.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 10:46:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE '01] LMM fotki : oryginalny czy druciarstwo ???
PostNapisane: 20.maja.2008 21:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 17:54:52
Posty: 21
Pomierzyłem LMM na grupa 003 dynamiczna (III bieg) i wyszło to co wyszło czyli nienajlepiej .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e38 ... 9c428.html
Przeczyściiłem LMM dzisiaj, nie jechałem autkiem po tym więc jeszcze nie wiem co to dało , LMM był troszkę zapaćkany jakby olejem pomieszanym z kurzem, filt powietrza po 13tys. km, brudny jak diabli (filtron).

Ale... wykręcając LMM z obudowy filtra powietrza zastanowiło mnie troszke "nieprofesjonalne" zamocowanie LMM do tej obudowy. Czy moglibyście zerknąć na fotki które zrobiłem mojemu LMM i zobaczyć czy w AKE 2,5TDI tak wygląda LMM czy moze ja mam w autku nieoryginalny , jakiś zamiennik LMM.
Na aluminiowej obudowie LMM u mnie są dwie jakby łezki do mocowania go śrubkami do puchy filtra powietrza, ale te łezki (fasolki) są nie wykorzystane, za to LMM przykręcony jest przez dosć duze podkładki - to chyba nie fabryczny montaz no nie.

Fotki "podejrzanego" LMM ponizej:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e53 ... daabd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c17 ... e4e98.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3fe ... 3bcfc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a21 ... 50891.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27 ... a8f72.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1a ... 0f09b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b80 ... 96da8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/985 ... da000.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7e ... 2e870.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83a ... 17625.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab4 ... d3549.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2008 21:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Niestety jest to oryginalne mocowanie, ( u mnie Hitachi ) przepływomierza. Mam tak samo w `02 A4 2,5 tdi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 09:19:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
IMO - nie powinno sie oceniac LMM na podstawie samego 003 dyn.
011 i 003 a wszystko wychodzi w 010. :):

pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 10:44:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
IMO - nie powinno sie oceniac LMM na podstawie samego 003 dyn.
011 i 003 a wszystko wychodzi w 010. :):

pozdrawiam


008 tez jest potrzebne ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 16:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2008 17:54:52
Posty: 21
Wyczyściłem LMM i teraz odczyt na vag w osiąga wartości ~ 879mg/R. Jest lepiej niż przed czyszczeniem, ale dalej nie jest to dobry wynik pomiarów..
Nowe odczyty LMM:
Obrazek

Fakt, ze do oceny sprawności LMM, najpierw musi być dobra dynamika gazów aby LMM miał co mierzyć, ale u mnie grupa 11 wygląda "w miarę dobrze", mierzyłem w lutym i było tak:
Obrazek

Teraz , po czyszczeniu LMM i wymianie filtra powietrze na oryginał z ASO , jeszcze raz zmierzę 000, 003, 008, 010 i 011 (tak jak w topicu o diagnostyce).
Niestety auto ma jeszcze znane mi 2 niesprawności:
1)
poślizgi biegów na tip (np bieg 3 po mocnym przyduszeniu gazu dochodzi na "półbiegu do 2500obr/min) i dopiero potem zapina bieg 3, co wiąże się z wahaniem obrotów i wogóle prawidłowym zlogowaniu LMM; olej w tip zmieniony, vag nie ma błędów na tipie - nawet kiedyś założylem o tym inny wątek, ale problem ciagle nie rozwiazany)
2)
moje autko zamknięty-uszkodzony EGR i nie wiem jak to wpływa na ECU, bo w sumie to na biegu jałowym LMM mierzy ~ 420mg/R a powinien ~200 (bo powinien brać część gazów z EGR i tym samym mniej powinno płynąć przez LMM, a tak bierze wszystko z atmosfery). W skutek tego ciągle zamknięty EGR chyba źle steruje dawkowaniem paliwa przy nieobciązonym silniku, no nie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 19:28:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lega99,


zróbże w końcu pełną diagnostykę.
problem Twojego silnika nie leży w lmm na 99%.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: