.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:44:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 19:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Flyer napisał(a):
Byc moze jutro uda mi sie sprawdzic moje korekcje.
Jezdze na mixolu juz od jakichs ~10 bakow.
Zobaczymy czy bedzie odczuwalna poprawa :)


gdyba miala byc odczuwalna to juz bys to odczul .... ;)

jedynie odczucie to pawdopodobnie usmiech na twarzy spogladajac na blok 013 ... :D

p.s czekamy na wyniki ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 21:03:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Stamlej napisał(a):
Wszędzie - chociaż zdania o sensowność tego przedsięwzięcia są podzielone ;)

Ja jednak uważam (nie tylko ja i nie tylko uważam, że działa - zresztą nie trudno sprawdzić po przeglądnięciu wyższych postów :) ) że jest jak sens jak najbardziej uzasadniony.



@Baskecior :):
Specjalnie dla Ciebie :580: zrobiłem test :582:
Nie jeżdziłem z mixolem przez 3 tankowania - czyli został doszczętnie wypłukany z układu i zalogowałem korekcje - utrzymywały się na poziomi takim jak przed testem więc mixol w naszych motorkach nie służy do uszczelniania pompki VP :) :peace:

Konstruktywne wnioski do wysnucia we własnym zakresie :):

Pozdr! :smokingdevil: :angel:

EDIT:
Piotrze a czy przy każdym wyjęciu "żarówek" :): trzeba je zmienić? Dlaczego piszesz że tamte by raczej już nie pociągnęły? - Zaintrygowało mnie to...

Szanowny kolego.
Kilka postów wyżej udowodniłem , że zdrowy silnik nie potrzebuje żadnego uszlachetniacza by powrócić do dawnej świetności.
Basket, jak ma w zwyczaju, kocha eksperymenty i kazde zakupione auto traktuje olejem 5W40 lub ostro pałowane - 5W50. Oczywiście za nic mając poprzedników , tudziez opinie ogółu mówiące "jeśli nie wiesz co lali - lej 10W40.

Co z tego wynika ? Otóż kompresja w cylindrach naszych turbokondonów jest jednym z warunków uśmiechniętej japy przy analizie 013.
Skoro ten warunek zostaje spełniony i gładzie cylindrowe sa gładziutkie niczym pupa osiemnastki , zabieramy się za bardziej skomplikowana materię jaką jest sprawnie funkcjonujący układ wtryskowy.
Cóż tutaj znajdziemy w 300-400 tysięczniku.
Zazwyczaj syf i malarię w postaci przypchanych otworów wtryskiwaczy , czy słabnąca pompę wtryskową.
Co robi Basket ?
Otóż ten zagorzały druciarz znienawidziwszy wszelkiego rodzaju juszlachetniacze postanawia dotrzeć do sedna sprawy i wyrywa własnymi poparzonymi mackami (przy urzyciu wybijaka konstrukcji uysego) szpryce z bloku i poświęcając trochę czasu aplikuje sprawne do serducha swojego AFN`ka.
W miedzyczasie zmienia olej z 5W40 na 5W50 i czeka cierpliwie.
Cały świat zas krzyczy: "Zbędny trud, lezy pompa, leża wtryski, zalej Mixol , będzie git"

Nieufny Basket zas czeka i czeka ...
Wyniki oczekiwań zamieściłem w formie ostatniej tabelki w tym temacie.
Kilka suchych faktów:
- auto z gór
- 311 tys km
- 5W50
- od daty zakupu najechane 40 kkm
- przed zmianą szpryc 0,6 0,8 1,2
- po zmianie 0,0 0,0 0,23

Oczywiście mógłbym poprawić sobie samopoczucie doszczelniając pierścienie tłokowe dodatkową porcją oleju, doszczelniając VP37, oszukując ECU ...
Cóż by mi to dało ?
Radość z oglądania 013`ki ... nic więcej.
Wtryski nadal zapieczone i lejące, wraz z postępującym ryzykiem dziury w tłoku , zważywszy na mój charakter jazdy.

Matematykę oszukasz, fizyki - nie masz szans.

Proszę nie traktować tego postu ofensywnie. Kazdy ma prawo robić co chce. Ja jestem radykalny jeśli chodzi o technikę, nie lubię półśrodków usypiających czujność.

Mógłbym bardzo złośliwie poradzić Piotrusiowi aby wyleczył wtryski perełki nad którą stracił sporo czasu i nerwów Mixolem i poczekać spokojnie na oczywistą odpowiedź.

Get a point ?


PS: idę spać, bo patrzę na 11 partaczy i szlag mnie własnie trafił ... :/

Ahaaaaaa ... zapomniałem.
Po zmianie szpryc zanotowałem wyraźną zmianę na hamowni + 12 Nm, które ucieszyło moje serducho. Wykresy znajdziecie ez problemu w archiwum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 23:17:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Bry :):

Baskecior napisał(a):
Szanowny kolego.
Kilka postów wyżej udowodniłem , że zdrowy silnik nie potrzebuje żadnego uszlachetniacza by powrócić do dawnej świetności.

Ależ drogi Baskecie zgadzam się z Tobą w 100% :peace: Nic dodać - nic ująć!


Baskecior napisał(a):
Basket, jak ma w zwyczaju, kocha eksperymenty i kazde zakupione auto traktuje olejem 5W40 lub ostro pałowane - 5W50. Oczywiście za nic mając poprzedników , tudziez opinie ogółu mówiące "jeśli nie wiesz co lali - lej 10W40.

Widzę że kolejny pogląd w pełni zgodny z momi. Lejącego motorka nie uszczelnia się olejem tylko nowymi uszczelniaczami...
Jedynie wobec czego miałbym obiekcje to przed wlaniem syntetyka do auta które dłuuugo jeździło na minerale i ma już trójkę i pięć zer na szafie...


Baskecior napisał(a):
Co z tego wynika ? Otóż kompresja w cylindrach naszych turbokondonów jest jednym z warunków uśmiechniętej japy przy analizie 013.
Skoro ten warunek zostaje spełniony i gładzie cylindrowe sa gładziutkie niczym pupa osiemnastki , zabieramy się za bardziej skomplikowana materię jaką jest sprawnie funkcjonujący układ wtryskowy.

Kolejna sprawa jakże trafnie opisana przez Ciebie :): (dobre porównanie tych gładzi :diabel: )


Baskecior napisał(a):
Cóż tutaj znajdziemy w 300-400 tysięczniku.
Zazwyczaj syf i malarię w postaci przypchanych otworów wtryskiwaczy , czy słabnąca pompę wtryskową.

Takie rarytasy mają prawo znaleźć się w ropniaku przy tych przebiegach... :/ Niestety - ON nie jest nieskaxitelnie czysty (zwłaszcza w PL)


Baskecior napisał(a):
Co robi Basket ?
Otóż ten zagorzały druciarz znienawidziwszy wszelkiego rodzaju juszlachetniacze postanawia dotrzeć do sedna sprawy i wyrywa własnymi poparzonymi mackami (przy urzyciu wybijaka konstrukcji uysego) szpryce z bloku i poświęcając trochę czasu aplikuje sprawne do serducha swojego AFN`ka.

Bardzo dobre podejście - godne naśladowania :)


Baskecior napisał(a):
W miedzyczasie zmienia olej z 5W40 na 5W50 i czeka cierpliwie.
Cały świat zas krzyczy: "Zbędny trud, lezy pompa, leża wtryski, zalej Mixol , będzie git"

I tu się zaczną małe zgrzyty między nami ;) Mixol w moim przekonaniu i naszego Fachmana forumowego pewnie też, nie służy do naprawiania wtryskiwaczy! Ma on delikatnie rozpuszczać syf w układzie paliwowym (za sprawą rozpuszczalnika), oraz ma delikatnie smarować końcówki "szpryc" :):
Jeżeli takowe są w stanie "odbiegającym od porządanego ;) " to żaden mixol, turdus ani towot ich nie naprai choćby skały sra*y...
Natomiast w przypadku kiedy igliczka jest ciut ciut przytarta/zasyfiona to nasz códowny mixol może coś tam zdziałać.
Ma on też inną właściwość - która interesuje mixolarzy najbardziej (można powiedzieć że pozostałe włąściwości są efektami ubocznymi), mianowicie smaruje on naszą boską VP xx - choćby to był kondon z '96 czy V6 z '05 to mixol będzie zawsze spełniał to samo zadanie (skłaniałbym się do stwierdzenia że w starszych v6kach TDI wręcz zbawiannie wpływa na zgony VP) - SMARUJE POMPĘ! - i tu dotarliśmy do sedna sprawy.

