.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 21:26:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 18:15:25
Posty: 83
Lokalizacja: Gosport - Częstochowa
mozesz cos jaśniej ....

_________________
Audi =mc2
Jest A6 C6 2.4
Było A6/C5 1.8T
Było B3 80 1.8 NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:30:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 18:15:25
Posty: 83
Lokalizacja: Gosport - Częstochowa
PawełKrK napisał(a):
asteclik napisał(a):
Tydzien temu kupilem blow off wiec cdn... :-D


chłopie ogarnij się!!! zapraszam na www.streetracing.pl wpisz w szukajke 1.8 T blow off i poczytaj troche zanim sie władujesz w kłopoty z silnikiem...kupujesz gotowca z allegro, do tego chcesz "sykać" spod machy nie mając pojęcia o konsekwencjach zalewanego mototru...



znalazłem - no cóż nie bedzie zaworka :-( ale dzieki za twoje uwagi

_________________
Audi =mc2
Jest A6 C6 2.4
Było A6/C5 1.8T
Było B3 80 1.8 NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:42:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
krzycho0110 napisał(a):
asteclik napisał(a):
Zaczynam czuć się winny ;-)


dlaczego :?: weź zamontuj ,pojeździj trochę i sam stwierdzisz czy warto było ,juz był jeden koleś na forum i chwalił

bobaskgb i tak większośc tunerów wrzuca gotowca ,tylko w innej cenie ;)

ja do Eski odkupiłem chipa od wariatquattro i śmigała idealnie ,zadnych problemów nie było ,parametry w normie i co tu więcej chcieć


krzycho0110 ależ ja nie jestem przeciwnikiem gotowców. Jestem przeciwnikiem gotowców z allegro. A, że tunerzy wrzucają gotowce to sobie zdaje sprawę, jednak mają oni dodatkową możliwość lekko zmodyfikować takiego gotowca. Kiedyś nawet czytałem ofertę jakiegoś znanego u nas tunera. Miał wszystko podzielone na 3 kategorie: czip standardowy, czip pod auto i box. Oczywiście najdroższy był czip pod auto później standardowy a na końcu box. Różnice w cenach jednak zbyt duże nie były.

Co do gotowców z allegro nie jestem i nigdy nie będę przekonany. Nigdy nie wiadomo kto za nimi stoji to raz dwa, że nie wiesz co dostajesz były już historie że po takim gotowcu autko odżyło jeździło jak wściekłe, ale tylko przez miesiąc bo nastąpił kaput.

Jeśli juz gotowiec to z pewnego źródła, a nie z pierwszej lepszej aukcji na allegro.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 11:48:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
To prawda najlepiej z pewnego źródła i jest to na 99%pewne ze nic się ne sypnie...., wszystko zależy z jaka kasą podchodzi się do tematu ,a jak wiadomo tuning kosztuje,ale koledze "sykacz" odpada więc do skarbonki można dorzucić ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 12:02:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
ja rozumuje w taki sposób chcesz modyfikować samochód to:
-zbieraj kasę
-spędzaj długie godziny w poszukiwaniu optymalnego rozwiązania
-szukaj znajomości
-jeśli nie planujesz czegoś "dużego" szukaj gotowych rozwiązań ( nie oznacza to "gotowców")
-jeśli nie masz wystarczająco dużo kasy, szukaj znajomości jeszcze bardziej i przygotuj się, że większość pracy wykonasz sam
-lepiej zrobić mniej ale w 100% tak jak być powinno
-zapomnij o półśrodkach
-nie zabieraj się za coś jeśli nie masz pewności, że będziesz w stanie to ukończyć

Dotyczy to nie tylko modyfikacji, także wszystkich bieżących napraw.
W skrócie:

Jeśli coś robisz, rób to najlepiej jak potrafisz i włóż w to całe serce, a jeśli nie masz kasy zacznij oszczędzać i zrób jak już będziesz miał. Tania modyfikacja może sie mścić i zażądać zwrotu kasy którą na niej zaoszczędziłeś przeprowadzając w nieodpowiedni sposób. Są sposoby na zaoszczędzenie kilku groszy, robiąc coś jednocześnie profi. Wystarczy poszukać.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 12:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 18:15:25
Posty: 83
Lokalizacja: Gosport - Częstochowa
No jest duzo prawdy w tym co piszesz. Zacze czytac i zbierac kase

_________________
Audi =mc2
Jest A6 C6 2.4
Było A6/C5 1.8T
Było B3 80 1.8 NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2008 13:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
dodam tylko, że z tego co tez na streetracingu mozna wyczytać to i co niektórym tunerom ciężko zaufać bo czasami sami nie wiedzą co i dlaczego robią. A jeżeli ktoś chce żeby było dobrze zrobione to trzeba wysypać worek kasy. Jeżeli nie to można pojść tańszą drogą i mieć świadomość że coś się może wysypać i mieć pretensje tylko do siebie. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: TUNING
PostNapisane: 26.sie.2008 14:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2008 14:03:21
Posty: 3
Witam
ja kupilem chipa na allegro za 300 zl zalozylem i hmm niby moc szlo odczuc glosniej slychac turbine i zawor zamykajacy powietrze ale zauwazylem po pewnym czasie od 2 tys obrotow w gore zaczelo dusic i potem zerwanie i szedl znow mam 2 bledy w kompie cos z pamiecia ROMM i dawka paliwa bo rura byla czarna choc na trasie palil kolo 7,5 l dzis wlozylem oryginala kosc i jest oki mial ktos lepszego chipa co auto naprawde dobrze chodzilo czekam na info

_________________
A4 95 1,8 t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2008 22:56:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 20:06:47
Posty: 138
Lokalizacja: Legionowo
Odgrzeje troszkę kotleta.

I jak tam tuning z AEB ? Już zdemontowałeś ten czip, czy nadal z tym jeździsz i walczysz ? Bardzo dusi się auto ? Bardzo nierówno przyśpiesza ? ;)

_________________
Moje autko:
A6 C5 1998r, 1.8T AJL 180KM
Nick: DjDr lub Doc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2008 16:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
1.8T temat rzeka, moim zdaniem wszystkiego rodzaju czipy z allegro to mega shit i nie dalbym za to nawet zlotowki... ciekawe ile osob obudzi sie z reka w nocniku z silnikami do remontu bo tlok im splynal... Na poczatku moze i jest lepiej i na alledrogo leci pozytyw ale po jakims czasie silnik mowi bajbaj :D

PS. 18T nie lubi wszelkiego rodzaju BOVow, chyba ze stroic to na megasquircie pomijajac przeplywke :peace:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A jednak działa
PostNapisane: 16.sty.2009 11:13:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 18:15:25
Posty: 83
Lokalizacja: Gosport - Częstochowa
Witam ponownie!!!
Trochę minęło czasu ale dałem rade CHIP z allegro założyłem i jestem zadowolony.
Auto jest dużo bardziej elastyczne i chętniej zbiera się do wyprzedzania.
Dodam że nie interesuje mnie czy teraz mam 198KM czy 176KM liczy się że odczywalnie jeździ się przyjemniej a chyba o to chodzi.
Oczywiście zgadzam się ze zdaniem, że gotowiec to nie dokońca idealne rozwiązanie, ale nie będę ładował 2,5tyś zł na super pakiet tuningu jak auto jest warte ze 20 tyś. Ok jakbym jeździł autem za 200tyś to miałoby to sens.
Dodam jedynie że wymiana chipa nie jest prosta bo układ jest wlutowany i często podklejony od spodu(nie na podstawce) i trzeba wprawy i odpowiednich narzędzi w przeciwnym razie może skończyć się źle. Ja skorzystałem z umiejętności profesjonalisty który i tak uszkodził 4 ścieżki biegnące pod układem. Oczywiście naprawione i śmiga, ale nie jest to prosta czynność.
Jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że tu jest różnica cenowa gotowca i zakładu który się tym trudni.
A co do BLOW off to napisałem maila do Vtech w Częstochowie i odpowiedzieli że nie ma problemu 70zł/h (powinni się zmieścić w 3 h) więc nie wiecej jak 210zł za założenie.
Pozdrawiam wszystkich

_________________
Audi =mc2
Jest A6 C6 2.4
Było A6/C5 1.8T
Było B3 80 1.8 NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 12:33:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ważne że banan jest na buźce :peace:

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A jednak działa
PostNapisane: 16.sty.2009 17:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
asteclik napisał(a):
Witam ponownie!!!
Trochę minęło czasu ale dałem rade CHIP z allegro założyłem i jestem zadowolony.
Auto jest dużo bardziej elastyczne i chętniej zbiera się do wyprzedzania.
Dodam że nie interesuje mnie czy teraz mam 198KM czy 176KM liczy się że odczywalnie jeździ się przyjemniej a chyba o to chodzi.
Oczywiście zgadzam się ze zdaniem, że gotowiec to nie dokońca idealne rozwiązanie, ale nie będę ładował 2,5tyś zł na super pakiet tuningu jak auto jest warte ze 20 tyś. Ok jakbym jeździł autem za 200tyś to miałoby to sens.
Dodam jedynie że wymiana chipa nie jest prosta bo układ jest wlutowany i często podklejony od spodu(nie na podstawce) i trzeba wprawy i odpowiednich narzędzi w przeciwnym razie może skończyć się źle. Ja skorzystałem z umiejętności profesjonalisty który i tak uszkodził 4 ścieżki biegnące pod układem. Oczywiście naprawione i śmiga, ale nie jest to prosta czynność.
Jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że tu jest różnica cenowa gotowca i zakładu który się tym trudni.
A co do BLOW off to napisałem maila do Vtech w Częstochowie i odpowiedzieli że nie ma problemu 70zł/h (powinni się zmieścić w 3 h) więc nie wiecej jak 210zł za założenie.
Pozdrawiam wszystkich


Ciekawe jakie masz AFR :D i pochwal sie jak sie jezdzi z BOVem jak założysz :peace: bo widać ze temat 18T masz w jednym palcu...

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 14:31:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Tuning 1.8T zacznij od wywalenia Kata + (jeśli się nie znasz na 1.8T)prawdziwy program u tunera, bo koszt wymiany turbiny(gdyby program z allegro okazał się lipą) jak ci się sypnie na tym homo nie wiadomo z allegro przekroczy nawet koszt tego dobrego chipa. Swoją drogą to teraz można już profesjonalnie zchipować auto za ~1200zł a nie 2500zł.
A jak chcesz syczeć to zamontuj stożek zamiast BOV-a czy Blow off, a zdziwisz się jak syczy twój oryginalny zawór upustowy.

_________________
2x Audi 20VT


Ostatnio edytowano 22.sty.2009 21:34:26 przez gregory, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: małymi krokami do celu
PostNapisane: 19.sty.2009 10:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 18:15:25
Posty: 83
Lokalizacja: Gosport - Częstochowa
Czytam i obserwuję ...
Macie dużo większe doświadczenie. Ja na chwile obecna zbieram kasę. Myślę, że będę coś jeszcze kombinował a jak się to skończy to pewnie się dowiecie.
Mało tego nie twierdze, że to co robię jest jako wzór do naśladowania - poprostu kombinuje i dziele się swoimi spostrzeżeniami.
Generalnie dzięki za uwagi i propozycje.

_________________
Audi =mc2
Jest A6 C6 2.4
Było A6/C5 1.8T
Było B3 80 1.8 NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: małymi krokami do celu
PostNapisane: 19.sty.2009 11:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
asteclik napisał(a):
Czytam i obserwuję ...
Macie dużo większe doświadczenie. Ja na chwile obecna zbieram kasę. Myślę, że będę coś jeszcze kombinował a jak się to skończy to pewnie się dowiecie.
Mało tego nie twierdze, że to co robię jest jako wzór do naśladowania - poprostu kombinuje i dziele się swoimi spostrzeżeniami.
Generalnie dzięki za uwagi i propozycje.


Kombinowanie w aucie i brak wiedzy czesto konczy sie płaczem... Myślę, że miałbys na dobre pare miechów czytania jakbyś przejrzał wątki na tym forum na a4-klubie... BOV i czip z allegro mówią same za siebie. Nie masz kasy nie baw sie w tuning bo on nie jest tani :!!:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 16:15:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
a jego skutki mogą dużo mocniej trzepnąć po kieszeni :/

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 20:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
uki napisał(a):
a jego skutki mogą dużo mocniej trzepnąć po kieszeni :/


eeeh pękacie :)

jak sie zacznie sypać, to pewnie wyląduje na automoto... a w opisie, auto servisowane w aso od początku do końca... :(

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 02:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 19:57:02
Posty: 101
gregory napisał(a):
Tuning 1.8T zacznij od wywalenia Kata + (jeśli się nie znasz na 1.8T)prawdziwy program u tunera, bo koszt wymiany turbiny(gdyby program z allegro okazał się lipą) jak ci się sypnie na tym homo nie wiadomo z allegro przekroczy nawet koszt tego dobrego chipa. Swoją drogą to teraz można już profesjonalnie zchipować auto za ~1200zł a nie 2500zł.
A jak chcesz syczeć to zamontuj stożek zamiast BOV-a czy Blow off, a zdziwisz się jak syczy twój oryginalny zawór upustowy.


Wywalenie kata? Hehehe... dobre:-) I że niby wspawać kwasówkę i będzie oki? Albo tak zwaną przez wiejskotuningowców strumienicę heheh no no... - poczytaj nim utwierdzisz się w swoich przekonaniach(odnośnie kata).

Stożek? Ciekawe:-) - też poczytaj ile to sprawia problemów.

Pamiętajmy że szwaby nie robią niczego bez celu. Skoro kat tam jest i był to znaczy że całość jest zrobiona tak by jednak spowalniała troszeczkę prędkość spalin bo inaczej wypallaja się ......(tu doczytaj) a jak się powypalają to.... (tu też). Strumienice są tylko z nazwy a same wpływają ujemnie wraz z czasem na....(doczytaj dla relaksu gdyż o tym nie napisałeś). A jeśli chodzi o stożek to nie zakładamy go bo...(doczytaj) a Ci którzy go mieli zamienili na ori bo...(doczytaj)

Nie chcę Cię urazić ale z takimi radami wpakujesz kolegę w małe bagienko za które to on zapłaci jeśli nie w PLN-ach to w Euro:-) A najlepszy tuning to tuning mechaniczny z chipem ale już na 225HP:-) - jak cos robić to robić.

Przykład:
Silnik 1.8T 150HP a silnik 1.8T 180HP są różnice mechaniczne? No są... Ktoś twierdzi że nie ma? -doczytać. I właśnie dlatego silnik ori 180HP pojeździ dłużej niż 150HP przerobiony chipem na 180HP

Coś do przemyślenia:
Jak wszyscy wiemy jazda na LPG jest eco(sam jeżdżę) ale nikt nie powie że ujemnie nie wpływa na żywot silniczka. Dlaczego? hmmm... 300st cel różnicy podczas spalania w cylinderkach. Idąc dalej chip zapewnia przyrost mocy ale i temperatury resztę dopisujemy sobie sami. Oczywiście każdy ma inne spojrzenie na temat i zapewne powie bla, bla a potem jeszcze jedno bla ale ja się już wczytywać nie będę.

Aha nie zapominajmy o tym że auto ma już kilka lat i regenerka turbiny wchodzi w grę a i sprzęgło po latach daje o sobie znać. Czyli koszta, koszta i jeszcze raz koszta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2009 09:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Qris napisał(a):
gregory napisał(a):
Tuning 1.8T zacznij od wywalenia Kata + (jeśli się nie znasz na 1.8T)prawdziwy program u tunera, bo koszt wymiany turbiny(gdyby program z allegro okazał się lipą) jak ci się sypnie na tym homo nie wiadomo z allegro przekroczy nawet koszt tego dobrego chipa. Swoją drogą to teraz można już profesjonalnie zchipować auto za ~1200zł a nie 2500zł.
A jak chcesz syczeć to zamontuj stożek zamiast BOV-a czy Blow off, a zdziwisz się jak syczy twój oryginalny zawór upustowy.


Wywalenie kata? Hehehe... dobre:-) I że niby wspawać kwasówkę i będzie oki? Albo tak zwaną przez wiejskotuningowców strumienicę heheh no no... - poczytaj nim utwierdzisz się w swoich przekonaniach(odnośnie kata).

Stożek? Ciekawe:-) - też poczytaj ile to sprawia problemów.

Pamiętajmy że szwaby nie robią niczego bez celu. Skoro kat tam jest i był to znaczy że całość jest zrobiona tak by jednak spowalniała troszeczkę prędkość spalin bo inaczej wypallaja się ......(tu doczytaj) a jak się powypalają to.... (tu też). Strumienice są tylko z nazwy a same wpływają ujemnie wraz z czasem na....(doczytaj dla relaksu gdyż o tym nie napisałeś). A jeśli chodzi o stożek to nie zakładamy go bo...(doczytaj) a Ci którzy go mieli zamienili na ori bo...(doczytaj)

Nie chcę Cię urazić ale z takimi radami wpakujesz kolegę w małe bagienko za które to on zapłaci jeśli nie w PLN-ach to w Euro:-) A najlepszy tuning to tuning mechaniczny z chipem ale już na 225HP:-) - jak cos robić to robić.

Przykład:
Silnik 1.8T 150HP a silnik 1.8T 180HP są różnice mechaniczne? No są... Ktoś twierdzi że nie ma? -doczytać. I właśnie dlatego silnik ori 180HP pojeździ dłużej niż 150HP przerobiony chipem na 180HP


Wymien proszę te zmiany mechaniczne, co w tych silnikach występują, oprócz wtrysków, bo to rzecz jasna, no i może turbo bo w 150tce jest pewnie k03 a 180 k03s.

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: