Piter u mnie w lecie jest non stop 100 st.C Fajnie jak silnik jest dogrzany ale bez przesady. Zaraz potem idzie temp.oleju do 130 i silnik nie trzyma już takiego ciśnienia na rozgranym silniku = w upały samochód nie jeździ tak jak powinien i jest to odczuwalne dosyć mocno. Ma być 90 st. a nie 100 st. (przynajmniej w 99,9 % samochodów tak jest a i w książce obsługi tak jest napisane. 100 st.C może osiągać jak bedziesz mu dawał ostro w dupe albo na po dłuższym czasie na postoju. Panowie
wiem jak powinien się ten silnik nagrzewać bo widziałem u innych. U mnie się lekko przegrzewa ale to kiedyś wyjdzie ... :? Ta dyskusja zmierza w złą stronę. MJ jak chcesz żeby dobrze się dogrzewał to w końcu go dłubnij na te 200 KM i problem z głowy
P.S. A tak w ogółe to taki silniczek 20V jest gdzieś do dostania w jakimś przyzwoitym stanie ? Miałbyś jakieś namiary.... Pozdrawiam