.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 00:05:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 18:32:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
_kruk_audi_200_ napisał(a):
Witam ponownie.
Bede kupował nowy reduktor.
Zastanawiam się pomiedzy brc at90e turbo, lovato major turbo i jeszcze landi renzo se81 turbo.
Co mi powiecie. ktoś ma jakiś z nich i jak się sprawdza?
mam do wydania trochę ponad 3sta zł.
Mile widziane opinie..

POZDRAWIAM>>>


Ja w dwóch autach miałem Lovato Major Turbo, nie było żadnych problemów ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 19:22:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
No i kupiłem brc z braku środków. Zobaczymy jak z nim bedzie.
Lavato to droga sprawa jak na razie dla mnie. Może kiedyś.

Co z tego wyszło napisze jak tylko przetestuję...

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 22:12:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
_kruk_audi_200_ napisał(a):
No i kupiłem brc z braku środków.


ciemno to widze kolego z braku środków to....mimo wszystko wytrwałości życzę.

Najlepsza konfiguracja to 1. lovato+blos 2. emmegas+blos 3. reduktory z ACgas+blos.....99. brc+blos.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 08:54:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
BRC nie jest złym reduktorem, tylko w odroznieniu od tych dwoch pozostałych ma nietrwałe membrany i często sie zdarza, ze juz po jednej zimie, ( gdy zimny silnik odpalany jest cały czas na LPG ) trzeba je wymieniic :/

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 09:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
u mnie sprawa odpalania na lpg odpada. na gazie nawet ciepła moło kiedy pali. 100% odpalań na PB u mnie jest. Jeszcze przestawiłem cestralkę na przełączanie z PB na LPG na 3tys rpm bo jak przełączało na 2 tyś i poniżej to zdarzały się strzały.

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 10:25:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Panowie przyszedł mi reduktor. Ale mam wątpliwości. Nie ma na nim napisu turbo. Dzwoniłem do człowieka który mi to sprzedał i twierdzi że wszystkie nowe modele po 2001 nie mają napisu turbo. Rozebrałem go i w środku jest identyczny jak mój brc at90e super. Mówi że tak powinno być. To dla mnie jaka jest różnica pomiedzy 140kw i 140kw turbo tych reduktorów. tylko cena?? Powiedzcie mi czy to prawda co on mówi. Bo mam chęć go odesłać.

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 11:08:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Facet Cię wykręcił. Reduktory różnią się. W turbo jest dodatkowy wężyk łączący dwie strony reduktrora. Oddaj go i zacznij wreszcie czytać co Ci piszemy. Nie kupuj BRC i nie kupuj reduktora Turbo jeżeli zamierzasz mieć Blosa.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 12:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
... i nie kupuj reduktora Turbo jeżeli zamierzasz mieć Blosa.


ja bym sie tutaj nie zgodzil. lepiej wziasc do turbo reduktor w wersji turbo. bedzie lepiej trzymal cisnienie gazu przy doladowaniu.

ja proponuje lovato. mam taki i dziala dosc dobrze. testowalem go nawet z chipem na 1 bar doladowania i nie brakowalo gazu, takze nie jest zle > oczywiscie instalacja(rurka 8mm, rozwiercone el.zawory) o duzych srednicach butla-reduktor.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 12:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No chyba że Lovato major turbo. Fakt po tych modyfikacjach jest ok. Ale nie BRC.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 13:18:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
kefir200 napisał(a):
W turbo jest dodatkowy wężyk łączący dwie strony reduktrora. .

Chodzi ci o to, że z drugiej strony reduktora [z tej co na zdjęciach od producenta nie widać]zamiast w atmosferę to jest wyjscie na wężyk do komory dolotowej czy jeszcze cos dodatkowego?

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 18:20:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
kefir200 napisał(a):
Facet Cię wykręcił. Reduktory różnią się. W turbo jest dodatkowy wężyk łączący dwie strony reduktrora. Oddaj go i zacznij wreszcie czytać co Ci piszemy. Nie kupuj BRC i nie kupuj reduktora Turbo jeżeli zamierzasz mieć Blosa.


ja również się nie zgodzę. Lovato Major Turbo chodzi bardzo dobrze z BLOSEM. Wystarczy kompensację dać przed BLOSA.

_kruk_audi_200, parownik do silnika z turbo (LOVATO) jest większy od zwykłego np. SUPER, ma dodatkowy płaszcz wodny i dzięki temu łatwiej mu odparować większą ilość gazu gdy zachodzi potrzeba, poza tym jak wcześniej pisałem, wg mnie nie ma lepszego i sprawdzonego od Lovato Major Turbo. ostatnio kupowałem i cena wynosi 370 pln, jakbyś zmieniał to polecam:

http://allegro.pl/item353397084_redukto ... turbo.html

Brałem od nich dwa Lovato i dwa BLOSY, konkretni ludzie


;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 20:01:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Z moich oględzin wynika że brc turbo a każdy inny at90e różni sie tylko:
1- tym wyjściem na rurke a nie w atmosferę
2- seryjnie ma na 8fi rurkę lpg.
3- oraz podobno objętość komory, ruch tej łapki w srodku się nieco różnią.
4- do tego w zestawie są jakby dysze[4 i 7 mm fi] które sie wsadza w dodatkową rurkę. 4fi mocne turbo i krótki wąż ,7 mm słabe turbo długi wąż .

http://autogas.hit.bg/Reductor%20AT90E.pdf

1 i 2 -swój super też tak miałem zrobiony. chałupniczo przez gaziarzy.

Na ustawieniu prowizorycznym przeprowadzonym pod garażem dynamika mnie nie zawiodła nic. Jak bedzie spalanie w normach rozsądku to brc zostaje.

POZDRAWIAM>>>

PS. lukasik te auto na filmiku z podpisu ile ma koni i do setki sek.?. leci jak ścigacz. szacunek.

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 08:01:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
kolego sądząc po podpisie zaczynasz tracić cierpliwość.
Cały czas podkreślam, że to auto nie będzie dobrze chodzić a na półśrodkach to już wcale. Odezwij się jeszcze do kolegi Bzyczka on testowa blosy na jednostce 20 zaworowej ale z tego co pamiętam miał też do czynienia z 10 zaworowym silnikiem

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 08:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mam nadzieje, ze ten reduktor ktory wstawiles bedzie jakotako dzialal.

co do filmiku, to nie wiem ile ma koni. jest to audi 200 20V z chipsem. pewnie troche ponad 250, moze z 270KM jak turbo nie dymi, bo jak dymi to moc szybko spada. co do przyspieszenia od 100km/h w gore to kiedys moja 10V z gazem podobnie przyspieszala.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 20:03:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
no żle nie działa. całkiem dobrze nawet. Ale jeszcze regulacja za jakiś czas i sprawszenie spalania i dopiero bedzie wiadomo co i jak. czy kolejna kasa w ta audi poszła w błoto czy nie.

W zestawie były niby dysze które się wkłada w przewód. Zastanawia mnie czy odpowiednia z tych dwóch włożyłem.

Jeszcze mnie wnerwiają wystrzały. Chwila moment i znowu membrany pójdą w niepamięć. Strzela mi czasem podczas automatycznego przełączenia z PB na LPG. Przełącza mi podczas spadania z obrotów.. Centralka BRC elegant. Pokręciłem przełączanie na ok 3 tyś.rpm. Troche mniej strzela ale i tak się zdarza czasem. Jak odpalam awaryjnie na LPG nic nie strzeli. Jeszcze jest sprawa niewłaściwego reg. nagrz. silnika. Słaba mieszanka PB może sprawia te wystrzały a nie LPG?? Co myślicie??

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 07:29:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
co za dysze? w ktory przewod? jesli w ten co leci do blosa z gazem, to moim zdaniem nie powinno ich tam byc.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 12:36:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Obrazek
Obrazek

Tak to wygląda. dysza w przewód od sterowania.
Co ty na to?. Ja pierwszy raz takie cos widze.

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 18:11:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to jakaś głupota z tymi dyszami a tak pozatym to zrobiłes błąd że kupiłeś ten reduktor do blosa najlepszy jest lovato :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 19:57:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2007 12:34:52
Posty: 240
Lokalizacja: ..:>>:Gdynia:<<:..
Auto: a4 b6 1.9tdi
Mauzer napisał(a):
to jakaś głupota z tymi dyszami a tak pozatym to zrobiłes błąd że kupiłeś ten reduktor do blosa najlepszy jest lovato :)

Zargumentuj to że zrobiłem błąd. Co w nich jest takiego złego? [Poza małą wytrzymałością membran]

Wiem o lovato. Też chciałem go kupić. Ale dosłownie zabrakło mi kasy w tym miesiącu. Sporo wydatków wyskoczyło znienacka...

POZDRAWIAM>>>

_________________
:pop: Bless for all rastafani :pop:

-AUDI A4 b6 2001r. 1.9TDi 130KM teraźniejszość
-AUDI A6 c4 95r. 2.5TDi 115KM - teraźniejszość! - budyń - http://www.audiklub.org/club/car/460.html
-citroen xantia 94r. 1.9td 90KM - przeszłość
-seat toledo 93r. 2.0 116KM - przeszłość
-audi 200 turbo quattro 85r. 2.1 KG 182KM - czołg - przeszłość - http://www.audiklub.org/club/car/459.html
-seai ibiza 92r. 1.2 74KM - mydelniczka - przeszłość


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron