.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:55:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 08:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
Stamlej jak byś zrezał taką pompę to by było mistrzostwo świata :peace:

i większość tych darmozjadów co to niby regenerują została by odcięta od źródełka ;) albo robili by to w normalnych pieniądzach

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 09:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Spanky - ;) aż tak narwany nie jestem :diabel: Pozatym z uepsutą używką jest ten problem, że nie wiesz co z nią było przed padem i co ktoś namotał...

Krzycho Ale na 100% jak tylko moja zliczy pada to się za nią zabieram! Pozbieram wtedy wszystkie materiały jakie tylko będą do zdobycia i zacznę "DZIEŁO"
Od dzisiaj jest to moją życiową ambicją :peace:

A jak narazie wszystkim polecam lać MIXOL i modlić się co dziennie... Boże oddal ode mnie to cierpienie... ;)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 18.kwi.2008 09:05:43 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 09:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
firma którą podałem powiedziała że robi to za 1600, jeśli uda się naprawaić sterownik, w przeciwnym razie dostaje nowy sterownik (stary zwracają) i płacę 2000 czyli tyle ile w autoryzowanych serwisach bosha.
poza tym koleś twierdzi że można naprawić samą elektronikę ale wtedy nie dają gwarancji.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 09:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Sebmis dowiedz się proszę jak najwięcej szczegółów z naprawy - udaj laika ale ciekawskiego co coś tam się zna na elektronice, coś tam słyszał od kumpla itd... blablabla.
Przyczynisz się do zwycięstwa ;)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 10:08:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Stamlej napisał(a):
Basket - jeżeli to co mówisz jest rzeczywiście prawdziwe - czyli jakiś element półprzewodnikowy siada to zobowiązuje się publicznie że jak moje VP zliczy zgona elektroniki, to ZROBIĘ WSZYSTKO co tylko w mojej mocy żeby ją ożywić MOIMI RĘCYMA :!!: ;)

Niemniej jednak według mnie właśnie zacinający się nastawnik może być źródłem przegrzania, bo pompa będzie starała się go ustawić jak należy.

No nic miernik w łapę i do roboty. Jak nic się nie znajdzie miernikiem to wymienię wszystkie elementy elektroniczne, które tylko będą dostępne w sklepach/hurtowniach.

Ale nie ukrywam, że mam nadzieję na to, że ta wątpliwa przyjemność jednak mnie ominie...

Trzymam kciuki za powodzenie. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 10:22:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Stamlej napisał(a):
Ale nie ukrywam, że mam nadzieję na to, że ta wątpliwa przyjemność jednak mnie ominie...


Oczywiście, że Ciebie ominie taka "przyjemność", ponieważ:

1. VP44 w modelach poliftingowych (od RM 2002) psują się niezwykle rzadko "co do zasady".
2. Stosujesz Mixol więc o zużyciu mechanicznym też można zapomnieć (albo oddalić zagrożenie o kilkaset tysiecy kilometrów).
3. Pompa VP44 w Allroadach jest zabezpieczona dodatkową chłodnicą paliwa i pompką wymuszającą "przyśpieszony" obieg G12 w tejże chłodnicy.

Wnioski końcowe: Stamlej nie będzie miał okazji żeby pomóc AKPowiczom w tej sprawie ... :):
Chyba, że dokupi sobie jakieś AFB/AKN lub zatankuje Pb/rozpuszczalnik/smołę zamiast ON ... .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 10:28:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Chyba, że dokupi sobie jakieś AFB/AKN lub zatankuje Pb/rozpuszczalnik/smołę zamiast ON ... .

:peace:


ale czego sie nie robi dla poglebienia wiedzy i kolegów z AKP .... :): :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 10:35:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ja moze nie ogarniam tematu ale nasuwa mi sie jeden wniosek z calej dyskusji :

rzecz nie do pomyslenia w VP37 :diabel:

koniec OT

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 10:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):

rzecz nie do pomyslenia w VP37



bo to dwie rózne konstrukcje ... :/

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 11:01:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
przemik napisał(a):
rzecz nie do pomyslenia w VP37 :diabel:


Przepraszam ... ale co jest "nie do pomyślenia" w VP37 ?? "Często-gęsto" wyrobiony nastawnik czy może "rozszczelniający się" tłokorozdzielacz utrudniający rozruch zagrzanego silnika ??
O ile mi wiadomo - awarie VP37 tego typu pojawiają się w przedziale od około 180 do 300 tyś.km (zależnie od kilku czynników), a więc w podobnym okresie co psujące się VP44 ...

... ale macie rację Panowie - skończmy to OT bo z urban-legendami trzeba walczyć (Kolego Przemik), a nie pielęgnować ich ... :/ .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 11:29:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Piotruś napisał(a):
Oczywiście, że Ciebie ominie taka "przyjemność"

To mnie Piotrze pocieszyłeś :542: :/ - oczywiście żartuję ;) :):

Baskecior napisał(a):
Trzymam kciuki za powodzenie. :peace:

Dzięki :) - podtrzymuję swoją obietnicę.
Jeżeli kiedy kolwiek założę topic "Moja VP44 umarła :pop:" - to w treści posta z pewnością znajdziecie: "ale się nie poddaję, mam banana na twarzy i już kupiłem worek oporników, tranzystorów... - wieczorem zaczynam!"

przemik napisał(a):
rzecz nie do pomyslenia w VP37 :diabel:

:wpale: :jezor: :killer:

Piotruś napisał(a):
1. VP44 w modelach poliftingowych (od RM 2002) psują się niezwykle rzadko "co do zasady".

Ucieszyłeś mnie tymi słowami :diabel: :d

Piotruś napisał(a):
3. Pompa VP44 w Allroadach jest zabezpieczona dodatkową chłodnicą paliwa i pompką wymuszającą "przyśpieszony" obieg G12 w tejże chłodnicy.

Taki "luksus" chyba mają także użytkownicy innych V6tek - ale przeglądnąłem elsę i etkę, niestety nie znajdując odpowiedzi na pytanie od kiedy i gdzie była montowana chłodniczka :/ Z tym nie pomogę niestety. Także musicie samemu sprawdzić :) Znajduje się ona nad deklem lewej głowicy.
Chyba że Piotr uchyli rąbka tajemnicy ;) :)

Piotruś napisał(a):
2. Stosujesz Mixol więc o zużyciu mechanicznym też można zapomnieć (albo oddalić zagrożenie o kilkaset tysiecy kilometrów).

Sam Master Yoda AKP :diabel: :d się wypowiedział na tan temat - więc mój komentarz jest raczej zbędny.
Polecam wszystkim którzy mają diesla 250-300ml na zbiornik paliwa.

Piotruś napisał(a):
Wnioski końcowe: Stamlej nie będzie miał okazji żeby pomóc AKPowiczom w tej sprawie ... :):
Chyba, że dokupi sobie jakieś AFB/AKN lub zatankuje Pb/rozpuszczalnik/smołę zamiast ON ... .

Spanky napisał(a):
ale czego sie nie robi dla poglebienia wiedzy i kolegów z AKP .... :): :peace:

Może i do tego dojdzie ;) Mam jechać do hutrowni po rozpuszczalnik? :peace: ;)

Reasumując - obiecałem i jeżeli tylko spotka mnie taka "niespodziewanka" - dołożę wszelkich starań, żeby ją naprawić własnoręcznie. Oczywiście efekty pracy zamieszczę w postaci pięknego tutoriala :smokingdevil: :piwo:

Piotruś napisał(a):
:peace:

:peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 11:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
SebMis przykro mi z VP44 :/ , kijowa sprawa, ale napewno szybko reanimujesz swoją A6-steczke i dalej będziesz się nią cieszył :)
A co do próby naprawy sterownika to jeśli potrzeba części z pompy do "sekcji zwłok" to polecam swoje (oczywiście części :P )...
zdjęcia co mi zostało po naprawie VP44 są w tym topicu -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 11:52:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Piotruś napisał(a):
przemik napisał(a):
rzecz nie do pomyslenia w VP37 :diabel:


Przepraszam ... ale co jest "nie do pomyślenia" w VP37 ?? "Często-gęsto" wyrobiony nastawnik czy może "rozszczelniający się" tłokorozdzielacz utrudniający rozruch zagrzanego silnika ??
O ile mi wiadomo - awarie VP37 tego typu pojawiają się w przedziale od około 180 do 300 tyś.km (zależnie od kilku czynników), a więc w podobnym okresie co psujące się VP44 ...

... ale macie rację Panowie - skończmy to OT bo z urban-legendami trzeba walczyć (Kolego Przemik), a nie pielęgnować ich ... :/ .


Piotrze...

No offence....

To moje osobiste zdanie wysnute tylko i wylacznie na podstawie wiedzy zdobytej na łamach AKP...

ale..

jestem tu krótko (nie cale 2 lata) - nie przypominam sobie postu uzytkownika VP37(1.9 TDi), ktory by pisał....
- nie moge odpalic - moja VP37 umarła
- zanieczyszczony nastawnik - nie moge zapalic,
- zgasł nagle i nie moge zapalic...

itd itp

moze Spanky pamieta albo Basket :) :)

Juz teraz wiem, ze to rozne konstrukcje i pewnie o roznym stopniu zaawansowania technologicznego ale cos jakby z ta nowszą technologią nie tak.

Nie chce niczego pilegnowac ani wywoływac kontrowersyjnych dyskusji (ani nie chce kartki :peace: )... wyraziłem tylko swoje zdanie, ktore moze byc subietywne.
Amen
:peace: :peace:

EOT

pozdrawiam serdecznie

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 11:54:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Piotruś napisał(a):
Przepraszam ... ale co jest "nie do pomyślenia" w VP37 ?? "Często-gęsto" wyrobiony nastawnik czy może "rozszczelniający się" tłokorozdzielacz utrudniający rozruch zagrzanego silnika ??
O ile mi wiadomo - awarie VP37 tego typu pojawiają się w przedziale od około 180 do 300 tyś.km (zależnie od kilku czynników), a więc w podobnym okresie co psujące się VP44 ...


Piotrze : wszystko fajnie,pieknie [oczywiscie masz racje z uszkodzeniami VP-37 :): ] tylko ze koszt naprawy VP-37 to groszowe sprawy w porównaniu z naprawa VP-44 [czyszczenie nastawnika mozna zrobic we wlasnym garazu a problem tlokorozdzielacza to maly myk w mapie rozruchowej ;-) ]
oczywiscie sa to rozwiazania tymczasowe ktorych nie mozna zastosowac w VP-44 - [choc nie wiem czy 50-100 kkm jest tymczasowe ;-)] ale stawia 37-ke w lepszym swietle niz 44-ke ....

i bardzo chcialby kiedys poznac sposob naprawy VP-44 [skad te ogromne koszty :?: ]

takie moje skromne zdanie .... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 14:47:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):
przemik napisał(a):
rzecz nie do pomyslenia w VP37 :diabel:


Przepraszam ... ale co jest "nie do pomyślenia" w VP37 ?? "Często-gęsto" wyrobiony nastawnik czy może "rozszczelniający się" tłokorozdzielacz utrudniający rozruch zagrzanego silnika ??
O ile mi wiadomo - awarie VP37 tego typu pojawiają się w przedziale od około 180 do 300 tyś.km (zależnie od kilku czynników), a więc w podobnym okresie co psujące się VP44 ...

... ale macie rację Panowie - skończmy to OT bo z urban-legendami trzeba walczyć (Kolego Przemik), a nie pielęgnować ich ... :/ .

Przesadzasz. Nie zdarzyło mi się często czytać topicu o nazwie "VP37 się wysrało i auto stoi".
To po pierwsze.

Po drugie - z uszkodzonym czy zanieczyszczonym nastawnikiem można jeździć, ba - wielu użytkowników nawet nie zdaje sobie sprawy z tego faktu i jeździ w najlepsze, po czym sprzedaje samochód i dopiero wzbogacony o wiedzę użytkownik np naszego forum zdaje sobie sprawę z usterki.

Po trzecie - jako użytkownik VP37, która cierpi na choroby wieku średniego śmiem twierdzić iż nawet zużyty tłokorozdzielacz nie przeszkadza w normalnej eksploatacji mojego TDI`ka a jedynie mnie , jako niezmiernie uczulonego na wszelkie usterki użytkownika TDI`ka, po prostu irytuje.
Gdyby nie nasze onanistyczne interpretacje 013, wielu ludzi zapewnie nie wiedziałoby że ich układ wtryskowy jest w słabej kondycji i jeździłoby dalej - autka jeżdżą normalnie i palą ile trzeba, kopcąc może nieco więcej przy okazji.

To nie zmienia faktu iż padająca VP37 , uniemożliwiająca dalszą jazdę występuje w promillowych przypadkach.

Jeśli nawet trafi się taki upierdliwiec jak ja i pragnie naprawić owo ustrojstwo , wystarczy zakupić za 1400 PLN używaną VP37 i poprawić sobie nastrój. :)

Aha. Wspomniałeś o psujących się VP44 - nazwij rzecz po imieniu - VP37 się psują, VP44 - padają uniemożliwiając dalszą jazdę - silnik STOP, autko na sznurku do warsztatu - czyli coś co nie mieści mi się w głowie - po prostu użytkując od paru lat 1,9 TDI nie przydarzyła mi się ani razu taka historia.

Nazwij rzeczy po imieniu - spece z Inglostadt spartolili VP44.

@ przemik - na drugi raz ugryź się w język ...
@Piotruś - na drugi raz weź na wstrzymanie ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 20:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Piotruś napisał(a):
(...)3. Pompa VP44 w Allroadach jest zabezpieczona dodatkową chłodnicą paliwa i pompką wymuszającą "przyśpieszony" obieg G12 w tejże chłodnicy.(...) :peace:


Tylko w Allroad'ach? W innych 2.5 tdi tej chłodnicy nie ma? Np. w BDH z końca produkcji? Np. moim? ;)

Jak wygląda i gdzie jest umieszczona ta chłodnica?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 21:22:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
@ Andyn

Stamlej napisał(a):
Taki "luksus" chyba mają także użytkownicy innych V6tek - ale przeglądnąłem elsę i etkę, niestety nie znajdując odpowiedzi na pytanie od kiedy i gdzie była montowana chłodniczka Z tym nie pomogę niestety. Także musicie samemu sprawdzić Znajduje się ona nad deklem lewej głowicy.
Chyba że Piotr uchyli rąbka tajemnicy


Myślę że wystarczy...

