Wyczyściłem LMM i teraz odczyt na vag w osiąga wartości ~ 879mg/R. Jest lepiej niż przed czyszczeniem, ale dalej nie jest to dobry wynik pomiarów..
Nowe odczyty LMM:
Fakt, ze do oceny sprawności LMM, najpierw musi być dobra dynamika gazów aby LMM miał co mierzyć, ale u mnie grupa 11 wygląda "w miarę dobrze", mierzyłem w lutym i było tak:
Teraz , po czyszczeniu LMM i wymianie filtra powietrze na oryginał z ASO , jeszcze raz zmierzę 000, 003, 008, 010 i 011 (tak jak w topicu o diagnostyce).
Niestety auto ma jeszcze znane mi 2 niesprawności:
1)
poślizgi biegów na tip (np bieg 3 po mocnym przyduszeniu gazu dochodzi na "półbiegu do 2500obr/min) i dopiero potem zapina bieg 3, co wiąże się z wahaniem obrotów i wogóle prawidłowym zlogowaniu LMM; olej w tip zmieniony, vag nie ma błędów na tipie - nawet kiedyś założylem o tym inny wątek, ale problem ciagle nie rozwiazany)
2)
moje autko zamknięty-uszkodzony EGR i nie wiem jak to wpływa na ECU, bo w sumie to na biegu jałowym LMM mierzy ~ 420mg/R a powinien ~200 (bo powinien brać część gazów z EGR i tym samym mniej powinno płynąć przez LMM, a tak bierze wszystko z atmosfery). W skutek tego ciągle zamknięty EGR chyba źle steruje dawkowaniem paliwa przy nieobciązonym silniku, no nie ?