Krzysztof1967 napisał(a):
Piotruś co oznacza "TAKIE MIEJSCE"???? Możesz podpowiedzieć???
No jasne, że mogę podpowiedzieć i na pewno to zrobię ... ale nie sugeruj niczego mechanikowi (BTW: Do kogo się wybierasz, jeśli to nie tajemnica ?) !!!
Tym miejscem jest (może być) nieszczelna (skręcana) obudowa wtryskiwacza (ew. pęknieta ale to już tylko teoretyzuję, bo jeszcze się z takim przypadkiem nie spotkałem). Wówczas "jakaś tam" ilość paliwa wypełnia gnizado osadcze wtrysku(-ów?), z upływem czasu "pokonuje" oring uszczelniający i najzwyczajniej zaczyna wypływać wprost na "dno" głowicy (czyli tam gdzie spływa olej smarujący wałki, hydraulikę, etc.).
Jak widzisz - zdarzają się przypadki, w których
wtryskiwacze mają wpływ na "przyrost" ilości oleju silnikowego - przy czym w logach jest to zupełnie niewidoczne i dopóki nieszczelność nie jest duża -
silnik "zasadniczo" pracuje bez niepokojących objawów ... .
Zaznaczam - nie wyrokuję, że u Ciebie nastąpił ten rodzaj usterki ... lecz stopniowy i relatywnie niewielki wzrost objętości oleju - "jakby pasuje" do opisanych objawów - ale to i tak tylko teoria - której nie musisz brać "do serca" - przynajmniej narazie.
Jednak ... gdyby ... to było "to" - z uwagi na dłuższy czas występowania awarii ... zachodzi duże zagrożenie ... że gniazdo osadcze rozpylacza (końcówki wtrysku) w głowicy ... może być już wypalone ... .
Jako moderator proszę, żebyś nigdy więcej nie pisał posta pod postem ... . Węcej na ten temat znajdziesz w Regulaminie AKP
.