Baskecior napisał(a):
Nieufny Basket zas czeka i czeka ...
Wyniki oczekiwań zamieściłem w formie ostatniej tabelki w tym temacie.
Kilka suchych faktów:
- auto z gór
- 311 tys km
- 5W50
- od daty zakupu najechane 40 kkm
- przed zmianą szpryc 0,6 0,8 1,2
- po zmianie 0,0 0,0 0,23

I się doczekał ;) - nic tylko zazdrościć - serio! :peace:

Baskecior napisał(a):
Oczywiście mógłbym poprawić sobie samopoczucie doszczelniając pierścienie tłokowe dodatkową porcją oleju

Drogi Baskecie - proporcja jaką lejemy to około 300ml na 60 litrów ropki co łatwo możemy przeliczyć na ilość oleju jaką przepali auto na 1000km.
Zakładając średnie spalanie na poziomie 7.5l/100km

0.3l ---- 60,3l
x ---- 1l

x=~0.005l - ilość mixolu w 1 litrze mieszaniny którą napędzamy naszego wołka - śmierdziucha.

Czyli licząc dalej - przy założonym spalaniu 7.5l na 100km na każdy przejechany kilometr spalimy 0.075l mieszaniny ropy i mixolu.

W tym 0.075l bedzie się znajdowało 0.000375l mixolu (w którym jeszcze znajduje się rozpuszczlnik - który natychmiast po wrtyśnięciu odparuje zmniejszając objętość "mixolu" wtryśniętego do cylindra)

Wracając kilka linijek wyżej - na każde przejechane 100km spalimy około 35 ml mixola co łatwo można przeliczyć na:

350ml spalanego oleju na 1000km!

Baskecie - czymże to jest dla zdrowego motorka...

Weź pod uwagę fakt że ten olej jest wtryskiwany razem z ropą, w bardzo małym stężeniu, w bardzo małej ilości i zostaje spalony niemal natychmiast. Tu nie ma takiej sytuacji jak w przypadku kaprawych pierścionków i gumek na zaworach ;) (bez skojarzeń proszę :): ) - gdzie olej sobie zalega na dnie...

Baskecior napisał(a):
doszczelniając VP37, oszukując ECU ...
Cóż by mi to dało ?
Radość z oglądania 013`ki ... nic więcej.

Jak ktoś jest fanboyem korekcji - czemu nie ;)
A tak na serio to niech sobie będą one jakiekolwiek... byle motór był ok.


Baskecior napisał(a):
Wtryski nadal zapieczone i lejące, wraz z postępującym ryzykiem dziury w tłoku , zważywszy na mój charakter jazdy.

Ostry chłopok z Ciebie Wodzu :peace:
No na zwalone "szpryce" (spodobało mi się to określenie :D ) nie ma rady - nowe albo chociaż nowe końcówki...


Baskecior napisał(a):
Matematykę oszukasz, fizyki - nie masz szans.

Ani jednego, ani drugiego się oszukać nie da niestety - chociaż Piotruś oszukuje fizykę - jak on to robi? Chyba na discovery oglądnę sobie (jest taki fajny program - jak to jest zrobione) ;)
*patrz sygnaturka Piotra ;)


Baskecior napisał(a):
Proszę nie traktować tego postu ofensywnie. Kazdy ma prawo robić co chce. Ja jestem radykalny jeśli chodzi o technikę, nie lubię półśrodków usypiających czujność.

Nie jestem z tych co się obrażają i doszukują wrogów za każdym rogiem ;) Spokojna głowa!
A półśrodki to tzw. druty... A my na AKP drutów nie luuuubimyyyyyy... ;)


Baskecior napisał(a):
Mógłbym bardzo złośliwie poradzić Piotrusiowi aby wyleczył wtryski perełki nad którą stracił sporo czasu i nerwów Mixolem i poczekać spokojnie na oczywistą odpowiedź.

Mógłbyś - oczywiście - ale po co :) Przecież taki nie jesteś CO NIE? :diabel: :)


Baskecior napisał(a):
Get a point ?

Yes I did :peace:


Baskecior napisał(a):
PS: idę spać, bo patrzę na 11 partaczy i szlag mnie własnie trafił ... :/

:piwo: :we2: :503: :502:

Baskecior napisał(a):
Ahaaaaaa ... zapomniałem.
Po zmianie szpryc zanotowałem wyraźną zmianę na hamowni + 12 Nm, które ucieszyło moje serducho. Wykresy znajdziecie ez problemu w archiwum.

Jak widać lepiej rozpylone paliwo ładniej się spala :)


Pozdr Baskecie!
Dzięki za dyskusję :peace:

PS. Mam nadzieję że teraz wiesz po co leję mixol :smokingdevil: :sylwester: :helm:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 05:43:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Stamlej napisał(a):
Jedynie wobec czego miałbym obiekcje to przed wlaniem syntetyka do auta które dłuuugo jeździło na minerale i ma już trójkę i pięć zer na szafie...

Hmmm ... w tej materii postępuję nadal zgodnie z własnym sumieniem i mojego 1Z`ta zalałem z premedytacją Shellem 5W50 a później Mobil1 5W50 , mimo że poprzednik skatował go MINERAŁEM :/
Efekt ? 1Z przeżyje wszystkie moje autobusy ...
Teraz odchwaszczam 1Y`ka w Caddym i po minerale zalałem półsyntetyka a przy następnej wymianie zaleję znów 5W50 , coby wszystkie maszyny w stajni jeździły na jednym oleju i żyło im się łatwiej.

:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 07:23:08 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
Jedynie wobec czego miałbym obiekcje to przed wlaniem syntetyka do auta które dłuuugo jeździło na minerale i ma już trójkę i pięć zer na szafie...

Moje ma trojkę na początku a dalej 5 innych cyferek i ciągle Mobil 1 5w50 zalewany od nowości... :peace: Nie wygląda jakby mu szkodził....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 07:28:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
a jak sie ma zastosowanie Mixola w systemach CR ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 08:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
silnik BDH, przebieg 152 tys. (w tym 6 tys. przejechane przeze mnie) - prawdziwość zweryfikowana historią VIN i innymi dokumentami auta

Paliwo to albo V-Power Shell'a albo Verva Orlenu. Zazwyczaj do baku wlewam Mixol (ok. 200 ml na pełne tankowanie). Silnik zalany Motulem 8100 5W40 (przed sprowadzeniem z DE olej LL).

Static - 013
Obrazek

Static - 14
Obrazek


Pełne logi tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=46

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 09:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Baskecior napisał(a):
Hmmm ... w tej materii postępuję nadal zgodnie z własnym sumieniem i mojego 1Z`ta zalałem z premedytacją Shellem 5W50 a później Mobil1 5W50 , mimo że poprzednik skatował go MINERAŁEM :/
Efekt ? 1Z przeżyje wszystkie moje autobusy ...
Teraz odchwaszczam 1Y`ka w Caddym i po minerale zalałem półsyntetyka a przy następnej wymianie zaleję znów 5W50 , coby wszystkie maszyny w stajni jeździły na jednym oleju i żyło im się łatwiej.

:peace:


:peace:
I git! (nawiasem mówiąc nie rozumoię ludzi którzy minerałem bedą leczyli motorownię... - tak trzymać Basket! :): )

MorgothV8 napisał(a):
Moje ma trojkę na początku a dalej 5 innych cyferek i ciągle Mobil 1 5w50 zalewany od nowości... :peace: Nie wygląda jakby mu szkodził....

Bo u Ciebie Morgocie jest cały czas silnik prowadzony jak należy :) :diabel:


Może trochę nie uściśliłem wcześniej - objekcje miałbym przy wlewaniu syntetyka do auta które ma >300kkm i było długo katowane minerałem. Do tego nie wykazywało by pełnej sprawności.
Wtedy tak jak Basket przeszedłbym na półsyntha, obczaił co z tego wyniknie, naprawił co trzeba i ewentualnie lał syntetyka (chociaż nie wiem czy do 10cio letniego 1z'a z takim przebiegiem jest sens lać olej za 50zł/l ;) - ale to już kwestia własnych upodobań. Ja wiem że do mojego auta (jakiekolwiek by ono nie było) zawsze będę lał porządnego full-syntetyka)


@Andy - nie ma do czego porównać tych korekcji... ;)

Pozdr

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 09:43:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Dobra Panowie to ja tez wrzuce swoje logi z "turbokibla" :):

Silnik BAU ori w 100% (sprawdzony po VIN w ASO) przebieg 201 052km, lany wcześniej BP Ultimate (od kliku miesiecy na tych samych stacja sprzedaja jakiś syf :< ) teraz V-Power Diesel, przez jakiś czas Mixol (teraz chwila przerwy :D ) i oto wyniki:

http://img175.imageshack.us/img175/258/ ... tatmi3.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 09:49:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Patrząc na logi KRISOO to jego są "lepsze" niż moje :|

Czy powinienem się tym martwić?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 09:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
AndyN napisał(a):
Patrząc na logi KRISOO to jego są "lepsze" niż moje :|

Czy powinienem się tym martwić?



myslę, że nie ;)

powiem tak, miałem takie jak Ty zaraz po kupnie, auta czyli ok. 30000km wczesniej i po kuracji dobrym paliwem + mixol wyszły takie wyniki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 10:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
KRISOO napisał(a):
powiem tak, miałem takie jak Ty zaraz po kupnie, auta czyli ok. 30000km wczesniej i po kuracji dobrym paliwem + mixol wyszły takie wyniki :)


Ile tego mixolu lejesz na bak?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 10:18:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
tak jak wiekszość uzytkowników: 0,25-0,3l na 70l paliwa. Dodam tylko tyle, ze nie jestem pewny co miało większy wplyw na korekcje: mixol czy paliwo.

Oczywiscie nie robie tego na skutek jakichs przekonań "religijnych" po prostu wleje Mixola bo raczej nie zaszkodzi, a moze pomoże :peace: natomiast paliwo bo wpływa na prace i osiagi motorowni i na :): :D woń spalin, którymi delektuję się przed zasnieciem :hmmm:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 12:28:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
AndyN napisał(a):
Patrząc na logi KRISOO to jego są "lepsze" niż moje :|

Czy powinienem się tym martwić?

Ja bym się zaczął martwić i na początek spowodował aby korekcje szły w kierunku zera.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 12:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Baskecior napisał(a):
Ja bym się zaczął martwić i na początek spowodował aby korekcje szły w kierunku zera.


Urok forów. Co osoba to opinia ;)

Dlaczego powinienem się martwić i jak to "spowodować" żeby korekcje zmalały? :)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 16:09:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Obrazek

mam się czymś martwić ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 17:36:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Niema tragedii, jaki przebieg?

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 17:55:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
KRISOO - Ty masz cudne korekcje! :):

ale

AndyN - nie masz powodów do zmartwień.
Zauważ że w historii AKP większość niuń V6 TDI ma korekcje o charakterze właśnie zbliżonym do Twoich.

Martwić się zacznij kiedy korekcje zaczną mieć mocny rozrzut.
Zacytował bym Vossa ale nie moge znaleźć tej wypowiedzi...

A gustav - Ty masz PDka - tu znowu sytuacja jest nieco inna. Korekcje w tych śmierdziuchach mają taką naturę. Proszę - wypowiedź Maestro:
Piotruś napisał(a):
Stamlej napisał(a):
A więc wczoraj miałem u siebie rodzinnego PDka.
To co zaobserwowałem:
- korekcje -0.8 -0.16 -0.30 +1.16 - przebieg z szafy 180kkm


Przyjąłbym to neutralnie. Dużo PDków z przebiegami < 80 tys.km. miewa takie korekcje (od 1,0 do 1,5) i jeździ naprawdę bez zarzutów.


W VPekach 37 (przynajmniej w tych, z którymi miałem do czynienia) rzeczywiście korekcje są bardziej wymowne, a sprawne motorki mają je b.ładne.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 18:11:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
RESO napisał(a):
Niema tragedii, jaki przebieg?


178 tys [oryginalny] - bez mixolu ani podobnych specyfików

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2008 20:05:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
passat 1.9 AWX przebieg 190tys ( autentyczny:))
1 cyl-(0,00mg/str)
2 cyl-(0,16)
3 cyl- ( - 0,35)
4 cyl -(0,19)
mogą być ??????????
pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: