Po pierwsze muszę Cię pochwalić za świetnie wstawione logi
Roszyfrujmy błędy:
- 1375 - błąd zaworu regulacji twardości zawieszenia* silnika (jakaś poduszka - lewa albo prawa przednia)
Przeczytaj dokładnie ten topic (krótki a da Ci odpowiedź na wszystkie pytania
)
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=poduszka
- 18259 - błąd który zapisał się na skutek braku komunikacji sterownika silnika ze sterownikeiem ABS'u
Generalnie trochę źle błędy odczytałeś bo nie ma ich rozszerzeń - nie wiemy czy są sproadyczne czy permanentne... Skasuj błędy i sprawdź po przejechaniu kilkudziesięciu km czy wróciły.
Teraz kilka słów o logach:
- grupy statyczne:
prądowo ok
egr ok
NIEDOGRZANY SILNIK!
korekcje były by ok - ale dla pierwszego cylindra jest dość spora. Daje to trochę do myślenia (aczkolwiek u mnie jest podobnie)
- grupy BS:
kąt wtrysku ok (jak chcesz to możesz poprawić
)
egr ok
KIEROWNICZKI ODROBINKĘ SIĘ PRZYCINAJĄ - możesz pomasować prawy pedał
w celu wypalenia osadów
- grupy dynamiczne:
SILNIK NIEDOGRZANY!
LMM MIERZY TRAGICZNIE! - jak go wymienisz autko odżyje
coś się dzieje z panią Turbinką - tylko jeszcze nie wiem co... Coś za mało pompuje.
Reasumując - wymienń koniecznie i jak najszybciej termostat na orginalny z ASO (wcześniej sprawdź czy masz czujnik płynu chłodniczego orginalny - zielonego koloru - czyjnik znajduje się pomiedzy głowicami)
Przepływomierz odszedł do krainyy wiecznych notlaufów
Przejedź się ostro po autostradzie na odcinku około 50km - może turob odżyje. Ale w tej kwestii najlepiej jakby nasz SZPEC forumowy się wypowiedział
Pozdr!
*EDIT - dodano silnika - wcześniej zjadłem to słowo