Maciu: No chyba nie powiesz, że części do V8 są tanie. Owszem - części z demontażu jest od cholery, ale co mi po częściach, które są w takim samym stanie jak te, które ewentualnie chciał bym wymienić.
Przecież nie kupię użwanego rozrządu! Ani też hamulców, czy też kloszy reflektorów do przodu, halogenków. Musiałem też wymienić czujnik położenia wału - samochód nie palił jak był ciepły - kupić używany? A jaka pewność, że za miesiąc i ten nie padnie ! itd itp
Wszystko co wymieniałem to nowy oryginał, a to już inna bajka.
Sam fakt, że to silnik V podraża koszty, ale nie piszę tego absolutnie żalem, bo dźwięk silnika i wrażenia z jazdy rekompensują wszystko.
Jeżeli chodzi o znaczki, to niestety mylisz się Maciu - nie dostaniesz ich nawet w ASO ! ! ! ! I to nawet w samych Niemczech ! ! ! ! Od 4 lat nie ma na magazynach ani znaczka do przodu na atrapę, ani też na tył. Na tył z czerwonym paskiem zostało tylko "8", a "V" poprostu już nie ma. Jest taki dział części w Niemczech jak AUDI CLASSIC i tam mam zamiar uderzyć... Używane znaczki mam, ale co mi po nich, skoro są...używane
Blende USA na tył kupiłem również w Niemczech i również dostałem zapewnienie, że to już końcówka. Ze znaczkiem QUATTRO na tył na szczęście nie było problemów, ani też z emblematem AUDI na listewkę na przednie błotniki.
jutro pstryknę fotki znaczków które poprzedni właściciel zdjał z (teraz) mojej V - nie wiem czy to ori czy nie (może mam majątek w pogniecionej reklamówce)