.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 05:51:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 20:41:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
SEBASTIANLONDON napisał(a):
moze sos mi podpowiesz bo na zapalonym silniku przez korek oleju mocno sapie jakby odma byla zapchana ale gdzie ona jest pod pokrywa klawiatury i czy moze sie ona zapchac jest to pokazane na filmie z gory ci dziekuje jeszcze raz :peace: :peace: :peace: czekam na twoja odpowiedz


Niestety Seba ale Twoje linki nie działają ... . Pal licho - na temat dmuchania z otworu korka wlewu oleju wypowiedziałem się jeden post wyżej - odpowiadając na pytania Stamleja (przeczytaj sobie ;)). Krótko mówiąc - objaw jak najbardziej normalny w tych silnikach i zazwyczaj nie powinien budzić niepokoju. Na odpowiednio ciepłym silniku KAŻDY PDek dmucha bo inaczej być nie może ;) .

Gdyby to był mój samochód (lub mój klient ;) ) - w następnej kolejności sprawdziłbym regulację luzu pompek i zamienił je miejscami, a potem ponownie zlogował.
Przekładka pompek "na próbę" to doskonała okazja do zerknięcia w gniazda rozpylaczy (pod kątem szczelności/wypalenia).
Pamiętaj jednak, że na próbę można sobie pompkami dowolnie żonglować, jednak "naprawa właściwa" MUSI (!!!) zakończyć się wymianą naprawczych zestawów uszczelniających (w przeciwnym razie zagrożenie wypalenia gniazd w głowicy rośnie horrendalnie).

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 16:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
1.
Stamlej napisał(a):
Wielki dzięki Piotrze za odpowiedzi na pytania...

Przepraszam publicznie... jest mi tak głupio że nie wiem co napisać... :| :/ :(

Sebastian - w PD kach nie ma filtra odmy, jedo rolę pełni podwójne dno dekla głowicy. "Dymienie" ładnie wygląda...
dzieki Piotrze za odpowiedz JUTRO UDAJE SIE DO WARSZTATU KTORY sprawdzi co dalej gosc powiedzial ze pierw musi go zdjagnozowac komputerem ale stawia na pompki postaram sie uruchomic te linki i wstawie je jeszcze raz chyba ze wysle ci je na skeypa lub e-mail jak cos bede wiedzial wjecej dam znac POZDRAWIAM :P :P :P :P

2.
Dzis Piotrze bylem u tego mechanika ktory zajmuje sie tylko dislami podpiol sie NO1 -1.34 , NO 2 -3.25 , NO 3 +3.28 , NO 4 +0.51 TAKIE BYLY WARTOSCI NA CYLINDRACH on powiedzial tak ze nie jest pewny co do tych pompowtryskiwaczy nie wyklucza ze moze byc cos z elektryka z sterowaniem wtryskiwaczy chce zebym zaciagnol opini w serwisie audi poniewaz nie gwarantuje ze jak zmieni pompki bedzie ok i i twierdzi ze najgorzej wedlug niego nr1 i 2 najgorsze maja wartosci i nie chce mnie na koszty naciagac jeden pompowtryskiwacz kosztuje 220 funtow a opinia z audi 170 to prawie jeden wtrysk co ty bys na to powiedzial na te wartosci i co dalej robic jechac do audi czy zaryzykwac wymiane :?:

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 18:14:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Niczego nie wymieniaj "na własne ryzyko" (ja bardzo chciałbym obsługiwac klientów godzących się na naprawy w trybie "chybił trafił" :): ) .
Już wczoraj napisałem Ci co należy (z)robić - zamień pompki miejscami. Zapewniam Cię, że nawet ASO nie wykona tego inaczej, bo brak jest sprzętu pozwalającego ocenić mechaniczne zużycie rozpylaczy.
Oczywiście najpierw będą radzić nad odczytami blocków wartości mierzonych na kanale 023 i porównywać odczyty ze swoimi tabelami ale to i tak nie będzie w pełni autorytatywna diagnoza :/ :!: :!:

Nie chcę też nikomu ubliżać ale w mojej ocenie powinieneś poszukać jeszcze innego mechanika, który zanim zaproponuje zakup nowych części - sam od siebie podejmie decyzję - właśnie o zamianie pompek miejscami.
Co jeszcze ważniejsze - przy tak wielkich odchyłkach nawet średnio rozgarnięty fachowiec powinien zacząć od podstaw - a więc od pomiaru kompresji w cylindrach ... . Niby takie proste, a jak pokazuje przykład Twojego mechanika ... nie dla wszystkich ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 20:48:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
Bylem dzisiaj u tego mechanika i pdlaczyl sie komputerem i byly nastepujace parametry na cylindrach NO 1 --1.34 NO 2 -- 3.25 NO 3 + 3.28 NO 4 +0.51 NA STO PROCENT NIE JEST PEWNY czy to pompki kazal sie upewnic w serwisie czy nie bedzie to problem z elektryka ale co dzien coraz gorzej chodzi powiedzial ze najbardziej mu nie pasuja 1 i 2 cylinder a ty jak myslisz jaka jest twoja ocena :?: Facet mowi ze nie chce mnie na koszta naciagac i zebym to sprawdzil w serwisie ale koszt sprawdzenia jest okolo 170 funtow a u niego jeden wtrysk kosztuje 220 funtow i nie wiem co robic czy postanwic kupic te pompki czy nie bo facet nie gwarantuje ze po wymianie bedzie ok wszystko na moje ryzyko na poczatek chce wymienic dwa wtryski jak ty myslisz co bys zrobil :?: Z gory dziekuje za szybka odpowiedz

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 21:09:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Sebastianie - zmuszasz mnie żebym zareagował w roli moderatora :/ .

1. Odpowiedziałem już na Twoje pytanie - przeczytaj mojego wcześniejszego posta !!!

2. Moja odpowiedź umknęła Ci prawdopodobnie dlatego, że wcześniej scaliłem Twoje wypowiedzi z wczoraj oraz z dnia dzisiejszego w jednym poście. To dlatego, że Ty zamiast skorzystać z opcji EDYTUJ (i instrukcji w Regulaminie AKP) - dopisujesz kolejne posty pod własnymi - A TEGO ROBIĆ NIE NALEŻY :/ .

Rozumiem Twój problem z autem i bardzo chcę Ci pomóc ale nie zmuszaj mnie, żebym w tym samym topiku z jednej strony Ci pomagał ... a z drugiej strony karał kolejnym ostrzeżeniem :/ .

:/ :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 22:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
Piotruś napisał(a):
Sebastianie - zmuszasz mnie żebym zareagował w roli moderatora :/ .

1. Odpowiedziałem już na Twoje pytanie - przeczytaj mojego wcześniejszego posta !!!

2. Moja odpowiedź umknęła Ci prawdopodobnie dlatego, że wcześniej scaliłem Twoje wypowiedzi z wczoraj oraz z dnia dzisiejszego w jednym poście. To dlatego, że Ty zamiast skorzystać z opcji EDYTUJ (i instrukcji w Regulaminie AKP) - dopisujesz kolejne posty pod własnymi - A TEGO ROBIĆ NIE NALEŻY :/ .

Rozumiem Twój problem z autem i bardzo chcę Ci pomóc ale nie zmuszaj mnie, żebym w tym samym topiku z jednej strony Ci pomagał ... a z drugiej strony karał kolejnym ostrzeżeniem :/ .


SOORY PIOTRZE za moje bledy ktore popelniam ale jestem swierzy na AKP to moje pierwsze AUDI i odrazu klopoty ale opisze ci jeszcze jedna sytuacje kiedys zatankowalem sie na jednej ze stacji w LONDYNIE no i wszystko OK dopuki nie przyszedlem za godzine poniewaz chcialem pojechac do sklepu kiedy chcialem zapalic samochod nie zapalal musialem pokrecic nim z 20 - 40 sekund i zapalil tylko kiedy postal zle palil ale kolega polecil mi wypompowac paliwo i tak zrobilem gdy wypompowalem paliwo bylo takie biale i pojechalem zalac swiezego i bylo po problemie i po3-4 tyg zaczol sie problem z tymi obrotami czy to mogla byc przyczyna ze byc moze pompki siadly :?:

:/ :peace:

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 23:11:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
SEBASTIANLONDON napisał(a):
czy to mogla byc przyczyna ze byc moze pompki siadly :?:


Trudno mi uwierzyć, zeby w Londynie handlowali aż takim shitem ale teoretycznie - oczywiście mógł to być "początek złego".