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 18.kwi.2008 23:00:49 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 22:36:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
AndyN napisał(a):
Tylko w Allroad'ach? W innych 2.5 tdi tej chłodnicy nie ma? Np. w BDH z końca produkcji? Np. moim? ;)


Tak Andy - układ chłodzenia paliwa występuje tylko w Allroadach. W Twoim modelu rolę chłodnicy paliwa przyjmuje "obudowa" przewodów paliwowych "w podwoziu". Zwróć kiedyś uwagę, że przewody paliwa pomiędzy zbiornikiem a komorą silnika są "otulone" wzdłużnie żebrowaną osłoną (nie wiem jak to inaczej nazwać :): ) . Właśnie te użebrowania pełnią rolę lamelek chłodzących paliwo.

Gdyby bardzo Ci zależało - zawsze istnieje możliwość zabudowy (na przewodach paliwa - przed tylną osią) chłodnicy paliwa takiej jak mają seryjne ARL (1,9TDi 150PS). Bardzo skuteczny "wynalazek".

Dla odmiany (ale to już trochę OT) - u Ciebie "dodatkowe chłodzenie wodne" otrzymała rura prowadząca spaliny od EGR, a reszta układu dolotowego i wydechowego też różni się od pozostałych V6-tek (za wyjątkiem bliźniaczego pod tym względem BDG). Mam nadzieję, że fachman wymieniający zawór EGR pamiętał o tym, że ta część jest inna "od pozostałych" modeli V6 ??

PS do Spanky: Tak - to prawda, że naprawy VP37 są tańsze i mniej skomplikowane od VP44, lecz samochody z silnikami R4 już w zamierzeniu są kierowane do grupy klientów, którzy nie mają ochoty wydawać na utrzymanie auta tyle samo kasiory co nabywcy V6-tek i nikt temu nie przeczy ... ;) .
Pochodną różnic cenowych jest nieskończona przepaść w komforcie podróżowania pomiędzy R4 a V6 ... . Paradoksalnie - kiedy VP44 wyleczono z "błędów młodości" (ostatecznie na przełomie 2001/02) - silniki R4 zostały zarażone awaryjnymi, a co gorsza - pod względem mechanicznym niemożliwymi do zdiagnozowania - pompkami PD ... :P .
Ale to wszystko nic ;) , bo prawdziwy kociokwik zacznie się niebawem z silnikami 2,7 - 3,0 i 4,0 (oczywiście TDi) - kiedy lawinowo spadające (a uwierz, że nie bez powodu) ceny - wprowadzą ten model "pod strzechy" ... .
Już dzisiaj jestem gotowy się założyć, że prawie żaden serwer nie wytrzyma lamentu, jakiego będziemy (już niebawem) - świadkami ... (całkiem serio) .

PS do Basketa: Bez względu na ile zgadzasz się z moimi argumentami lub im przeczysz i na ile są Ci niewygodne - nie potrzebuję "opiekuna" dyktującego mi co mam myśleć, mówić, pisać i kiedy powinienem "wziąść sobie na wstrzymanie" (cokolwiek to oznacza) ... .
Pomimo potoku słów - w dalszym ciągu uważam, że VP37 jest równie awaryjna co VP44 i nic na to nie poradzisz ... .
Jedyna różnica jest taka, że VP37 psuje się wolniej, zaś przeoczenie pierwszych symptomów awarii VP44 - rzeczywiście kończy się linką holowniczą (ale to poniekąd z winy samych userów).

PS do Stamleja :
Poniżej "rąbek tajemnicy", o który pytałeś. Jak dla mnie - to cała gałąź :): , a nie "jakiś tam" drobiażdżek :D ... .

Obrazek
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2008 23:05:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Dzięki Piotrze :peace: Masz rację - można powiedzieć że to konar :): :peace:
jutro rozwinę myśl - teraz nie dam rady ;)

OT - Krysti szykuje ciekawy temat o Tipie :)

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2008 06:59:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Piotruś napisał(a):
Gdyby bardzo Ci zależało - zawsze istnieje możliwość zabudowy (na przewodach paliwa - przed tylną osią) chłodnicy paliwa takiej jak mają seryjne ARL (1,9TDi 150PS). Bardzo skuteczny "wynalazek".


Piotrze, nie mam dostępu do ETKI, czy mógłbyś zamieścić screena z tą chłodnicą paliwa i jej umiejscowieniem? Ile by taka przeróbka mogła kosztować?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: