miliradar napisał(a):
Zależy jeszcze kto ile spaceruje sobie swoją audiczką!
Ja przez osiem miesięcy zrobiłem 50tyś!
Dla niektórych ważne są wieć takie pierdółki jak świece,oleje,filtry i paski bo żeby auto było sprawne 24h na dobę i nie zawiodło w trasie to trzeba tego pilnować.
to tyle samo co ja
i tak od 6-7 lat i jeszcze pojeżdżę. Policzmy w takim razie: 1 świeca więcej, 0.5 litra oleju więcej (AAR = 4.5 l, AAH = 5 l), rozrząd do 2.3 ok.300zł, do 2.8 400zł, koszt termostatu w obu przypadkach podobny. Spalanie mojego AAH quattro na sekwencji 11-12 l/100 LPG (głównie trasy, AAR nigdy poniżej 12 nie schodził (a potrafił i dużo dużo więcej wciągnąć). Oczywiście można go skręcić śrubą żeby mało palił (i w ogóle nie jechał), tylko wiesz czym to się kończy na dłuższą metę? Do niedawna mój szwagier miał również 2.3 AAR, ale ile czasu, nerwów trzeba było poświęcić na regualcje żeby jako tako sobie radził to tylko my wiemy. W 2.8 z sekwencją tego problemu nie mam

Koszt instalki II generacji z BLOS-em to w tej chwili ok.2000zł, sekwencję do 2.8 zakładasz za 2600-3000zł i zapominasz że masz gaz w aucie. A jazda jednym i drugim bez porównania. Mam jeszcze więcej różnic wykazać
sorry za OT

do autora wątku

kupuj na początek B4 2.0 ABK i ciesz się bezproblemową jazdą
