.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 15:13:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 2.3 NG BLOS-PROBLEM...
PostNapisane: 23.cze.2008 20:46:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2007 16:49:47
Posty: 71
Lokalizacja: LKR
Witam.Zauważyłem ,że gdy robi się naprawdę gorąco(jak dzisiaj) a szczegulnie wilgotno moja niunia przy gwałtownym wciśnięciu lubi sobie czasami tak jakby przerywać przy przyśpieszaniu.
Dzisiaj podczas jazdy po mieście mocno mi strzeliła.Na szczęście nie mam opaski na gumce na przepływce i tylko mi guma zleciała:) ...(takie zabezpieczenie antywybuchowe :D ) Audiczka pali na benzynie i chodzi bez większych problemów.Zauważyłem też ,że czasami chodzi lepiej na zimniejszym niż rozgrzanym silniku. Kable,kopułka palec nowe oryginalne.Swiece 8 tyś,stukowiec sprawdzony,olej na czas zmieniany BLOSa sam zakładałem,czujnik temp też dawno wymieniony.Czekam na wszelkie sugestie...dodam,że syczy koło krokowca tak jakby ten wężyk się załamywał i utrudniał troszkę przepływ mieszanki powietrzno gazowej do jałowych obrotów ale czy by to było to.. Myślałem też o świecach ale mają 8 tyś. przejechane.... może kwestia regulacji.Parownik rozkręcony do połowy
śrubka od dodatkowej dawki gazu na obrót ,duża śruba w blosie na maksa skręcona a mała na półtora wykręcona...
Proszę mi coś zasugerować...z góry dziękuję za odzew ;)

_________________
środki transportu:
Audi Coupe NG - było
Audi 90Q 20V 7A - było
BMW E39 540ia - było
BMW E46-318i - było
BMW E36 316i Touring - było
BMW E46 318i - upala żona
Skoda Fabia 1.2TSI 105 KM - workowy dupowóz
Aprilia Tuono 1000 - terror
Suzuki GSX-R 1000 - na Białorusi
Honda VTR1000F - poszła
Honda CRM 250 - ziomek upala
Yamaha Fazer 600 - pierwsze 100 KM
Suzuki RM 250 - sprzedany wariat
GasGas EC 200 - jeżdżone
Gilera GFR 125 - żonie dałem
Aprilia AF1 - pierwsze 125
Romet Komar 1973 do remontu
Pocket Bike - dla dzieci
Subaru Impreza GT - nawet to jeździ!...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 08:07:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdz spalinki podczas jazdy. nawet jakims miernikiem podlaczonym do sondy lambda.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2008 09:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Gwałtowne zaburzenia pracy silnika moim zdaniem nie wynikają z układu zasilania w gaz bo ma on znaczna bezwladność. Prędzej podczas przyspieszania pojawiać będą się objawy układu zapłonowego. Gaz może nierównomiernie, raz troszke więcej raz troszke miej dostanie więc czasem żwawiej czasem słabiej przyspieszać będzie. Druga sprawa, to fakt iż strzelanie też najczęsciej jest wina układu zapłonowego...


Co do samej regulacji. Ja blosa wyrególowalem tak by na jałowych po obciązeniu klimą silnika nie zadusiło (by miał tyle sił) a z drógij strony by gazem z wydeszku nie walilo. Spalanie około 16l/100 przy cięzkiej nodze. w trasie do 12l, a z lawetą :D do 20l/100....Moim zdaniem to przyzwoite wyniki.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 2.3 NG BLOS-PROBLEM...
PostNapisane: 24.cze.2008 10:18:03 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
sebiii napisał(a):
...dodam,że syczy koło krokowca tak jakby ten wężyk się załamywał ...


jak syczy z rureczki to wyjmij rureczke i obejrzyj :!!: to naprawdę niewiele roboty a na 90 % skoro syczy to rureczka będzie dziurawa. Niestety rureczka nie rozwiąże wszystkich twoich problemów bo odpowiada tylko za wolne obroty...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 26.cze.2008 12:48:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2007 16:49:47
Posty: 71
Lokalizacja: LKR
...a może jest coś nie tak z potencjometrem otwierania i zamykania przepływomierza klapkowego...
Czy to nie z niego i z ,,czujnika stuków '' ;) zapłon jest regulowany w zależności od obciążenia??? Może jest jakiś przetarty czy brudny...
Kornolio chyba go rozbierał....Jak myślicie?

_________________
środki transportu:
Audi Coupe NG - było
Audi 90Q 20V 7A - było
BMW E39 540ia - było
BMW E46-318i - było
BMW E36 316i Touring - było
BMW E46 318i - upala żona
Skoda Fabia 1.2TSI 105 KM - workowy dupowóz
Aprilia Tuono 1000 - terror
Suzuki GSX-R 1000 - na Białorusi
Honda VTR1000F - poszła
Honda CRM 250 - ziomek upala
Yamaha Fazer 600 - pierwsze 100 KM
Suzuki RM 250 - sprzedany wariat
GasGas EC 200 - jeżdżone
Gilera GFR 125 - żonie dałem
Aprilia AF1 - pierwsze 125
Romet Komar 1973 do remontu
Pocket Bike - dla dzieci
Subaru Impreza GT - nawet to jeździ!...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: