedy ruszam z jedynki na maksa przód mi sie podnosi o jakieś 30cm i prawie nic nie widze :D Przyśpieszenie jest naprawde niesamowite jak dla mnie, co prawda przesiadłem sie z omegi 2.0 16v w gazie więc napewno nie ma do czego porównywać a innej 2.5tdi nie prowadziłem. Ale mój mechanik i kolesie którzy robili mi skrzynie powiedzieli że jest bardzo duża różnica. Jechałem innym AKE quattro za pasażera i też mi sie wydawało że był sporo słabszy

Stamlej napisał(a):
EGR przycina się - do czyszczenia


Jest jakieś fotostory na forum jak to zrobić? Czy lepiej zostawić to mechanikowi?

Stamlej napisał(a):
Kąt wtrysku do opóźnienia i to dużo - chyba że jest to problem z vagiem i się zapisało BTDC (ale IHMO jest przyspieszony) - sprawdż jeszcze raz czy przy nastawniku na late jest ATDC czy BTDC


Na late jest ATDC na wszelki zalogowałem jeszcze raz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/398 ... 60ba9.html

Gdzie można ustawić kąt wtrysku między Łodzią a Warszawą i jaki to jest koszt?

_________________
a6 c5 2.5TDI V6 AKE 206ps mtm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 19:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
ravros napisał(a):
No właśnie w serwisie też mi powiedzieli, że przebieg jest prawdziwy ale mój mechanik ostro twierdził że cofany

Na jakiej podstawie tak stwierdził?

ravros napisał(a):
Nie zostawiam za sobą czarnej chmury nawet gdy pedał jest wciśnięty na maksa. Napewno wtedy kopci ale w stecznym lusterku i tylnej szybie w sumie to nic nie widze (może dlatego że mam przyciemnione szyby z tyłu )
Wrażenia - kiedy ruszam z jedynki na maksa przód mi sie podnosi o jakieś 30cm i prawie nic nie widze Przyśpieszenie jest naprawde niesamowite jak dla mnie, co prawda przesiadłem sie z omegi 2.0 16v w gazie więc napewno nie ma do czego porównywać a innej 2.5tdi nie prowadziłem. Ale mój mechanik i kolesie którzy robili mi skrzynie powiedzieli że jest bardzo duża różnica. Jechałem innym AKE quattro za pasażera i też mi sie wydawało że był sporo słabszy

To fajnie bo dzisiaj się umówiłem na PROFI tuning :D by MTM

ravros napisał(a):
Jest jakieś fotostory na forum jak to zrobić? Czy lepiej zostawić to mechanikowi?

Nie trzeba fotostory ;) Wykręcasz 4 śruby, czyścisz np. ACRYSOLEM, Sprayem MOTIP do styków elektrycznych (według mnie cudowny nieinwazyjny rozpuszczalnik) albo innym rozpuszczalnikiem. Składasz na nowych uszczelkach (dwie) i koniec.

ravros napisał(a):
Na late jest ATDC na wszelki zalogowałem jeszcze raz

Sorry że tak Cię zmyliłem - ale na tym logu też jest BTDC... Ale wysterowanie może wskazywać na ATDC... Jesteś pewny że jest ATDC? Obserwuj, nie logój to będziesz miał rzeczywisty podgląd :)

ravros napisał(a):
Gdzie można ustawić kąt wtrysku między Łodzią a Warszawą i jaki to jest koszt?

Np. w garażu :) Koszt 30 minut pracy. Jak się zdecydujesz to masz tu tutorial:
http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf

Pozdrawiam :D

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 18:13:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2008 16:37:25
Posty: 323
Lokalizacja: Łowicz
Stamlej napisał(a):
Na jakiej podstawie tak stwierdził?


Na podstawie przebytych usterek:

-tiptronic
-wałki rozrządu
Twierdzi że takie rzeczy w tdi v6 dzieją sie po 300-400tyś

Stamlej napisał(a):
To fajnie bo dzisiaj się umówiłem na PROFI tuning :D by MTM


To chyba do niemiec sie wybierasz bo w polsce chyba nie mają żadnego warsztatu? Czytałem gdzieś, że chip do naszego silnika kosztuje w mtm 899euro?

Stamlej napisał(a):
Nie trzeba fotostory ;) Wykręcasz 4 śruby, czyścisz np. ACRYSOLEM, Sprayem MOTIP do styków elektrycznych (według mnie cudowny nieinwazyjny rozpuszczalnik) albo innym rozpuszczalnikiem. Składasz na nowych uszczelkach (dwie) i koniec.


Wystarczy wyczyścić tylko EGR czy coś jescze(wyczyścić) ?
A właśnie te uszczelki kupi sie bez zamawiania normalnie w sklepie? Czy ewentualnie można dopasować?

Stamlej napisał(a):
Sorry że tak Cię zmyliłem - ale na tym logu też jest BTDC... Ale wysterowanie może wskazywać na ATDC... Jesteś pewny że jest ATDC? Obserwuj, nie logój to będziesz miał rzeczywisty podgląd :)


Tak było na ATDC - właśnie obserwowałem a nie spojrzałem na logi :)

Stamlej napisał(a):
Np. w garażu :) Koszt 30 minut pracy. Jak się zdecydujesz to masz tu tutorial:
http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf


O kurcze to nie jest takie proste, dobiero co zrobiłem pierwsze logi :D
Ale z tego co tam jest napisane to przede wszystkim potrzebny jest:
- przyrząd osadczy T10023
- Klucz dynamiczny V.A.G 1331 http://www.allegro.pl/item337065867_klu ... 200nm.html
Może być ten z allegro?

Nie chyba sobie odpuszecze. Troche za trudne dla laika...

Kto mógł by mi ustawić kąty najlepiej z Łodzi?

Pozdrawiam :D

_________________
a6 c5 2.5TDI V6 AKE 206ps mtm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 19:38:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
ravros napisał(a):
Tak było na ATDC - właśnie obserwowałem a nie spojrzałem na logi :)

W takim razie nie musisz ustawiać kąta wtrysku :) Ładny jest - ewentualnie jakbyś chciał kiedyś dla zabawy to możesz :)

ravros napisał(a):
O kurcze to nie jest takie proste, dobiero co zrobiłem pierwsze logi
Ale z tego co tam jest napisane to przede wszystkim potrzebny jest:
- przyrząd osadczy T10023
- Klucz dynamiczny V.A.G 1331 http://www.allegro.pl/item337065867_klu ... 200nm.html
Może być ten z allegro?

Chyba takim specyfikiem nie robiłbym niczego - oczywiście jeżeli jest to sprawdzony przedmiot to powiedzmy do 50nm może się nie złamie... i orientacyjnie Ci posłużyłby. Ale na wyczucie też możesz dokręcić śrubki, które trzeba poluzować. Powiedzmy że byłoby to z lekkim dociśnięciem.
Generalnie ja za klucz 5-25nm zapłaciłem coś koło 170zł a za 20-200nm około 390zł.

ravros napisał(a):
Nie chyba sobie odpuszecze. Troche za trudne dla laika...

No co Ty - ja dałem radę to Ty nie zrobisz ;) :peace:

ravros napisał(a):
Wystarczy wyczyścić tylko EGR czy coś jescze(wyczyścić) ?
A właśnie te uszczelki kupi sie bez zamawiania normalnie w sklepie? Czy ewentualnie można dopasować?

Uszczelki zawsze zakładaj nowe - nie jest to koszt duży a masz pewność. Nie wiem czy da się dopasować. Ewentualnie wyciąć samemu też by można - bo tam jest papier z tego co pamiętam.
Przy okazji możesz wyczyścić łącznik z klapą gaszącą, kolektor dolotowy i kolektory ssące - ale tu też nowe uszczelki stosuj.
Nie jest to trudna czynność, ale jest pracochłonna - bo czyści się ten syfek naprawdę ciężko.
uszczelki które Ci potrzeba:
059129717G - 2x - uszczelki pod kolektory ssące
046131547 - 3x - uszczelki pod EGR i przewód prowadzący od "kolanka pod turbo do EGRa
059131797A - 1x - uszczelka pomiędzy kolektor dolotowy a rurkę od EGRa
059133074 - 1x - uszczelka pomiędzy łącznikiem a kolektorem dolotowym (w/g etki rurą powietrzną)
059133073B - 2x - uszczelki pomiędzy kolektorami

Dostęp jest wszędzie w miarę łatwy, poskładać też banał - tylko spryskaj śruby WD40 dzień wcześniej i zaraz przed operacją.

ravros napisał(a):
To chyba do niemiec sie wybierasz bo w polsce chyba nie mają żadnego warsztatu? Czytałem gdzieś, że chip do naszego silnika kosztuje w mtm 899euro?

A wybieram :) Do sserwisu. Oni wysyłają soft do Ingolstadt i odsyłają do nich soft spowrotem już zestrojony. Wymieniają zarówno soft w silniku i tipie. Cena... PROMOCYJNA - naprawdę

ravros napisał(a):
Na podstawie przebytych usterek:

-tiptronic
-wałki rozrządu
Twierdzi że takie rzeczy w tdi v6 dzieją sie po 300-400tyś

To on żyje w utopii - jeżeli skrzynia miała by zmieniany olej co 60-80kkm to rzeczywiście - ma rację
Z kolei silnik też byłby wieczny jakby nie jeździł w LL i miał zmieniane same popychacze co rozrząd...

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 20:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2008 16:37:25
Posty: 323
Lokalizacja: Łowicz
Stamlej napisał(a):
W takim razie nie musisz ustawiać kąta wtrysku :) Ładny jest - ewentualnie jakbyś chciał kiedyś dla zabawy to możesz :)


Nie :D aż taki ambitny nie jestem :D

Czyli poza EGRem wg logów jest wszystko ok z autem?

Stamlej napisał(a):
Uszczelki zawsze zakładaj nowe - nie jest to koszt duży a masz pewność. Nie wiem czy da się dopasować. Ewentualnie wyciąć samemu też by można - bo tam jest papier z tego co pamiętam.
Przy okazji możesz wyczyścić łącznik z klapą gaszącą, kolektor dolotowy i kolektory ssące - ale tu też nowe uszczelki stosuj.
Nie jest to trudna czynność, ale jest pracochłonna - bo czyści się ten syfek naprawdę ciężko.
uszczelki które Ci potrzeba:
059129717G - 2x - uszczelki pod kolektory ssące
046131547 - 3x - uszczelki pod EGR i przewód prowadzący od "kolanka pod turbo do EGRa
059131797A - 1x - uszczelka pomiędzy kolektor dolotowy a rurkę od EGRa
059133074 - 1x - uszczelka pomiędzy łącznikiem a kolektorem dolotowym (w/g etki rurą powietrzną)
059133073B - 2x - uszczelki pomiędzy kolektorami


Jestem na tym forum od początku roku i cały czas jestem w ciężkim szoku, że są jeszcze na tym świecie ludzie którzy bezinteresownie udzielają wszelkich informacj - tak szybko i tak dokładnie jak na przykład w tym poście... Napisałeś mi nawet numery katologowe, linki do schematów. :peace: Gdyby nie wy to już dawno musiał bym sprzedać moje autko bo w takiej mieścinie jak Łowicz to nikt nawet nie wie jak sie dotknąć do V6

Naprawde wielki szacunek Stamlej oraz wszyscy klubowicze!!!

_________________
a6 c5 2.5TDI V6 AKE 206ps mtm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 21:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Bo się zarumienię zaraz... inni mi pomagali i dalej pomagają, więc ja się rewanżuję jak mogę.
:oops: :oops: :oops: :piwo:

Ja też się zająłem autem sam z tego powodu co Ty :peace:

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 00:24:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
wklejam nowe logi statyczne coś tam robiłem z kątem początku wtrysku i udało się mi wyrzeźbić coś takiego po kilku próbach co o tym sądzicie?:
Obrazek
Obrazek



A to są dalsze logi najpierw BS :
Obrazek
Obrazek
Obrazek


A teraz normalne:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


proszę szanownych Formowiczów o jeszcze raz analizę tego wszystkiego :)
Jak się ma EGR i Turbinka??
A to dynamiczne 003.008 i 010 LMM do wymiany??
Obrazek

dziękuję za wszystkie sugestie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 00:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
według mnie kąt prawie :peace: igła...
ja nie mogłem tak ustawić ....
Obrazek
regulowałem chyba 6 razy i za nic w świecie nie mogłem zrobić tej dwójki ... :(
Pozdrowienia... :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
tak mi się wydaje że problem porannego zapalania mógł leżeć tez po stronie kąta wtrysku :0
Bo wcześniej miałem 2,8 - do 3,2 a teraz 2-2,2 więc prawie idealny.
No i rano dzisiaj autko zapaliło o wiele lepiej :) 3 obroty i pali :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 10:50:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Teodor - niestety pomomo chęci spojrzenia w logi nie da rady... linki się nie otwierają :/

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:52:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
sprawdziłem wszystkie i są ok. Mi się otwierają i są czytelne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 21:53:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
jako że o niesprawnym LMM i wymianie gwarancyjnej pisałem w wątku Carlnovy o LMM moje osobiste logi z wymienionym LMM chciałem zamieścić w tym wątku który od początku ukazuje moje problemy i odpowiedzi na nie :)
Oto logowanie statyczne i dynamiczne kompletne :)
Tylko trochę mi się pomieszały i nie umiem ich odróżnić dlatego zamieszczam wszystkie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Co o nich sądzicie? Co jeszcze dolega mojemu kochanemu V6
Czy jesteście w stanie droga internet... stwierdzić że walki, dźwigienki czy coś innego niedobrego się dzieje w silniczku?
Wiem że to nie może być 100% diagnoza ale jakieś odczucia po tych logowaniach pewnie są:)
Podzielcie się ze mną:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: