witam, wracam do tematu.
Oglądałem dziś to czerwone coupe z Wawy
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5166087
Wizualnie prezentuje sie nieźle, środek bardzo dobrze utrzymany, tapicerka siedzień i drzwi super stan. Pod maską brudno

a to chyba dobrze dla kupującego. Silnik lekko zapocony, szczególnie pod pokrywą zaworów - odpala dobrze, równo pracuje, niestety na zimno stuka (chyba vacum bo po rozgrzaniu i jeździe probnej cisza). Nie dymi, trzyma obroty, cisnienie 5 na zimno, ok 3,5 na średniogorącym...Jak twierdzi wlaściciel jeździ na pełnym synetyku 5W50.
Wrażenia z jazdy pozytywne, choć rakieta toto nie jest

- ciągnie fajnie od 3 do 4,5 tys., potem odczuwalny spadek mocy przy ok. 5 tys. Nie ma jakichś dziwnych szarpnięć i przerywań.
Zawieszenie i uklad kierowniczy pracują poprawnie, brak luzów i ewidentnych stuków. Elektryka działa (szyby, dach, radio), drzwi i klapy zamykają się lekko i bez trzsków. Hamulce działają

choć nie jakoś nadzwyczajnie (były trochę zardzewiałe od stania) w porownaniu do mojego Paska, ręczny wymaga regulacji (wysoko łapie).
Co do nadwozia, podejrzewam że od szyb w dół było malowane - jest widoczna różnica w odcieniu czerwieni. Dach, słupki, klapa i maska są jakby wypłowiałe, reszta intensywnie czerwona choć na pewno nie świezo malowna - widać pod światło typowe ryski i efekt licznych pobytów na myjce automatycznej. Przy czym wszystko jest rowno spasowane i sprawia wrażenie auta prostego. Właściciel twierdzi że różnica odcienia to efekt polerki lakieru...Listwy dolne zaczynają odłazić i niebawem będą domagać sie wymiany. Ponadto drobne odpryski i skazy w rożnych częściach auta. Brak ognisk korozji.
Komplet papierów auta (książka, wlepa z vin, cała historia serwisu w audi (do ok. 150 tys. km) potem wpisy nieautoryzowane. Dużo róznych wpisów (wymiana pompy paliwa, rozrząd, pompa wody, tarcze, klocki, oleje itd) choć wzrokowo plyn hamulcowy i cieczy do wymiany (jakieś takieś stare i brudne
Co tam jeszcze, bardzo ładne fele z bardzo przeciętnym ogumieniem i mamy dobrze zachowanego b4 coupe za jedyne 12 kPLN.
Uważam że auto jest bardzo interesujące, choć nie wiem czy cena nie jest trochę wygorowana. Co myslicie o tym?
Pozdrawiam