.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 06:22:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 09:36:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No kazdy wóz z Niemiec mial wlasciciela lekarza (stateczny Pan doktor) albo prawnika (spojony Pan adwokat)....

gosciu to chce zebys jak najszybciej wypłacił kase i odjechal z placu...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 11:48:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2008 10:56:35
Posty: 9
Lokalizacja: września
no to tez zauwazylem
ale co z ta rdza??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 12:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
przemik napisał(a):
shitol napisał(a):
... i na drzwiach przy listwie bocznej znalazlem dosyc nieciekawie wygladajace zgrubienie pod lakierem


Nawet w tak wiekowych autach nie ma prawa byc sladow rdzy - to co zobaczyles swiadczy o ingerencji w powłoke

shitol napisał(a):
...sprawa nr dwa czy to prawda ze audi 80 avant 1.9TDI to taki rewelacyjny samochód??


To prawda stara jak swiat :peace: :peace:
widze że wszystko wiesz..... :/

normalne że w C4 kolo listw możesz mieć nieciekawe zgrubienia

auto z linka mnie się podoba, silnik słaby ale Ty ywbierasz i podejmujesz decyzje

jeśli nie bite fotele nie poprzedzierane to auto moim zdaniem godne zakupu

p.s.
ja niewiem każdy pisze ze b4 niewiadomo jakie super :D ale koło 100 może tylko sobie postać :peace:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 13:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2008 10:56:35
Posty: 9
Lokalizacja: września
tylko ja nie pisalem o c4 tylko chodzilo o b4
co do c4 to wiem ze lepsze ale chyba za wielke na mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 15:31:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
shitol napisał(a):
no to tez zauwazylem
ale co z ta rdza??
Jak to co ? Zaprawki, czyli:
zdjąc listwe, wyczyscic rdze do gołej blachy, na blache cieńko szpachtli albo gdy nie ma wzerow, grubo podkładu antykorozyjnego, gdy wyschnie mozesz go lekko przetrzec papierem na głatko no i na koniec lakier w spreyu kilka cienkich warstw.
Powinienes miec spokoj na dwa, trzy sezony.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 08:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2008 10:56:35
Posty: 9
Lokalizacja: września
to audi o ktorym wspomnialem wczesniej ze ogladalem jest w necie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4214694
co sądzicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 08:51:21 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
shitol napisał(a):
to audi o ktorym wspomnialem wczesniej ze ogladalem jest w necie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4214694
co sądzicie??

ze zdjęć wygląda ładnie, ale lepiej pojedź z kimś kto ma trochę większe pojęcie o autach niż Ty.

Monster napisał(a):
Kolega szuka Avanta czyli B4, a w B4 silnika 1,8 nie było.
był :peace: w pierwszych rocznikach produkcji 91-92

miliradar napisał(a):
W c4 musi być 2.3 też idealny do gazu,pracuje na najprostrzej instalacji i wcale nie ma strasznego spalania(od 10 w trasie do 14 przy mieszanej warjacji)


2.3 do gazu to idealny nie jest, ale jak chodzi zdrowo na Pb, to mądry gazownik jest w stanie go okiełznać. A w C4 to musi być min.2.8 :peace:

P.S. miałem 5-cylindrowca Audi z gazem...i to 5 sztuk ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 21:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
Ja też mjałem kilka audic.

Mjałem też C4 2,3 i nie rozumie dlaczego nie jest dobre do gazu skoro przejeżdza na nim tysiące km i nic sie nie dzieje!

Moim zdaniem silniki 2,6 i 2,8 są za duże i za drogie w utrzymaniu a wcale nie ma na nich takiej rewelacji na drodze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 11:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
shitol napisał(a):
to audi o ktorym wspomnialem wczesniej ze ogladalem jest w necie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4214694
co sądzicie??


prawy narożnik jakiś słabo spasowany ,no i ten mieszek "ściorany" jak by miał ze 300tyś/km

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 22:13:16 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
miliradar napisał(a):
Ja też mjałem kilka audic.

Mjałem też C4 2,3 i nie rozumie dlaczego nie jest dobre do gazu skoro przejeżdza na nim tysiące km i nic sie nie dzieje!

Moim zdaniem silniki 2,6 i 2,8 są za duże i za drogie w utrzymaniu a wcale nie ma na nich takiej rewelacji na drodze.

piszesz tak, bo zapewne nie miałeś Audi z silnikiem V6. Możesz napisać dlaczego niby 2.8 jest dużo droższe w utrzymaniu od 2.3 ? Miałem i jedno i drugie, 2.3 AAR palił więcej. Po przesiadce do V6 powiedziałem że więcej nie kupię 2.3 :!!:

krzycho0110 napisał(a):
prawy narożnik jakiś słabo spasowany ,no i ten mieszek "ściorany" jak by miał ze 300tyś/km

a niby ile ma mieć kilkunastoletnie auto :?: :P

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 02:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
jak ma byc naprawde tanio w utrzymaniu to bierz B4 z 2.0 ABK to najtansza opcja jaka jest, niby 1.9 TDI to tez dobry wybor ale 90% tych samochodow na rynku to przechodzone szroty :): Bierz albo male PB (np 2.0) albo jakiegos V6 reszte odpusc (2.3 fajny jest ale z gzem to potrafi przyprawic o rozpacz, wzelkie Diesle w tych starusienkich autach tio wyeksplaotowane zlomowiska)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 10:04:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
zaworawa napisał

Cytuj:
Możesz napisać dlaczego niby 2.8 jest dużo droższe w utrzymaniu od 2.3 ? Miałem i jedno i drugie, 2.3 AAR palił więcej. Po przesiadce do V6 powiedziałem że więcej nie kupię 2.3


Wystarczy to że ma sześć cylindrów!
Wiencej świec,oleju,pasków itd.

Jeżeli 2,3 palił wiencej niż 2,6 to musiał byc dobrze rozkręcony!

Pozatym żeby te silniki chodziły na gazie to trzeba wstawiać sekwęcje w innym przypadku ciągle strzelają.Znajomy ma 2,8 wstawił blosa i wraz ten silnik nie pracuje tak jak powinien!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 10:11:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
miliradar napisał(a):
Wystarczy to że ma sześć cylindrów!
Wiencej świec,oleju,pasków itd.


Jedna świeca więcej niż w R5. Daje to 12 zł raz na dwa lata. :diabel:

Zacietrzewienie obrońców archaicznego R5 z wtryskiem mechanicznym jest godne podziwu. Idąc dalej tym tropem - miałem kiedyś 1.4 na gaźniku z lpg. Od tamtej pory uważam, że takie audi V6 to jakiś absurd. Dwie świece więcej, rozrząd na pasku, a nie na łańcuchu jak było u mnie, skomplikowane instalacje gazowe zamiast mojej bezawaryjnej I generacji lpg. Do tego jeszcze przepłacacie za OC. Absurd Panie i Panowie, czym prędzej sprzedawajcie te swoje kobyły. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 10:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
Zależy jeszcze kto ile spaceruje sobie swoją audiczką!

Ja przez osiem miesięcy zrobiłem 50tyś!

Dla niektórych ważne są wieć takie pierdółki jak świece,oleje,filtry i paski bo żeby auto było sprawne 24h na dobę i nie zawiodło w trasie to trzeba tego pilnować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 16:45:40 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
miliradar napisał(a):
Zależy jeszcze kto ile spaceruje sobie swoją audiczką!

Ja przez osiem miesięcy zrobiłem 50tyś!

Dla niektórych ważne są wieć takie pierdółki jak świece,oleje,filtry i paski bo żeby auto było sprawne 24h na dobę i nie zawiodło w trasie to trzeba tego pilnować.


to tyle samo co ja :peace:
i tak od 6-7 lat i jeszcze pojeżdżę. Policzmy w takim razie: 1 świeca więcej, 0.5 litra oleju więcej (AAR = 4.5 l, AAH = 5 l), rozrząd do 2.3 ok.300zł, do 2.8 400zł, koszt termostatu w obu przypadkach podobny. Spalanie mojego AAH quattro na sekwencji 11-12 l/100 LPG (głównie trasy, AAR nigdy poniżej 12 nie schodził (a potrafił i dużo dużo więcej wciągnąć). Oczywiście można go skręcić śrubą żeby mało palił (i w ogóle nie jechał), tylko wiesz czym to się kończy na dłuższą metę? Do niedawna mój szwagier miał również 2.3 AAR, ale ile czasu, nerwów trzeba było poświęcić na regualcje żeby jako tako sobie radził to tylko my wiemy. W 2.8 z sekwencją tego problemu nie mam :!: Koszt instalki II generacji z BLOS-em to w tej chwili ok.2000zł, sekwencję do 2.8 zakładasz za 2600-3000zł i zapominasz że masz gaz w aucie. A jazda jednym i drugim bez porównania. Mam jeszcze więcej różnic wykazać :?:

sorry za OT

-> do autora wątku -> kupuj na początek B4 2.0 ABK i ciesz się bezproblemową jazdą :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 10:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
No to zaskoczyłeś mnie tym spalaniem!

Moja spala od 10 do 12,5l w mjeście i całkiem nieżle sobie radzi!
Morze to dlatego że jeżdze tylko na gazie(wyjołem blache z przepływki)

Ciekawi mnie tylko ile te 2,6 i 2,8 łykają gazu gdy im sie wstawia troche mocniej!

Dopuki sam sie nie przekonam że tak mało pali to nie uwierze!

Co do wątku tematu też polecam B4 na jednopunkcie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 20:07:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
zaworoowa napisał(a):
Monster napisał(a):
Kolega szuka Avanta czyli B4, a w B4 silnika 1,8 nie było.
był :peace: w pierwszych rocznikach produkcji 91-92

:galy:
To zaskoczenie, nie mam teraz ETKI, ale na stronie klubowej nie ma ani słowa o takim zestawieniu.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: