1.
No to jestem po wymianie LMM.
Nie było łatwo ale nic nie zapłaciłem za wymianę na "nowy" lmm.
Otóż mam trochę wątpliwości:
- założyli mi nowy lmm i w próbie dynamicznej mówili że i tak słabo mierzy bo tylko o 100mg więcej.
- nie wiem czy założyli mi faktycznie regenerowany czy tylko podmienili jakiś inny?
przedtem miałem na regenerowanym nalepkę że jest EX a teraz nic tam nie ma oprócz jakiś niebieskich kropek zrobionych farba czy czymś innym. jakaś zamazana pieczątka
- w odpowiedzi na moje pytanie typu jak teraz mierzy powiedzieli że i tak kiepsko bo silnik jest do roboty, niby walki sa wytarte i sugerowali żę zawory się całe nie otwierają i silnik nie będzie nawet na nowym lmm zasysał odpowiedniej ilości powietrza. Dlatego lmm pokazuje zawsze za małą dawkę chociażby był sprawny
mam takei pytanie czy ich myslenie jest wytłumaczalne czy poprostu chciali zabłysnąc czymś i nie dac mi na zmianę lmm.
Koleś powiedziąl żę silnik cos dziwnie pracuje i jeden cylinder lekko słychać.
A drugi na to że pewnie zaraz dźwigienki pospadają -szyderczo się zaśmiał
idioci!!
Jutro jak dam rade zloguję autko po wymianie lmm
WG moich odczóc autko lepiej się zbiera ale nie tak jak wymieniałem lmm za pierwszym razem.
teraz sprawa prawna: Czy gwarancja 2 lata na lmm liczy się od zakupu pierwotnej sztuki, czy zawsze 2 lata od chwili reklamowanego założenia nowego lmm?
Powiem w skrócie:
na początku chcieli mieć fakturę że u nich wymieniane (nie mam takiej bo sam 3 śróbki wykręcę)- przeszło
badanie i stwierdzenie zę nie mierzy prawidłowo
po 30 min facet mi mówi że się udało i mi wymienią na nowy ale muszę zapłacić za robociznę -wymianę.
Obużyłem się i powiedziąłem że za nic nie będę płacił , no i tutaj z pomoca przyszła
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
która miałem wydrukowane (przeczytałem art 8.) koleś powiedział że nie da rady, na na to że poproszę kierownika, gdzieś polazł
Poczekałem chwile i znowu ten bałwan przyszedł do mnie z miną 5/10 mówiąc "no niech już będzie na naszą stratę wymienią bez kosztów"
Teraz nei wiem co sądzić:
czy pomiary lmm są zależne od stanu silnika?
I ile powinien mierzyć nowy lmm, koleś mi mówił że ponad 1000mg
już nie wiem co robic ??
możecie coś po logach stwierdzić czy mam coś z silnikiem nie tak??
2.
odpowie mi ktoś na jedno dręczące mnie pytanie?
Czy silnik musi być w idealnym stanie żeby wskazania LMM byly prawidłowe?
Czy istnieje zależność pomiędzy pomiarem masy powietrza przez LMM a Stanem silnika??
MOD: Teodor2424 - naucz się korzystać z możliwości EDYTOWANIA (i łączenia) własnych postów - szczegółowa instrukcja w Regulaminie AKP.
Tym razem scaliłem Twoje posty osobiście ale kolejnych upomnień nie będzie ... .