Panowie Wy wiecie, a moj "kolega" zrobil mu "ktoś", a pamietajcie, ze nie wszyscy maja wiedze jak Baskecior wymienil 10 przykazan jak i wiedziec co konkretnie mu zrobil.Moze wgral na pałe

bywa roznie, ja mam serie o 20% podniesioną mtm'a i mi akurat wystarczy 3rpm max, 1,5 rpm juz idzie, jak bym byl przeciwny dobrych "wzmacniaczy" diesla sam bym nie kupowal allroad'a z tym pakietem
Ja sie tylko wypowiedzialem w sensie, ze nie jestem z tych jak mnie namawial na podniesienie o 50% mocy i momentu - 270PS bez lagów. Lecz nie lubie redukcji palowania pod 5t rpm. Jak bym lubil taki styl jazdy w limuzynie, to bym kupil 2,7 biTurbo i podniósł do 330PS

Dieselek musi jechac nawet z 50km/h z 6tki nie twierdze, ze zawsze

i ponadto tak sie jezdzi

.
Ale nie tak, aby silnik polegl na reakcje na pedal gazu. Zeby auto w standardowych warunkach jazdy mial moc i werwę bez ponad przecietnej ingerencji na redukcję i krecenie pod 5trpm. Naogladalem sie takich TDi po 150tkm na mocy 160ps sam soft

u pana "od gotowych map wtryskowych" od nowosci, tragedia nie jazda, a "kolega" wsiada i super mu sie jezdzi ma prawo. Zeszta ja moze malo obiektywnie troche patrze majac V-kę na mtm
Ja się trzymam 10 przykazań i mam pojecie, ze to sluzy nie do gniecenia od swiatel do swiatel, zawsze shell jak i "witaminki" z gornej polki, nie mixol piekna aksamitna jazda z lekkim pazurem z momentu obrotowego i wszystko, mam ok 210tkm i pracuje rowniutko 0 pocen, studzenie turbiny i umiejetne rozgrzewanie silnika we krwi, zero nadmiernego dymienia, poprostu nim turlam, jako, ze to 2,5 nie widze zadnych awarji poza wymianami popychaczy i eksploatacji po ok 180tkm zadnych bledow vag Wałki w stanie nienagannym. Takze chlopaki rozumiem Was ze to nie oznacza ze motor wybuchnie, zalezy od pojecia i stopy.
pozdrawiam.
