Cześć Krysti - zgodnie z Twoją prośbą jestem
To jak nauczysz kobitę wciskać guziczki - wrzuć dynamiczne.
Teraz zarzucam moje spostrzeżenia:
- pani T pracuje ładnie
- sprawy prądowe ok
- termostat ok
- korekcje śliczne - możesz mieć ori przebieg
- nie wygląda na to żebyś miał zapowietrzony ukł paliwowy
Ale żeby nie było za pięknie
- kąt wtrysku na granicy tolerancji ale IHMO do poprawienia - procedura banalna i nie zajmie Ci więcej niż 30 minut jeżeli masz podstawowe narzędzia.
Link do opisu:
http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf
Musisz kąt przyspieszyć, czyli ustawić tak żeby w BS 004 watrość kiedy pokaże się LATE była 2.0 ATDC Tolerancja +/- 0.5*
Według mnie musisz przekręcić koło pompy o jakieś 1-2 mm w kierunku ruchu wskazuwek zegara. Problemów z ustawieniem kąta nie powinieneś mieć żadnych. Koło pompy chodzi dość ciężko i "skokowo" więc uważaj naprawdę żeby Cię nie oszukało
- rób to z wyczuciem
A na Twoje pytanie z powyższego postu jest następująca odp:
Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany i wychodzi poza zakres to:
- auto gorzej pali na zimnym silniku (choć nie zawsze - ale to tylko w określonych przypadkach)
- ecu morduje się żeby dynamiczna wartość tłoczenia podczas jazdy była właściwa
- nastawnik w pompie pracuje w swoim granicznym zakresie, bądź nie może uzyskać rządanej wartości kąta
No i pozaostała druga "przypadłość" Twojego motorka:
EGR nadaje się już do czyszczenia - ale to nie jest skomplikowane ani drogie zajęcie więc całość z ustawianiem kąta zrobisz w 2h
Tutaj masz wypisane co jest niezbędne do czyszczenia oraz co możesz wyczyścić przy okazji:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... &start=129
Jak będą logi dynamiczne to pogdybamy dalej - ale nie sądze żeby było coś nie tak
Czyli - ciesz się najlepszym 2.5V6 jakie świat widział!
Pozdrawiam Cie!