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2008 12:29:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Podaje linki do proby paliwowej bo kolega Sebastian troche namieszał :)

Obrazek

Obrazek

Króciec przy EGR, czy nie za dużo oleju ? Turbo puszcza ?

Obrazek

Tak wyglada EGR:

Obrazek

http://www.audi-klub.xenium.pl/forum/fo ... film_1.MOV

http://www.audi-klub.xenium.pl/forum/fo ... film_2.MOV

http://www.audi-klub.xenium.pl/forum/fo ... film_3.MOV

Powiem jeszcze ze nie jestem opisywanym mechanikiem Sebastiana :-)
Jechałem z nim jego autem i nie zbiera sie w ogóle, silnik powinien mieć 130KM a jedzie jak by miał z 80 :-(
3000 obr a emocje jak w polonezie, choć nic nie dzwoni, silnik pracuje płynnie.

Nie ukrywam że z Vagiem zaczynam więc w diagnozie komp dobry nie jestem , musimy sie udać do bardziej doświadczonego kolegi z klubu, Etronika, zrobimy dobre logi turba i wtrysków i bedziemy gdybać dalej.

P.S.

Na filmach widać jak kopci z korka wlewu oleju, może i PD mają tak kopcić ALE
jak zamkniemy korek to przez króciec odmy tóry prowadzi do przewodu dolotowego w okolicy turbiny, nie wydobywaja sie takie same ( duże) ilości oparów więc może odma jest zapchana ?
Czy znajduje sie ona w pokrywie zaworów jak podejrzewamy ?
Jakies specjalne instrukcje do czyszczenia czy po prostu rozebrac i na chłopski rozum poczyścić ?

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 20:09:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
Piotruś napisał(a):
SEBASTIANLONDON napisał(a):
czy to mogla byc przyczyna ze byc moze pompki siadly :?:


Trudno mi uwierzyć, zeby w Londynie handlowali aż takim shitem ale teoretycznie - oczywiście mógł to być "początek złego".
Czesc Piotrze chce dac juz pelna odpowiedz i uwazam ze masz super wiedze i byles najblizej z wszystkich [ nawet jak nie ktorzy cytowali czy mamy ci wywrozyc z fusow ] wydaje mi sie ze ty masz do tego tendencje ale nic troche to kosztowalo wymienilem 4 POMPOWTRYSKIWACZE I JEST :peace: :peace: :peace: :peace: Autko chodzi jak RAKIETA :diabel: :diabel: :diabel: i chcialbym ci podziekowac ze odpowiadales na moje posty w przeciwienstwie do innych sam udzielilem pare podpowiedzi z zakresu elektryki i ukladu hamulcowego do dzis bez odpowiedzi jaki byl rezultat JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI :-) :-) :!: :!: :!:

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 23:13:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Seba - to bardzo miło, że podsumowałeś wątek (przyda się "potomnym") i pamietałeś o słowie "dziękuję" ( ;) :peace: ) ... ale nie przesadzajmy :): - ja wcale "aż tak bardzo" Ci nie pomogłem. Jednak w końcowym bilansie "test paliwowy" pozwolił określić, że w samej głowicy (i/lub gniazdach rozpylaczy PD) - nie dzieje się nic niepokojącego i jest to bardzo dobra wiadomość dla Ciebie :d !!

Mam jeszcze tylko jedno pytanko, które muszę zadać dla własnego spokoju ;) : jak rozumiem wraz z pompkami wymieniłeś zestawy naprawcze (czyli komplet uszczelnień + śrubka regulacyjna na kazdy PD z osobna) ????

Dzięki za współpracę podczas "testu paliwowego" i do następnego razu :D :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: