Dred aha, no jeśli sobie zmieni bieg kiedy chce, bez "F1" pod odcięcie bądź po SSerwis MTM kiedy kierowca chcę, to rzeczywiście żaden myk... z redukcją także podejrzewam.
Za 160 k/pln allroada "c6" można już z DE 2,7 TDi manuala importować.
Co prawda owa A6 jest ladna, ma pamięci foteli, "fikuśne skrzynie" ect, 50tkm cena 145k/pln jest dla mnie ceną zrozumiałą po części, ale 06'

,
Nadtopione przyciski klimy 1/2 pewnie nie wiemy. Mam 217tkm w swoim tez bogato odziany i zadnej historii nie mam z topniejącymi przyciskami. Może dlatego, ze mam szyby grube i solar dach i sie nie nagrzwa
C5 jednak jest solidniejszą konstrukcją. Reduktor wyciągnał navare, sprintera na bliźniakach, zadnych kłopotów z nia nie bylo, ani nie ma. Jedyne wewnątrz to zacięcie sie popielniczki. Puscil ten zaczep od uchylania zapalniczki przy otwieraniu (okazalo sie ze wyjąłem z pod szuflady popioiły blankiecik cienki karteczek zółtych naklejanych) usterka wyeliminowana od razu podpinając "cymbała" czyt. CB, A TAK to nic. Siedziałem w A6 C6 i allroadzie 06' notabenne
- to deska się jednak rózni polot jakości, w zwyklym A6 2.0 TDi avant czułem sie jak w mercedesie, lekkość plastikow z solidnością inaczej. W allroadzie sterydy tworzyw sztucznych biją w oko.
pozdro.
